Key takeaways
Pros
- Sistem de ticketing foarte accesibil
- Funcționează fără probleme majore
- Configurare rapidă și ghid de pornire bun
- Instrumente de gestionare a proiectelor
Cons
- Interfață greoaie în anumite secțiuni
- Lipsa integrărilor canalelor de comunicare
Noțiuni de bază cu OneDesk ticketing
Software-ul de ticketing OneDesk oferă un proces de înregistrare ușor, fără cerințe privind cardul de credit sau alte obstacole. Puteți să vă înregistrați pur și simplu și să începeți o perioadă de probă gratuită înainte de a decide să începeți un plan plătit. OneDesk vă va încărca noul tablou de bord și vă va întâmpina cu un ghid de pornire simplu, dar eficient, care vă va ghida prin configurarea de bază a noului dvs. spațiu de lucru. Puteți sări peste el și să finalizați configurarea mai târziu, dacă doriți.
Vă recomand să nu săriți peste acest ghid, deoarece puteți avea grijă de unele lucruri importante mai întâi. Puteți să vă configurați imaginea de profil și semnătura, să vă conectați e-mailul de asistență din Outlook sau Gmail, să selectați redirecționarea alternativă a e-mailurilor, să vă invitați colegii și multe altele. Mai important, puteți configura alte caracteristici OneDesk, cum ar fi gestionarea cunoștințelor, și puteți urma un scurt tutorial pentru a obține o imagine de ansamblu a aplicației.
După ce terminați sau săriți peste acest ghid, puteți începe să aruncați o privire la interfața OneDesk și la sistemul de ticketing. Interfața este în regulă; designul său nu este cel mai bun dintre programele de ticketing, dar arată și se simte modern. Pare puțin aglomerată, dar nu este o problemă majoră și cu siguranță nu este un factor de întrerupere. Vă puteți obișnui destul de repede cu ea și nu ar trebui să aveți probleme cu navigarea. Interfața de ticketing are câteva exemple de tichete chiar de la început pentru a vă ajuta să vă obișnuiți cu fluxul de lucru din OneDesk.
Prezentarea generală a interfeței sistemului de ticketing arată destul de bine. S-ar putea să dureze ceva timp până când vă obișnuiți cu ea, dar ar trebui să fie ușor de utilizat odată ce vă obișnuiți. Puteți accesa cele mai multe opțiuni ale inbox-ului din bara de meniu din stânga și puteți sorta tihcetele în funcție de diverse criterii, după cum puteți vedea în captura de ecran de mai sus. Bara de meniu superioară oferă acces la câteva instrumente și la butonul “Add” (Adăugare), care vă permite să creați noi tichete, proiecte, sarcini, dosare și multe altele.
În general, începerea cu OneDesk este destul de ușoară. Este cu siguranță o realizare impresionantă, deoarece unele dintre produsele concurente cu bugete mai mari și nume de marcă au adesea probleme în proiectarea unei interfețe utilizator și a unor sisteme de ticketing ușor de utilizat. Cu toate acestea, am fost dezamăgit să aflu că OneDesk nu oferă o adresă de e-mail de asistență implicită și că trebuie să vă conectați în mod obligatoriu propriul e-mail pentru ca sistemul să funcționeze corect. Înainte de a trece la partea de testare a recenziei, haideți să aruncăm o privire la setul de caracteristici OneDesk și să vedem ce fel de beneficii puteți obține pentru banii dvs.
Caracteristicile sistemului de ticketing OneDesk
Având în vedere prețul destul de scăzut al OneDesk, caracteristicile sunt destul de impresionante. Aveți acces la ticketing pe mai multe canale, care poate gestiona e-mailuri, chat live și baza de cunoștințe, ceea ce reprezintă, de obicei, tot ceea ce au nevoie cele mai multe birouri de asistență moderne pentru a oferi asistență suficientă clienților. Singurul lucru care lipsește este centrul de apeluri, dar având în vedere prețul, cred că toată lumea va face o afacere destul de bună indiferent de asta.
OneDesk oferă, de asemenea, unele caracteristici de automatizare care vă pot ajuta cu răspunsuri automate la tichete, clasificarea automată a tichetelor în funcție de diverse criterii, notificări, urmărirea timpului și actualizări ale stării tichetelor, printre altele. De asemenea, puteți accesa și începe să folosiți sondaje pentru clienți, puteți utiliza mesaje predefinite, puteți urmări și planifica profiturile obținute din rezolvarea tichetelor, puteți utiliza rapoarte sau puteți profita de aplicațiile mobile. OneDesk este mult mai mult decât pare.
Acum este timpul să testați unele dintre aceste caracteristici de ticketing în acțiune. Haideți să începem.
Performanța sistemului de ticketing OneDesk și experiența utilizatorului
Am testat instrumentul de ticketing pe cont propriu. Accentul este pus în principal pe experiența agentului și pe ușurința de utilizare. Mi-am folosit propriul e-mail pentru a începe o conversație cu mine însumi și pentru a crea un nou tichet de intrare în sistemul OneDesk. După ce a sosit e-mailul, am început să răspund. Interfața din tichetele deschise nu este concepută foarte bine; este destul de confuză și pare foarte dezordonată. Este utilizabilă, dar nu este cel mai bun design pentru o navigare ușoară.
O alegere neobișnuită în materie de design este faptul că mesajul de pe tichet și câmpul de răspuns se află în partea dreaptă, în timp ce toate celelalte câmpuri se află în partea stângă. Este derutant, cea mai mare parte a aplicației arată destul de bine, însă partea cea mai importantă pare să fi primit mai puțină atenție din partea designerilor. Nici faptul că câmpurile pentru tichete ocupă jumătate din ecran nu este un lucru grozav. Este pur și simplu inutil și distrage atenția de la partea importantă a tichetului: mesajul clientului. O tendință similară continuă atunci când se creează un nou tichet de la zero.
De asemenea, redactarea răspunsurilor nu este deloc ideală. Deoarece fereastra de răspuns din tichete este prea mică, senzația generală este de constrângere, ca și cum software-ul nu dorește să răspundeți cu e-mailuri lungi. Cu toate acestea, câmpul de răspuns se extinde în mod automat ori de câte ori depășiți un anumit număr de caractere. Acest lucru remediază puțin problema, dar nu este nici pe departe la fel de confortabil ca și cum ai avea un câmp de răspuns mare și adecvat, disponibil în orice moment. Funcțiile există, dar nu sunt cel mai ușor de navigat. Dimensiunile butoanelor sunt variate, unele dintre ele fiind mai proeminente ca mărime și amplasare, ceea ce creează iluzia de importanță. De exemplu, butonul mare, cu trei puncte, este cel pentru răspunsuri conservate, în timp ce atașamentele sunt foarte mici și plasate în colț.
În timp ce totul funcționează așa cum a fost prevăzut și fără probleme, OneDesk trebuie să își îmbunătățească cu siguranță interfața cu utilizatorul. Totuși, nu este o problemă; sistemul de ticketing funcționează foarte bine, iar caracteristicile sunt suficiente pentru a ajuta orice agent să își facă treaba corect. S-ar putea să vă ia ceva timp să vă obișnuiți, dar răbdarea dumneavoastră ar putea fi răsplătită. Un alt motiv pentru a lua în considerare OneDesk este prețul.
Tarife
OneDesk oferă doar un singur plan de tarifare, ceea ce face ca deciziile să fie mult mai ușoare. Acesta oferă toate caracteristicile și funcționalitățile disponibile. Singurele decizii majore pe care trebuie să le luați sunt să alegeți între facturarea lunară sau anuală și să selectați numărul de agenți pe care doriți să îi găzduiți în contul OneDesk. OneDesk costă 11 dolari pe lună pentru fiecare agent în cazul facturării lunare, sau puteți selecta facturarea anuală și plăti 9 dolari pentru fiecare agent. Nu există o limită minimă pentru agenți, astfel încât puteți obține OneDesk pentru doar 9 dolari pe lună cu un singur loc pentru un agent. Aveți acces la toate funcțiile disponibile, ceea ce face ca aceasta să fie o investiție considerabil de ieftină, în special pentru întreprinderile mici sau pentru cei care lucrează singuri și au nevoie de ticketing.
Concluzie
OneDesk are potențialul de a deveni un software de ticketing mai bun, cu puțin efort. Este perfect funcțional așa cum este acum și, deși nu oferă toate capacitățile multicanal pe care le oferă unii concurenți, îl puteți obține la un preț foarte accesibil. OneDesk are un spațiu masiv de îmbunătățire atunci când vine vorba de interfața sistemului de ticketing, dar starea sa actuală nu trebuie să fie un motiv de ruptură pentru toată lumea. În orice caz, OneDesk nu vă va dezamăgi acolo unde contează și vă puteți baza pe el în orice moment.