Key takeaways
Pros
- Una dintre cele mai ușor de configurat funcții IVR
- Interfață excelentă, ușor de navigat
- Este ieftin, iar IVR-ul este inclus în planul de bază
Cons
- Ar putea fi dificil să creați arbori IVR elaborați
IVR-ul Aircall este un concurent incontestabil puternic, cu foarte puține puncte slabe. Este incredibil de ușor să planificați, să creați și să vă implementați IVR-urile și este relativ mai ieftin decât majoritatea programelor IVR existente. Aircall își surprinde, de asemenea, utilizatorii cu opțiunile de personalizare text-to-speech. O mică problemă apare atunci când se construiesc IVR-uri mai elaborate și, prin urmare, indică o slăbiciune a flexibilității Aircall. Cu toate acestea, acest lucru nu ar trebui să îi împiedice pe majoritatea utilizatorilor să utilizeze Aircall în mod eficient, deoarece este o problemă minoră într-un software IVR, de altfel uimitor.
Noțiuni introductive privind caracteristica IVR Aircall
Să începi cu Aircall este rapid și ușor. Când vă înscrieți pentru o perioadă de probă, puteți alege planul pe care doriți să îl încercați. Întregul proces de înregistrare este destul de rapid, așa cum era de așteptat. Odată ce ajungeți la panoul de bord, veți fi întâmpinați de o interfață cu aspect plăcut, foarte ușor de navigat. Partea cea mai bună este că, configurarea IVR este disponibilă chiar în ecranul de întâmpinare, astfel încât nu trebuie să faceți nicio căutare în configurația Aircall.
Crearea unui IVR este legată de crearea unui număr nou. După ce faceți click pe Creare număr nou, puteți alege dacă doriți un număr clasic sau un număr IVR. Aircall are o configurare incredibil de ușoară și intuitivă, ușor de înțeles încă de la început. Planificarea este reprezentată vizual printr-o interfață asemănătoare cu cea a designului UI, în care puteți vedea clar fiecare nivel și acțiunea respectivă.
Cu toate acestea, lucrurile se complică puțin atunci când doriți să creați un IVR pe mai multe niveluri mai elaborat, deoarece nu există nicio modalitate de a direcționa apelurile mai departe după selectarea primei direcționări. În timp ce majoritatea întreprinderilor vor dori probabil să își păstreze IVR-urile simple pentru a asigura o conexiune rapidă între clienți și reprezentanți, în unele cazuri nu există altă opțiune decât crearea unui IVR elaborat.
Opțiunile de personalizare a IVR sunt pur și simplu minunate. Aveți opțiunea de a adăuga un fișier personalizat, precum și posibilitatea de a alege între un număr mare de voci text-to-speech. Există chiar mai multe opțiuni de limbă cu accente adecvate, inclusiv mai multe accente englezești din care puteți alege. Puteți să vă scrieți propriile mesaje și să le ascultați înainte de a alege care este cel mai potrivit.
Cum funcționează IVR-ul?
Aircall IVR funcționează așa cum a fost prevăzut și fără probleme. Adăugarea unei înregistrări vocale text-to-speech personalizate face ca IVR-ul să pară mai profesionist, în timp ce opțiunile text-to-speech ajută la crearea senzației unui centru de apeluri internațional. Întreaga configurație a funcționat fără erori sau probleme, la fel ca în cazul celor mai multe IVR-uri moderne. Performanța Aircall este pur și simplu excelentă, iar dacă experiența dvs. este la fel ca a mea, nu ar trebui să întâmpinați probleme majore.
Tarife
Aircall vine cu prețuri foarte accesibile și, din fericire, IVR-ul este disponibil chiar și în cel mai simplu plan de bază. Există, de asemenea, o versiune de încercare gratuită disponibilă pentru fiecare dintre aceste planuri, astfel încât să le puteți încerca înainte de a le cumpăra. Haideți să aruncăm o privire la ceea ce primiți cu Aircall.
Essentials
Planul Essentials începe de la 30 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator, cu un minim de trei utilizatori. Pe lângă IVR, aveți acces la peste 50 de integrări și API-uri, funcționalitate SMS, funcții esențiale de telefonie, cum ar fi înregistrarea apelurilor și click-to-dial, apeluri simultane nelimitate de ieșire și multe altele.
Professional
Planul Professional începe de la 50 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator, cu un minim de trei utilizatori. Obțineți tot ceea ce este prevăzut în planul anterior, plus etichetarea obligatorie a apelurilor, analize și monitorizare avansate, funcții avansate de asistență, funcții avansate de vânzări și multe altele.
Custom
Vă puteți personaliza planul și prețul pentru Aircall cu planul Custom. Acesta are un număr minim de 10 utilizatori. Primești tot ce ai primit din cele două planuri anterioare, precum și caracteristici noi, cum ar fi analize personalizate, integrare personalizată, acces la suport pentru dezvoltatorii API, SLA-uri și multe altele.
Concluzie
Aircall oferă probabil unul dintre cele mai bune IVR-uri de pe piață la un preț corect. Configurarea este incredibil de ușoară; oferă câteva opțiuni de personalizare excelente și poate fi finalizată literalmente în câteva minute. Sunt foarte puține lucruri pe care Aircall le face greșit, iar funcția sa IVR este foarte aproape de a fi perfectă. În timp ce utilizatorii care încearcă să construiască arbori IVR elaborați pot fi puțin dezamăgiți, oricine nu are nevoie de această funcționalitate va fi mai mult decât mulțumit de ceea ce Aircall are de oferit.
Frequently Asked Questions
IVR-ul meu nu funcționează
Asigurați-vă că verificați de două ori fluxul IVR. Este întotdeauna util să vă planificați în prealabil fluxul IVR pentru a scăpa de orice confuzie în timp ce îl construiți în Aircall. Dacă întâmpinați diferite probleme cu IVR-ul dvs., consultați ghidul de depanare Aircall sau contactați echipa de asistență.
Nu pot crea un IVR pe mai multe niveluri
Aircall nu suportă în mod direct IVR pe mai multe niveluri, însă puteți încerca să creați un sistem similar prin configurarea mai multor IVR-uri mai mici pentru fiecare dintre numerele disponibile. Prin conectarea acestor IVR-uri cu acțiunea de redirecționare, puteți simula experiența unui IVR pe mai multe niveluri.