Key takeaways
Pros
- Sistem de ticketing cu accent pe suport IT
- Design și experiență de utilizare excelentă
- Caracteristici interesante pentru un caz de utilizare specific
Cons
- Limitat în principal la suport IT
- Poate deveni costisitor
Noțiuni de bază cu SolarWinds ticketing
SolarWinds este o soluție de asistență IT bine cunoscută care se concentrează pe crearea unei bune experiențe software de asistență IT pentru întreprinderi. Acest accent se reflectă în interfață și în funcțiile disponibile. Cu toate acestea, SolarWinds nu se concentrează doar pe furnizorii de servicii IT, ci poate face mult mai mult decât atât. Catalogul său de produse poate oferi soluții pentru aproape orice problemă legată de managementul IT.
Dacă doriți să începeți să utilizați SolarWinds fără să plătiți mai întâi, asigurați-vă că intrați în perioada de testare gratuită printr-o simplă înregistrare pe site-ul SolarWinds. Odată ce intrați în contul dvs., veți fi întâmpinat de un ecran care vă va întreba ce doriți să faceți în continuare. Acesta vă prezintă mai multe opțiuni pentru a vă continua călătoria de pornire. Alternativ, puteți, de asemenea, să vă implicați cu un pop-up care se va oferi să vă arate cum stau lucrurile prin intermediul unui tur rapid.
După ce faceți clic pe “Du-mă la biroul meu de servicii”, veți fi direcționat către tabloul de bord de gestionare a incidentelor, care este sistemul de ticketing din SolarWinds. Aplicația web vă va oferi o introducere rapidă în gestionarea incidentelor și vă va oferi opțiunea de a face un tur complet sau de a viziona videoclipul de introducere. Dacă doriți să săriți peste aceste opțiuni, pur și simplu închideți fereastra și continuați la sistemul de ticketing.
SolarWinds – turul gestionării incidentelor Interfaței SolarWinds este plăcută de utilizat. Designul este executat foarte bine, toate funcțiile și instrumentele fiind disponibile în orice moment. Meniul din stânga vă poate duce la diferite secțiuni ale SolarWinds și vă dezvăluie funcționalitatea sarcinilor, gestionarea dispozitivelor, achiziții, gestionarea riscurilor, analize, setări și alte opțiuni interesante. Tot aici puteți găsi și sistemul de ticketing. Înainte de a trece la testare, să vedem ce fel de caracteristici oferă SolarWinds.
Caracteristicile sistemului de ticketing SolarWinds
SolarWinds oferă un set de caracteristici axat în principal pe întreprinderile care furnizează servicii IT. În timp ce sistemul de ticketing, mai bine cunoscut sub numele de gestionare a incidentelor, este o caracteristică în sine, deoarece este doar o parte a întregului software SolarWinds. Cu toate acestea, acesta vine cu propriul set de sub-funcționalități care facilitează gestionarea tichetelor. Sistemul de ticketing SolarWinds este multi-canal și poate suporta gestionarea tichetelor prin e-mail, telefon, portal de servicii, aplicație mobilă sau chat.
De asemenea, gestionarea incidentelor suportă reguli automate și gestionarea sarcinilor, rutarea tichetelor, urmărirea automată a incidentelor sau exportul tichetelor în mai multe formate. SolarWinds utilizează, de asemenea, inteligența artificială pentru a crește productivitatea agenților. Aceasta se referă în principal la clasificarea tichetelor și la rutarea agenților, unde inteligența artificială alege automat cele mai bune potriviri pentru specializarea agentului și categoria tichetului.
Performanța sistemului de ticketing și experiența utilizatorului
Acum, este timpul să aruncăm o privire la performanța sistemului de gestionare a incidentelor SolarWinds. Mi-am trimis câteva e-mailuri de test pentru a emula experiența de chat cu un angajat sau cu un client care solicită asistență pentru clienți. A durat ceva mai mult timp pentru ca tichetul să apară în sistemul de gestionare a incidentelor SolarWinds.
Deși nu a durat mai mult de un minut, acest lucru indică faptul că sistemul de emitere a tichetelor este puțin mai lent decât majoritatea. Indiferent de asta, nu este o problemă. E-mailul a sosit și s-a transformat într-un tichet fără probleme. Atribuirea automată a tichetelor și clasificarea automată a tichetelor nu sunt disponibile din start, dar funcționează după ce le activați în setări. Interfața din interiorul tichetelor este destul de satisfăcătoare, prezentând informațiile și instrumentele într-un mod clar.
Deși câmpul pentru răspuns poate părea destul de compact, acesta se întinde în mod corespunzător atunci când textul dvs. atinge lungimea corespunzătoare. Acest lucru este bun pentru a economisi spațiu pe ecran. Puteți accesa toate instrumentele de editare a textului din câmpul de răspuns. În plus, puteți găsi și alte opțiuni în bilet – detalii tichet, elemente conexe, sarcini și jurnal de audit. Toate acestea au câteva cazuri de utilizare destul de bune în diverse scenarii.
În general, sistemul de ticketing SolarWinds este un concurent destul de bun. Interfața și accesul la funcții nu sunt la nivelul soluțiilor standard de servicii pentru clienți, dar trebuie să ne amintim că SolarWinds se concentrează pe asistența IT. Acest lucru înseamnă că oferă un set de instrumente și o interfață excelentă, cu accent pe oferirea unei experiențe bune de utilizare pentru anumite tipuri de departamente de asistență tehnică.
Prețuri SolarWinds
SolarWinds oferă patru planuri de tarifare care diferă în ceea ce privește caracteristicile Service Desk. Fiecare plan se adresează unui tip diferit de echipă sau organizație. Haideți să vedem ce fel de beneficii puteți obține cu SolarWinds.
Echipa
Planul Team se concentrează pe furnizarea tuturor instrumentelor necesare pentru echipele mici. Acesta începe de la 19 dolari pe lună pentru fiecare utilizator. Acesta include gestionarea incidentelor (sistem de ticketing), un portal de servicii și un număr nelimitat de solicitanți.
Business
Planul Business se concentrează pe echipele în creștere, cu un preț de 39 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator. Acesta include tot ceea ce este inclus în planul Team, precum și catalogul de servicii, gestionarea modificărilor, SLA-uri, grupuri, roluri personalizate, internaționalizare și asistență prin chat live în timp real 24/7.
Professional
Planul Professional este destinat organizațiilor IT la capacitate maximă. Costă 69 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator. Primiți tot ce este prevăzut în cele două planuri anterioare și, în plus, câmpuri și formulare personalizate, automatizări avansate, descoperire de rețele, gestionare a contactelor, conformitate cu licențele, rapoarte programate, acces API și mai multe opțiuni de asistență.
Enterprise
Planul Enterprise oferă o personalizare completă pentru 89 de dolari pe lună per utilizator. Sunt incluse toate elementele din cele trei planuri anterioare. În plus, puteți obține CMDB vizual și cartografiere vizuală a dependențelor, opțiuni de autentificare cu mai mulți factori și până la 1500 de apeluri API pe minut pe utilizator.
Concluzie
SolarWinds poate oferi o soluție de ticketing foarte eficientă și accesibilă pentru orice tip de departament IT sau afacere. Setul său de instrumente este foarte bine adaptat pentru acest tip de utilizare și face din SolarWinds una dintre cele mai căutate soluții. SolarWinds poate deveni un pic mai scump cu planurile de tarifare mai mari, dar veți primi întotdeauna instrumente care să corespundă valorii corespunzătoare.