Key takeaways
Pros
- În general, un sistem de ticketing excelent și foarte bine pus în funcțiune
- Interfață cu aspect plăcut și navigare ușoară
- O mulțime de integrări
Cons
- Caracteristicile nu oferă totul
- Integrarea Twitter este disponibilă doar în planurile scumpe
Noțiuni de bază cu Gorgias ticketing
Software-ul de ticketing Gorgias este ușor de utilizat. Necesită doar o simplă înregistrare, dar este imposibil de făcut pentru cei care nu au propriul site web. Aceasta este o alegere neobișnuită pentru un sistem de ticketing modern; nu toate afacerile trebuie neapărat să administreze un site web și multe dintre ele lucrează doar prin intermediul rețelelor sociale sau al altor canale care sunt mult mai relevante pentru grupurile lor de clienți țintă. Cu toate acestea, procesul de înregistrare durează doar un minut, cu informațiile corecte, și puteți începe să vă familiarizați cu interfața Gorgias.
Ecranul introductiv este interfața sistemului de emitere a tichetelor, așa că puteți ghici deja că Gorgias nu pierde timpul și îi duce pe utilizatori exact acolo unde vor să ajungă. Interfața în sine este în regulă și destul de bine concepută. Sistemul de ticketing arată destul de bine la prima vedere și cu siguranță se concentrează pe ceea ce contează, fără prea multă dezordine. Aveți meniul principal în stânga și are ca scop principal să vă ajute să filtrați biletele în funcție de diverse criterii. Panoul din stânga vă invită să începeți cu mai multe instrumente, cum ar fi chat-ul și rețelele sociale, precum și Shopify. Puteți găsi setările făcând clic pe pictograma cu trei puncte din colțul din stânga sus, lângă titlul Tichete.
Nu există un ghid de pornire la început, dar nici acesta nu este cu adevărat necesar, deoarece toate elementele din interfață sunt clar etichetate și nu ar trebui să aveți probleme în a găsi instrumentele sau setările. Sistemul de ticketing oferă, de asemenea, un bilet de probă pentru a vă face o idee despre cum funcționează sistemul și cum arată tichetele. Puteți găsi adresa de e-mail implicită pentru Gorgias ticketing în setări, la secțiunea Email.
Caracteristicile sistemului de ticketing Gorgias
Acum să vedem ce caracteristici de ticketing puteți obține cu Gorgias. Este posibil ca multe dintre aceste caracteristici să nu fie disponibile din cauza limitărilor planului, dar le puteți încerca întotdeauna mai întâi cu versiunea de încercare gratuită. Gorgias oferă un set extins de caracteristici, așa că haideți să menționăm unele dintre cele mai importante, cum ar fi integrările lor directe cu servicii populare de creare de site-uri de comerț electronic. Primești Shopify în cel mai ieftin plan, dar dacă mergi în sus, poți obține acces la integrări Magento și BigCommerce.
Fiecare plan vă oferă acces la ticketing prin e-mail, live chat, Voice, SMS, Facebook și Instagram. Twitter este disponibil doar în cele două planuri cele mai scumpe. În plus, cu fiecare plan aveți acces la aproximativ 94 de integrări de aplicații, ceea ce poate fi destul de util. Gorgias oferă, de asemenea, automatizări de diferite tipuri cu fiecare plan, precum și funcții de statistică și analiză disponibile în orice moment.
Performanța sistemului de ticketing Gorgias și experiența utilizatorului
Am testat sistemul de ticketing Gorgias în principal din perspectiva agentului pentru a afla cum este experiența. Mi-am trimis singur câteva e-mailuri de test și au ajuns aproape imediat, fără probleme sau sughițuri, nu s-a pierdut nimic. Gorgias are o notificare practică care te informează dacă ești pe cale să tratezi cu un client nou sau existent, pe baza informațiilor de contact din contul tău Gorgias. Sistemul recunoaște dacă există o potrivire în orice informație de contact și vă anunță dacă ați gestionat deja solicitări de la un anumit client.
În mod implicit, toate tichetele sosesc ca neatribuite. Odată ce deschideți orice tichet, puteți accesa toate instrumentele pentru o comunicare eficientă, inclusiv funcțiile de formatare și editare a textului. Interfața din tichet în sine arată bine; este concentrată pe comunicare și nu există dezordine. Puteți căuta date despre clienți și puteți adăuga note în panoul din dreapta. Partea principală este reprezentată de tichetul în sine, împreună cu câmpul de răspuns la tichet. Acesta este destul de mic, dar se întinde odată ce începeți să scrieți un mesaj mai lung. Pictogramele instrumentelor ar putea fi un pic mai mari, dar nu este o problemă uriașă într-o interfață general bine concepută.
În general, interfața de tichete Gorgias este foarte bună și totul funcționează așa cum a fost prevăzut. Puteți să vă personalizați textul cu suficiente opțiuni de editare a textului și să adăugați atașamente de diferite tipuri. Tichetele acceptă imagini și videoclipuri și puteți adăuga linkuri și emoticoane. Puteți găsi răspunsuri predefinite în secțiunea Macros din setările Gorgias și, de asemenea, puteți configura răspunsuri automate în afara orelor de program pentru a se ocupa de comunicare până când vă întoarceți.
Gorgias oferă, de asemenea, alte funcționalități, cum ar fi fuzionarea biletelor, snoozing, marcarea SPAM și multe altele. Puteți să adăugați etichete sau să atribuiți tichete unor echipe specifice. Nu am găsit nicio funcție de divizare a tichetelor sau ceva în plus. Deși aceste funcții sunt suficiente pentru a vă ajuta să comunicați și să gestionați eficient solicitările prin intermediul tichetelor, ar fi bine să aveți câteva funcții suplimentare pentru rezolvarea unor probleme mai elaborate.
Din punct de vedere general, Gorgias oferă un sistem de ticketing bun și eficient, cu o interfață clară, ușor de navigat și o comunicare organizată. Deși setul de caracteristici nu este cel mai larg dintre sistemele de ticketing, este suficient de larg pentru a vă ajuta cu orice tip de tichet și nu vă va dezamăgi. Este funcțional și funcționează fără niciun sughiț major.
Tarife
Gorgias oferă o selecție variată de planuri tarifare care combină diferite limite de caracteristici și acces la caracteristici. Fiecare plan este potrivit pentru un anumit tip de afacere și depinde în mare parte de volumul de tichete pe care doriți să îl gestionați, de numărul de locuri pentru utilizatori și de tipul de canale de comunicare pe care doriți să le utilizați. Să aruncăm o privire asupra fiecărui plan și să vedem ce puteți obține pentru banii dvs.
Starter
Planul Starter costă 10 dolari pe lună și oferă trei locuri de utilizator. Aveți 50 de bilete facturabile pe lună și plătiți un cost suplimentar de 0,40 dolari pentru fiecare bilet suplimentar. Gorgias vă va oferi acces la ticketing pe Facebook și Instagram, integrări active limitate dintr-o bibliotecă de 94 de aplicații, funcții de raportare, auto-intrare în sistem, acces la Gorgias Academy și asistență pentru clienți prin e-mail.
Basic
Planul de bază costă 60 de dolari pe lună cu facturare lunară sau 50 de dolari pe lună cu facturare anuală, ambele cu 500 de locuri disponibile pentru utilizatori. Aveți 300 de tichete facturabile pe lună și puteți obține 100 de tichete suplimentare pentru 40 de dolari pe lună. Obțineți acces la Facebook și Instagram, precum și 150 de integrări active dintr-o bibliotecă de 94 de aplicații, funcții de raportare a asistenței și servicii de bază pentru clienți cu Academy, e-mail și chat live, precum și ore de program.
Pro
Planul Pro costă 360 de dolari pe lună cu facturare lunară sau 300 de dolari cu facturare anuală, ambele fiind disponibile cu 500 de locuri pentru utilizatori. Oferta este aceeași ca și în planul Basic, dar primiți 2000 de bilete facturabile pe lună, cu 36 de dolari pe lună pentru 100 de tichete suplimentare. Primiți rapoarte de asistență și venituri și servicii pentru clienți Pro cu Lite onboarding, precum și funcțiile de asistență menționate anterior.
Advanced
Planul Advanced costă 900 de dolari pe lună cu facturare lunară sau 750 de dolari cu facturare anuală, ambele oferind 500 de locuri pentru utilizatori. Aveți 5000 de bilete facturabile pe lună, cu opțiunea de a obține încă 100 de tichete suplimentare pentru 36 de dolari pe lună. Primiți în mare parte tot ceea ce este prevăzut în planul anterior, dar cu acces la servicii pentru clienți și mai avansate, cu un manager de succes dedicat.
Enterprise
Planul Enterprise are prețuri personalizate și un număr personalizat de bilete facturabile pe lună. Obțineți tot ceea ce este prevăzut în planurile anterioare, cu posibilitatea de a personaliza anumite opțiuni.
Concluzie
Gorgias este un instrument de ticketing bine gândit, cu caracteristici esențiale pentru majoritatea ocaziilor. Deși nu oferă nimic în plus, este foarte bine conceput și funcțional în orice moment. Planurile de tarifare sunt, în general, accesibile, dar pot deveni destul de scumpe cu planurile superioare dacă nu aveți nevoie de tot ceea ce oferă. În general, pot fi foarte accesibile și vă pot ajuta să vă mențineți bugetul.