Key takeaways
Pros
- Prețuri rezonabile în planurile mai ieftine
- O mulțime de funcționalități suplimentare într-un singur pachet
- Sistem de ticketing bun, fără probleme majore
Cons
- Ocazional, un bug sau două
- Ticketing-ul nu este obiectivul principal al EngageBay
- Funcționalitate greoaie a atașamentelor
Noțiuni de bază despre EngageBay ticketing
EngageBay vă permite să începeți gratuit cu o înregistrare ușoară disponibilă direct pe site-ul lor. Trebuie doar să furnizați informații esențiale, precum și numărul dvs. de telefon și un link către site-ul dvs. web. După ce obțineți acces la noul sistem, puteți opta să primiți imediat o sesiune gratuită de integrare.
Pentru a accesa partea de servicii din setul de instrumente EngageBay, puteți face clic pe butonul de marketing din stânga sus și mergeți la secțiunea Servicii. EngageBay vă va solicita să creați un domeniu dedicat serviciului clienți pentru primirea de tichete. După ce faceți acest lucru, puteți începe să vă familiarizați cu interfața de ticketing a EngageBay.
Interfața EngageBay poate fi destul de utilă pentru noii utilizatori. Oferă explicații și ghiduri scurte pentru aproape tot ceea ce încercați să faceți pentru prima dată, ceea ce facilitează foarte mult procesul de obișnuire cu fluxul de lucru. Designul interfeței arată destul de modern și nu ar trebui să aveți probleme cu navigarea chiar dacă decideți să ignorați ghidurile.
După ce ați activat funcționalitatea Serviciu, puteți arunca o primă privire la interfața de emitere a biletelor. Vi se va prezenta un tablou de bord practic care vă oferă informații valoroase. Ghidul de inițiere ocupă cea mai mare parte a ecranului din stânga sus, în timp ce ferestrele rămase vă oferă informații prin intermediul analizelor și rapoartelor esențiale. Puteți vedea numărul de tichete, timpii de prim răspuns, timpul de închidere și alte informații importante.
Caracteristicile sistemului de ticketing EngageBay
În timp ce EngageBay oferă funcționalități mult mai largi, vom analiza doar caracteristicile ServiceBay care sunt legate de ticketing. ServiceBay este numele setului de funcții de servicii și ticketing și oferă funcționalități destul de standard. Aveți acces la macro-uri, SLA-uri, rapoarte de ticketing, automatizări, răspunsuri predefinite, grupuri de asistență și vizualizări personalizate ale biletelor. Aceste caracteristici sunt enumerate pe site-ul oficial EngageBay, însă, sistemul de ticketing în sine oferă o varietate mai mare de caracteristici. Le puteți descoperi odată ce începeți să explorați aplicația web.
Performanța sistemului de ticketing și experiența utilizatorului
Acum este timpul să ne uităm la teste și să vedem cum se comportă sistemul de ticketing EngageBay într-un scenariu standard. Mi-am trimis câteva e-mailuri pentru a vedea cât de repede apar în sistemul de ticketing. Mă bucur să spun că nu au existat perioade lungi de așteptare și totul părea să funcționeze foarte bine.
După ce deschideți un tichet, EngageBay dezvăluie mai multe caracteristici care nu sunt neapărat menționate pe pagina de prețuri. Printre acestea se numără un editor de text foarte bine conceput, cu toate opțiunile de editare și formatare necesare. Puteți, de asemenea, să accesați notele interne și să vă implicați cu informații despre tichet în panoul din stânga. Acesta include toate câmpurile necesare pentru completarea datelor vitale referitoare la orice tichet deschis. Butonul de trimitere de la EngageBay servește ca un schimbător de stare, puteți utiliza opțiunile de închidere, în așteptare, deschis, rezolvat și alte opțiuni de stare.
Vizualizarea tichetelor relevă o mică problemă de proiectare cu bara de instrumente principală din partea de sus. Aceasta alunecă în jos pe măsură ce defilați în josul paginii, acoperind adesea butoanele importante ale instrumentelor și funcțiilor. Deși această problemă nu este majoră, cu siguranță merită menționată. În afară de aceasta, sistemul de ticketing funcționează foarte bine și fără probleme majore. Câmpul de răspuns este suficient de mare și aveți acces la toate instrumentele fără o navigare dificilă.
Utilizarea anumitor funcții poate fi puțin greoaie. De exemplu, nu puteți copia și lipi imagini direct în tichete, ci trebuie să folosiți funcția de atașamente. Dintr-un motiv oarecare, nu vă permite să căutați automat atașamente în computer, ci în aplicația EngageBay. Dacă ieșiți din tichete fără să trimiteți mesajele, nici acestea nu vor fi salvate ca drafturi. Din nou, nu este o problemă majoră, dar cu siguranță poate complica puțin lucrurile. În afară de asta, instrumentul de ticketing de la EngageBay funcționează bine și fluxul de lucru nu ar trebui să fie compromis chiar și cu câteva probleme minore.
Prețuri EngageBay
EngageBay oferă patru planuri de tarifare cu multe seturi de caracteristici diferite disponibile. Aceste caracteristici includ nu numai funcționalitatea ServiceBay, ci și alte părți vitale ale întregului set de instrumente EngageBay. Țineți cont de acest lucru atunci când vă alegeți planul, nu știți niciodată ce funcționalitate suplimentară ați putea avea nevoie de la soluția dvs. Să aruncăm o privire la caracteristicile de ticketing disponibile în fiecare plan.
Gratuit
Planul gratuit al instrumentului de ticketing nu vă costă nimic. Aveți acces la funcțiile de bază de gestionare a contactelor, de gestionare a biletelor și de vizualizare a tichetelor.
Basic
Planul de bază costă 12,74 dolari pe lună pentru fiecare utilizator. Aveți acces la funcțiile din planul anterior și, în plus, la macro-uri de bilete, grupuri, gestionarea grupurilor, răspunsuri predefinite, note personale, vizualizare la 360 de grade a clienților și notificări pe desktop.
Growth
Planul Growth costă 42,49 dolari pe lună pentru fiecare utilizator. Acesta vă oferă tot ceea ce oferă cele două planuri anterioare și în plus – notificări push, automatizare și fluxuri de lucru și moduri.
Pro
Planul Pro costă 84,99 dolari pe lună pentru fiecare utilizator. Veți primi tot ce era prevăzut în planurile anterioare. Primiți, de asemenea, gestionarea regulilor ca o funcție suplimentară de serviciu.
Concluzie
EngageBay oferă instrumente bune de ticketing care completează foarte bine restul soluției. Sistemul de ticketing cu siguranță nu este principalul obiectiv al acestui software, dar cu toate acestea este suficient pentru majoritatea sarcinilor. În timp ce persoanele care caută un sistem de ticketing mai avansat ar putea să caute în altă parte pentru a-și satisface nevoile, majoritatea utilizatorilor vor fi mai mult decât mulțumiți de soluția multifuncțională de la EngageBay.