Key takeaways
Pros
- Ușor de creat niveluri IVR
- Opțiuni avansate
- Ușor de utilizat odată ce te obișnuiești cu el
- Prețuri și un plan gratuit
Cons
- Interfața cu utilizatorul este greu de navigat
- Ghiduri învechite
Bitrix24 IVR este o soluție foarte performantă, deși s-ar putea să vă ia ceva timp să vă obișnuiți cu navigarea în această soluție bogată în funcții. Găsirea setărilor IVR poate dura un minut, dar puteți fi sigur că, odată ce o faceți, configurarea va fi ușor de utilizat și funcțiile vor funcționa conform destinației. Bitrix24 este grozav, mai ales dacă luăm în considerare că are un preț mai mult decât corect și are un plan gratuit disponibil fără a fi necesare informații de plată.
Noțiuni introductive privind caracteristica IVR Bitrix24
În general este o sarcină ușoară să începeţi cu Bitrix24 care necesită completarea înregistrării gratuite. După ce confirmați e-mailul, veți avea acces imediat la spațiul dvs. de lucru. Întregul proces a fost rapid și nu a implicat așteptări lungi. Când obțineți acces la aplicația Bitrix24, puteți începe să navigați în meniul extins. Bitrix24 vine cu o aplicație web, precum și cu o aplicație care poate fi descărcată pentru computerul dvs. Am folosit aplicația web pentru acest test.
Meniul ar putea fi derutant pentru noii utilizatori, deoarece există multe pictograme fără descrieri vizibile până când aceștia nu trec cu mouse-ul peste ele. Aplicația web are, de asemenea, un widget de căutare și opțiunea de a rearanja sau de a ascunde pictogramele din meniu, ceea ce facilitează puţin fluxul de lucru. Mi-a luat ceva timp să învăț unde să găsesc opțiunea de a crea IVR în Bitrix24. Aplicația are un ghid de ajutor integrat, dar era depășit și, prin urmare, nu era de ajutor.
Meniul din ghid arăta foarte diferit de aplicația pe care am folosit-o la momentul scrierii acestei recenzii. Pentru cei care sunt interesați de unde găsiți setările IVR în Bitrix24, mergeți la CRM în meniul din stânga, selectați Add-onuri din meniul de sus, faceți click pe Telefonie, continuați facând click pe Configurare Telefonie, și, în cele din urmă, selectați Meniu vocal şi Adăugare meniu.
Procesul de creare a răspunsului vocal interactiv nu este dificil, ci chiar destul de simplu. Bitrix24 oferă multe opțiuni de personalizare, ceea ce este întotdeauna un lucru bun pentru utilizatorii care doresc să fie specifici în ceea ce privește modul în care doresc ca IVR-ul lor să funcționeze. În partea de sus, aveți opțiunea de a scrie un text pentru opțiunea text-to-speech, sau puteți încărca propriul fișier audio. Această înregistrare va fi redată atunci când un apelant se conectează la IVR.
Crearea nu implică un proces asemănător cu cel de proiectare a interfeței de utilizator, ci mai degrabă opțiunea de a selecta ce acțiune va efectua fiecare dintre numerele de pe tastatura apelantului. Aveți la dispoziție selecția standard de redirecționare a numerelor, direcționarea acestora către alți utilizatori și multe altele. În general, procesul este foarte simplu și durează puțin timp pentru a fi finalizat dacă sunteți familiarizat cu sistemele IVR.
Când ați terminat de configurat IVR-ul, faceți click pe Salvare. Acum, pentru a aplica IVR-ul, trebuie să îl conectați la un număr. Accesaţi Telefonie > Conectare > Configurare numere > selectare număr/PBX, și activați Meniu vocal în secțiunea Rutare apeluri primite. Gata, IVR-ul dvs. este conectat după acești pași.
Cum funcționează IVR-ul?
Din fericire, apelarea cu IVR de la Bitrix24 este ușoară și totul funcționează așa cum a fost prevăzut atunci când creați IVR-ul dvs. Am făcut câteva apeluri de test și nu am întâmpinat nicio problemă cu performanța IVR-ului. IVR-ul în sine este la fel de bun pe cât de bine îl faceți să fie, Bitrix24 nu vă va sta în cale. Nu au existat bug-uri sau alte probleme prezente în timpul apelurilor mele de test.
În general, cei care apelează se pot aștepta la o experiență IVR obișnuită, care îi conectează fără probleme la departamentele potrivite. Indiferent dacă preferați o voce text-to-speech sau înregistrări proprii, experiența generală este solidă și nu am nicio plângere majoră.
Tarife
Acum, prețul Bitrix24 este cu siguranță unul dintre punctele sale forte. În loc să plătiți pe măsură ce avansaţi, puteți alege unul dintre planurile de tarifare. Această tarifare este limitată doar de numărul de caracteristici și de spațiul de stocare. Cea mai bună parte este că Bitrix24 vine și cu un plan gratuit, ceea ce înseamnă că nu trebuie să plătiți sume uriașe de bani pentru a obține o funcție IVR.
Plan gratuit
Planul gratuit oferă 5GB de spațiu de stocare, precum și acces la funcții de colaborare, sarcini și proiecte, CRM, drive, contact center și un constructor de site-uri web. Oferă un raport calitate-preț și funcționalitate foarte bune pentru o soluție gratuită.
Planul de bază
Planul de bază include 24 GB de spațiu de stocare, cuprinde toate caracteristicile din planul gratuit și adaugă posibilitatea de a crea și gestiona un magazin online. Acesta costă 49 de dolari pe lună pentru 5 utilizatori.
Planul standard
Planul standard oferă 100 GB de spațiu de stocare, toate funcțiile din cele două planuri anterioare și adaugă funcții de marketing și documente online. Acesta costă 99 de dolari pe lună pentru 50 de utilizatori.
Planul profesional
Planul profesional oferă 1024 GB de spațiu de stocare, fiecare funcție din planurile anterioare și adaugă noi funcții, cum ar fi inteligența vânzărilor, automatizarea și HR. Acesta costă 199 de dolari pe lună pentru 100 de utilizatori.
Concluzie
IVR-ul Bitrix24 funcționează foarte bine, dar, în general, soluția poate fi dificil de utilizat pentru utilizatorii complet noi. Cu toate acestea, acest lucru nu ar trebui să vă împiedice să o luați în considerare ca software IVR dedicat. Bitrix24 are prețuri corecte, caracteristici excelente și funcționează ca un vis atunci când vă faceți timp să învățați cum să îl utilizați. Este un concurent puternic pentru orice call center.
Frequently Asked Questions
Nu pot găsi opțiunea IVR în Bitrix24
Bitrix24 este o soluție complexă, cu multe instrumente și caracteristici, așa că nu vă faceți griji dacă găsirea IVR pare dificilă. Mergeți la CRM în meniul de navigare din stânga, apoi selectați Add-onuri din meniul de sus. Faceți click pe Telefonie și apoi pe Configurare telefonie. Selectați meniul Voce și, în final, Adăugare. De aici puteți începe să vă construiți IVR-ul. Dacă tot nu găsiți opțiunea IVR, asigurați-vă că verificați de două ori dacă aveți planul corect care permite IVR.
Nu știu cum să conectez IVR la un anumit număr în Bitrix24
Trebuie să activați meniul vocal pentru fiecare număr în parte dacă doriți să utilizați unul dintre fluxurile IVR. Accesați Telefonie > Conectare > Configurare numere. Apoi selectați un număr/PBX și, în secțiunea de rutare a apelurilor primite, faceți click pe Activare meniu vocal.