Key takeaways
Pros
- Configurare și implementare ușoară
- Interfață de utilizator excelentă
- Funcție de simulare IVR
Cons
- Nu există o reprezentare vizuală a IVR
- IVR pe mai multe niveluri vine cu planuri mai scumpe
În timp ce constructorul IVR ar putea fi îmbunătățit prin adăugarea unei reprezentări vizuale a nivelurilor, acesta este totuși ușor de utilizat de aproape oricine, indiferent de cunoștințele sale de bază. JustCall este, de asemenea, extrem de accesibil, ceea ce înseamnă că nu veți face o gaură în buget cu această soluție IVR bine pusă la punct, în nicio circumstanță.
Noțiuni introductive privind caracteristica IVR JustCall
Este cât se poate de simplu să începi să utilizezi JustCall: cu o înregistrare de probă rapidă și ușoară. Trebuie să furnizați datele cardului de credit pentru a avea acces efectiv la toate funcțiile disponibile. Interfața cu utilizatorul este foarte bine concepută. Este modestă, curată și foarte ușor de navigat. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că puteți găsi cu ușurință funcția IVR fără a trece prin meniuri și selecții complicate. Aceasta poate fi găsită în Numere de telefon > Apeluri primite > IVR (meniu Apeluri).
IVR este dezactivat în mod implicit, așa că trebuie activat mai întâi. Când faceți acest lucru, veți avea acces la constructorul IVR. Constructorul IVR nu este complicat de unul singur, însă nu oferă o reprezentare vizuală a nivelurilor IVR, așa că este o idee bună să aveți ceva planificat în prealabil. Puteți selecta un număr de pe o tastatură și puteți alege o acțiune pentru fiecare dintre ele. Este destul de simplu și primești opțiunile standard de personalizare a IVR cu fiecare nivel. Aceasta include redirecționarea către numere interne și externe. Aveți, de asemenea, opțiunea de a alege ce se întâmplă atunci când numărul este inaccesibil.
JustCall IVR are atât o opțiune audio text-to-speech, cât și o opțiune pentru înregistrări personalizate care pot fi încărcate în mod convenabil în sistem. În general, procesul de construire a IVR este ușor, în ciuda faptului că nu are o reprezentare vizuală a fiecărui nivel. O particularitate foarte interesantă este opțiunea de a simula setările. Acesta este, în esență, un buton de testare care vă permite să încercați IVR-ul în acțiune și să determinați dacă totul funcționează.
Cum funcționează IVR-ul?
JustCall IVR se comportă bine, așa cum se așteaptă de la majoritatea soluțiilor IVR. Opțiunea suplimentară de a simula setările IVR este un mare beneficiu și vă poate ajuta să evitați IVR-urile nefuncționale care ar fi putut fi planificate sau implementate greșit. În cazul în care IVR-ul dvs. nu a funcționat așa cum v-ați așteptat, posibilitatea de a-l rearanja și de a-l testa ori de câte ori aveți nevoie pentru a-l aduce la nivelul așteptărilor este o caracteristică extrem de utilă. Vă puteți aștepta la o performanță excelentă și la un IVR care funcționează bine cu JustCall. Nu am întâmpinat nicio problemă în timpul testelor mele cu IVR-ul.
Tarife
JustCall are trei planuri tarifare cu IVR inclus în fiecare dintre ele. Rețineți că cel mai ieftin plan, Standard, oferă doar funcționalitatea IVR de bază, în timp ce planul Premium oferă IVR pe mai multe niveluri. Înainte de a alege un plan, ar trebui să vă gândiți dacă IVR-ul dvs. trebuie să aibă mai multe niveluri și dacă aveți nevoie de un set mai larg de funcționalități sau nu. Cu toate acestea, rețineți că până și cel mai ieftin plan JustCall oferă multă flexibilitate. Să aruncăm o privire asupra planurilor și să vedem ce oferă fiecare dintre ele.
Standard
Cel mai ieftin plan JustCall începe de la 24 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator, cu un minim de doi utilizatori. Acesta oferă IVR și alte caracteristici esențiale, inclusiv un număr local, minute nelimitate fără restricții, redirecționare de apeluri, SMS și MMS, automatizare a apelurilor, program de lucru, note și evaluări și multe altele.
Premium
Planul Premium oferă un set de funcții avansate care începe de la 48 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator, cu un minim de doi utilizatori. În plus față de caracteristicile din planul Standard, planul Premium adaugă monitorizarea apelurilor în direct, automatizarea SMS-urilor și SMS-urile în masă, IVR pe mai multe niveluri, fluxuri de lucru personalizate, asistență prioritară și multe altele.
Custom
Planul Custom vine cu o ofertă personalizată, adaptată afacerii dvs. Obțineți tot ce este inclus în cele două planuri anterioare, precum și un plus de SLA, analize și rapoarte personalizate, manager de cont și asistență tehnică dedicată, precum și analiza percepției apelurilor, printre altele.
Concluzie
Funcția JustCall IVR este un concurent foarte bun care oferă o funcționalitate generală excelentă cu compromisuri minime. Este cu siguranță una dintre cele mai bune și mai ușoare funcții IVR de pe piață. Ceea ce o face și mai bună este prețul rezonabil și o selecție bună de alte caracteristici de call center disponibile. Caracteristica JustCall IVR este potrivită pentru orice tip de afacere și cu siguranță va funcționa bine pentru dvs., așa cum a făcut-o și în timpul testelor mele.
Frequently Asked Questions
IVR-ul meu Justcall nu funcționează
Verificați dacă fluxul IVR nu conține greșeli și utilizați funcția de simulare pentru a-l testa. Cele mai multe probleme cu IVR-urile se datorează, de obicei, unor greșeli de proiectare.
Nu pot găsi funcția IVR în Justcall
Justcall IVR builder trebuie activat din setările numărului de apelare. Odată ce ați apăsat butonul de activare, ar trebui să puteți accesa funcția IVR.