Key takeaways
Pros
- Sistem de ticketing bun și fiabil
- Toate caracteristicile esențiale
- Ghid de pornire elaborat
Cons
- Interfață insipidă
- Unele caracteristici avansate nu sunt prezente
- Ar putea fi costisitoare pentru unii utilizatori
Noțiuni de bază despre ticketing Zendesk
Zendesk oferă un proces de înregistrare ușor, cu un efort minim. Tot ceea ce trebuie să faceți pentru a vă înscrie pentru versiunea de încercare gratuită este să vă furnizați adresa de e-mail și să completați alte informații esențiale. Zendesk face tot posibilul pentru a vă face începutul cu software-ul lor de ticketing cât mai ușor posibil. De aceea, o parte importantă a procesului este un scurt chestionar care ajută Zendesk să determine modul în care îl veți utiliza. Acesta acomodează ghidul de pornire în funcție de răspunsurile tale.
De asemenea, puteți sări peste acest scurt chestionar, dar vă recomandăm să îl completați pentru a obține cea mai bună experiență cu sistemul de ticketing. După ce l-ați terminat, veți fi direcționat către interfața Zendesk. Primul ecran pe care îl veți vedea este prezentarea generală, cu ghidul de inițiere disponibil imediat. Este destul de elaborat, așa că s-ar putea să dureze ceva timp pentru a parcurge fiecare element de pe el. Puteți sări peste el și să reveniți la el mai târziu, dacă preferați acest lucru.
Interfața din Zendesk este destul de simplă și ușor de navigat. Puteți accesa fiecare funcționalitate principală în panoul din stânga, în timp ce majoritatea spațiului de pe ecran este ocupat de secțiunea pe care alegeți să o vizualizați. Este destul de bună și nu ar trebui să aveți probleme în a vă familiariza. Dacă vă decideți să treceți de la ghid la tabloul de bord, veți fi întâmpinat de o interfață frumoasă de ticketing.
Înainte de a analiza mai îndeaproape performanța și funcționalitatea interfeței, haideți să aflăm la ce fel de caracteristici vă puteți aștepta de la sistemul de ticketing de la Zendesk.
Caracteristicile sistemului de ticketing Zendesk
În timp ce Zendesk își enumeră sistemul de ticketing ca fiind o caracteristică de sine stătătoare, acesta vine cu propriul set de caracteristici de productivitate care au ca scop să faciliteze toate tipurile de comunicare prin ticketing. Sistemul de ticketing este multi-canal, așa cum se obișnuiește în toate soluțiile moderne de help desk. Este, de asemenea, multilingv și multimarcă. Zendesk oferă din start caracteristici standard de ticketing, cum ar fi etichete, informații de contact ale clienților în tichete, fuzionarea tichetelor și alte caracteristici esențiale.
O altă caracteristică importantă a Zendesk este raportarea și analizele. Această caracteristică vă oferă întotdeauna o privire de ansamblu la îndemână asupra activităților de ticketing. Trebuie să activați caracteristica printr-un serviciu Zendesk separat. De asemenea, aveți acces la întregul istoric al interacțiunilor cu clienții și la regulile de afaceri. Zendesk vă oferă, de asemenea, acces la integrările sale native cu alte soluții software.
Performanța sistemului de ticketing și experiența utilizatorului
Acum este timpul să testați sistemul de ticketing Zendesk și să vedeți cum se comportă în acțiune. Testul se concentrează pe perspectiva agentului. Mi-am trimis singur câteva e-mailuri de test pentru a vedea cât de repede ajung și sunt fericit să raportez că Zendesk nu are probleme de viteză în această privință. De asemenea, am aruncat o primă privire la interfața din interiorul tichetului.
Interfața pare curată și ordonată, cu aproape toate instrumentele disponibile prezentate pe ecran. Unele dintre ele sunt ascunse sub secțiunea cu trei puncte din colțul din dreapta sus. Părerea mea personală este că această alegere de design nu este în întregime necesară. Ticketing-ul Zendesk arată curat așa cum este și unii oameni ar putea să îl considere prea fad pentru gustul lor. Dezvăluirea tuturor butoanelor de funcții și prezentarea lor direct pe ecran ar putea rezolva această problemă foarte minoră.
Fluxul de lucru în Zendesk ticketing este bine conceput. Puteți selecta starea tichetului și ce se va întâmpla după ce răspundeți la un tichet al unui client. De asemenea, puteți accesa funcțiile de formatare a textului, care sunt, de asemenea, ascunse sub un singur buton dintr-un motiv oarecare. Alte lucruri includ emoji, atașamente și link-uri. Toate acestea sunt accesibile în panoul de jos, în câmpul de răspuns.
În general, sistemul de ticketing Zendesk se comportă foarte bine din toate punctele de vedere. Nu este dificil de utilizat pentru niciun tip de utilizator, datorită interfeței extrem de simple. Gestionarea altor canale de comunicare și adăugarea de noi e-mailuri ar putea fi mai dificilă dacă nu sunteți obișnuit cu interfața și convențiile de denumire. Sistemul de ticketing de la Zendesk suportă toate caracteristicile esențiale care vă vor ajuta să stopați valul de probleme în orice moment.
Prețuri Zendesk
Zendesk oferă o selecție foarte largă de planuri de tarifare pentru diferite dimensiuni de afaceri și cazuri de utilizare. Deoarece această recenzie se concentrează strict pe instrumentele de ticketing, vom menționa cele mai importante trei planuri de tarifare care au această caracteristică și se concentrează pe departamentele de servicii pentru clienți. Există trei planuri principale, cu seturi de caracteristici diferite și valori variabile. Să aruncăm o privire asupra lor și să vedem ce au de oferit.
Echipa de asistență
Planul Support Team este cel mai ieftin. Acesta vă va costa 19 euro pe lună pentru fiecare agent, cu facturare anuală. Acesta oferă un sistem de ticketing integrat cu e-mailuri, mesaje pe Facebook și Twitter. De asemenea, beneficiați de reguli de afaceri, istoric și detalii despre clienți, raportare și analiză, integrări și multe altele.
Support Professional
Planul Support Professional poate fi achiziționat pentru 49 de euro pe lună pentru fiecare agent, cu facturare anuală. Acesta oferă tot ceea ce oferă planul anterior, la care se adaugă orele de lucru, anchete de satisfacție a clienților, asistență multilingvă, SLA-uri și multe altele.
Support Enterprise
Planul Enterprise este cea mai scumpă opțiune, care poate fi achiziționată pentru 99 de euro pe lună pentru fiecare agent, cu facturare anuală. Veți primi toate caracteristicile din cele două planuri anterioare și, în plus, roluri și permisiuni personalizate pentru echipe, spații de lucru personalizabile pentru agenți, stocare de date de la terți, mediu de testare sandbox și multe altele.
Concluzie
În timp ce Zendesk este o soluție de ticketing bine pusă la punct, merită menționat faptul că puteți găsi o alternativă Zendesk care poate oferi funcționalități similare la un cost mai mic. Cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea unui software de ticketing complet, Zendesk ar putea fi în fruntea listei dumneavoastră de instrumente de ticketing. În ciuda prețului mai mare, Zendesk rămâne unul dintre principalii concurenți de pe piață, oferind caracteristici și capabilități avansate în comparație cu alte soluții software. Cu Zendesk, puteți merge dincolo de simpla emitere de tichete și vă puteți optimiza operațiunile de help desk.