Key takeaways
Pros
- Eficiența ticketing-ului, deși nu este obiectivul principal
- Caracteristici suficiente
- Design excelent
Cons
- Preț dacă alegeți un plan plătit
- Lipsa de caracteristici avansate
Noțiuni de bază cu Tidio ticketing
Înregistrarea în Tidio este una dintre cele mai rapide disponibile. Aveți nevoie doar de adresa de e-mail și de un site web pentru a o finaliza și, odată ce ați făcut-o, veți fi direcționat către aplicație aproape imediat. Deoarece Tidio se concentrează în primul rând pe chat live și roboți de chat, o parte a procesului este crearea și implementarea widget-ului de chat. Puteți sări peste acest pas și să reveniți la el mai târziu dacă doriți să vă concentrați pe funcționalitatea de ticketing a Tidio.
Când terminați înregistrarea, veți fi direcționat direct către aplicație. Tabloul de bord principal împărtășește câteva informații despre conturile dumneavoastră Tidio, precum și știri și actualizări recente despre Tidio. Puteți găsi opțiunile meniului principal în partea stângă a aplicației, în bara contrastantă. În general, aplicația este foarte bine concepută, astfel încât niciun utilizator nu ar trebui să se simtă pierdut atunci când încearcă să găsească funcționalități în Tidio. Puteți accesa ticketingul sub elementul de meniu Inbox, care este primul din selecție.
Tidio oferă câteva informații utile despre gestionarea conturilor de e-mail. Vă va oferi opțiunea de a le conecta cu ticketingul direct în această secțiune de meniu, astfel încât nu trebuie să căutați prin setări pentru a o găsi singur. După ce faceți clic pe Conectare, butonul vă va duce la setări. Puteți conecta cu ușurință e-mailul dvs. aici sau puteți alege să creați un cont de e-mail dedicat Tidio.
Am ales să creez un nou cont de e-mail dedicat în scopul acestei recenzii. Tidio mi-a trimis un e-mail de notificare pentru a mă anunța că integrarea a fost finalizată cu succes. Puteți accesa fiecare e-mail pe care îl primiți în secțiunea “Inbox” a aplicației. Înainte de a trece la partea de testare a recenziei, haideți să aruncăm o privire la câteva caracteristici notabile de ticketing pe care Tidio le oferă ca parte a ofertelor lor.
Caracteristicile sistemului de ticketing Tidio
Sistemul de ticketing de la Tidio nu este cel mai bogat dintre programele de ticketing, dar cu toate acestea oferă o selecție bună de caracteristici care nu vă vor dezamăgi în nicio situație. Sistemul de ticketing adună comunicarea din e-mailuri și din chat-urile dumneavoastră, astfel încât puteți avea o singură căsuță de primire universală care vă poate ajuta să gestionați toate comunicările dintr-un singur loc.
Sistemul de emitere a tichetelor acceptă etichete pentru a ajuta utilizatorii să își organizeze mai bine tichetele în funcție de criteriile selectate de ei înșiși. Tidio oferă, de asemenea, o funcție numită Priorități, care îi ajută pe utilizatori să sorteze tichetele în funcție de urgența lor. Puteți trece de la un proprietar de tichet la altul și puteți transfera tichete de la un agent la altul. Nu în ultimul rând, există istoricul complet al tichetelor, care se explică de la sine.
Performanța sistemului de ticketing Tidio și experiența utilizatorului
Am testat sistemul de ticketing Tidio din perspectiva agentului pentru a vă arăta cum funcționează și pentru a vă face o idee despre utilitatea întregului sistem cu caracteristici. Odată ce mi-am trimis un e-mail de test, acesta a avut nevoie de câteva secunde pentru a apărea în căsuța de primire Tidio. Cu toate acestea, timpul de așteptare nu a fost neașteptat de lung. Tidio afișează o notificare de timp la îndemână cu fiecare yichet, informează fiecare agent cu cât timp în urmă a fost primit tichetul.
Odată ce faceți clic pe un tichet pentru a-l deschide, puteți arunca o primă privire la interfața de ticketing. Aceasta este foarte bine concepută, cu un accent major pe părțile de mesaj și răspuns din această secțiune. Puteți găsi majoritatea acțiunilor în panoul din dreapta, în timp ce panoul din stânga vă oferă o imagine de ansamblu a secțiunilor din inbox. Panoul din stânga servește, de asemenea, la identificarea ușoară a tichetelor neatribuite și a mesajelor necitite.
Câmpul de răspuns la tichet este foarte mic la început, dar se întinde pe măsură ce răspunsul dumneavoastră devine mai lung. Aceasta este o soluție de proiectare bună, care are ca scop economisirea spațiului pe ecran atunci când este necesar. Tidio oferă câteva opțiuni de bază de editare și formatare a textului. Puteți găsi opțiunea de a adăuga o notă internă la tichete, care este foarte utilă pentru a împărtăși colegilor dumneavoastră informații despre anumite tichete ale clienților, fără ca aceștia să afle despre acest lucru.
Tidio vă oferă, de asemenea, mai multe opțiuni de trimitere. Puteți trimite tichetul și puteți schimba starea acestuia în deschis, în așteptare sau rezolvat, în funcție de succesul răspunsului dvs. în rezolvarea problemei clientului. Panoul din dreapta include istoricul tichetului, setările de prioritate, setările de stare, informațiile de atribuire, precum și informațiile despre client, pe care le puteți completa direct în cadrul tichetului.
În general, performanța sistemului de emitere a tichetelor Tidio este destul de bună; nu există bug-uri sau probleme și totul funcționează așa cum a fost prevăzut. Setul de caracteristici nu este cel mai bogat, dar asta nu înseamnă că este inutil. De fapt, este chiar opusul și aș spune chiar că este mai mult decât satisfăcător. Setul de caracteristici oferă pur și simplu tot ceea ce este necesar pentru un ticketing eficient și eficace.
Tarife
Tidio oferă planuri de tarifare în patru variante. Fiecare plan mai scump oferă caracteristici suplimentare și elimină anumite limitări ale cazurilor de utilizare pentru un preț mai mare. Tidio oferă, de asemenea, un plan gratuit care oferă capabilități de bază de chat și sistem de ticketing fără a fi necesare informații despre cardul de credit. Rețineți că, din moment ce instrumentele de ticketing sunt disponibile chiar și în planul gratuit, nu trebuie să luați în considerare nicio altă opțiune, cu excepția cazului în care aveți nevoie de chat live avansat și chatbots. Să aruncăm o privire la fiecare plan.
Gratuit
Planul gratuit include 50 de conversații pe lună, 100 de conversații chatbot, asistență prin e-mail, aplicații pentru desktop și smartphone, integrări, acces API JavaScript și informații despre vizitatorii site-ului web.
Comunicator
Planul de comunicare vă va costa 15,66 USD pe lună pentru fiecare utilizator. Aveți acces la un număr nelimitat de conversații de chat live și până la 5 agenți. Acest plan vă oferă, de asemenea, suport 24/5 prin chat live, instrumente de gestionare a permisiunilor, vizualizare a tastaturii în timp real, analize și rapoarte, funcții de departament, o listă de vizitatori, statistici de pagină și multe altele.
Roboți de chat
Planul Chatbots costă 31,74 USD lunar per utilizator. Acesta vă oferă toate caracteristicile menționate anterior, 40.000 de conversații chatbot pe lună, un editor de chatbot, integrări prin serviciul Zapier și multe altele.
Tidio+
Tidio+ este un plan complet, cu toate caracteristicile și fără limite. Acesta vă va costa 235,16 dolari lunar și oferă un număr personalizat de agenți, conversații live chat nelimitate, număr personalizat de angajamente chatbot și fiecare funcție disponibilă. De asemenea, primești un manager dedicat pentru succesul clienților.
Concluzie
Deși Tidio nu este în primul rând un software de ticketing, vă poate oferi un sistem de ticketing excelent gratuit sau la un preț corect dacă alegeți un plan mai avansat. Setul de caracteristici este esențial și suficient pentru a face față majorității sarcinilor de ticketing, oferind în același timp o performanță constantă, fără probleme. Este o opțiune excelentă pentru majoritatea întreprinderilor care au nevoie de ticketing de bază, însă cei care au nevoie de caracteristici de ticketing mai avansate ar trebui să ia în considerare unii dintre concurenți.