Key takeaways
Pros
- Interfață utilizator excelentă
- Ușor de navigat
- O soluție foarte accesibilă
Cons
- Opțiuni IVR ușor confuze
- Nu există opțiuni IVR pe mai multe niveluri
Noțiuni introductive privind caracteristica IVR Kavkom
Este destul de ușor de început cu Kavkom și este aproape fără efort pentru oricine, fie că alege un plan, fie că începe cu o perioadă de probă gratuită. Spre deosebire de alte software-uri cu funcții IVR, Kavkom nu necesită proceduri inutile pentru a începe cu o perioadă de probă. Fără informații despre cardul de credit, fără verificări din partea echipelor de utilizatori și fără sărituri prin cercuri de orice fel. În general, procesul a fost foarte simplu și plăcut, ceea ce am apreciat foarte mult.
Odată ce veți avea acces la contul dvs., veți fi întâmpinat de o interfață spațioasă, atractivă și foarte ușor de navigat. Nu pot să subliniez îndeajuns cât de plăcut surprins am fost de cât de simplu a fost de utilizat. În partea principală a interfeței sunt afișate date și informații generale în majoritatea ecranelor, în timp ce meniul simplu din bara din stânga permite o navigare ușoară. Kavkom funcționează ca o aplicație web, deci nu trebuie să instalați niciun software pe computer, ceea ce economisește mult timp.
Nu sunt necesare configurări dificile, iar cea mai mare parte a configurației funcționează direct din cutie. Funcția IVR este la vedere, așa că nu este nevoie să pierdeți timp căutând-o. Pur și simplu selectați Aplicații din meniul PBX din stânga și găsiți opțiunea de meniu IVR în lista vastă de aplicații. Apoi, faceți clic pe butonul Adăugare meniu IVR și puteți începe. Nu există presetări IVR disponibile, așa că trebuie să începeți din nou, de la zero.
În timp ce interfața utilizator este excepțională, funcția IVR suferă de o problemă similară cu cea a majorității IVR-urilor concurenței – nu există un ghid vizual util și nici o reprezentare vizuală a nivelurilor IVR. În ciuda acestui fapt, configurarea Kavkom IVR nu este în niciun caz dificilă; practic, este nevoie de doar câteva click-uri pentru a seta nivelurile și a desemna acțiuni pentru fiecare dintre ele. Nivelurile IVR sunt reprezentate cu o selecție de câmpuri de butoane și acțiuni, fiecare dintre ele având câteva opțiuni de configurare.
Constructorul funcționează la fel ca majoritatea programelor IVR conexe. Prima parte vă permite să vă denumiți IVR-ul, să selectați mesajul de întâmpinare și o acțiune de ieșire. După aceea, puteți selecta o acțiune pentru fiecare buton al IVR-ului dvs. Opțiunile de acțiune sunt ușor neobișnuite, de exemplu, puteți selecta Voicemail, Hang Up sau Record ca fiind ceea ce se va întâmpla după apăsarea unui buton ales. Cu toate acestea, aveți, de asemenea, opțiunea standard de a direcționa apelul către un număr de extensie, care este probabil ceea ce veți folosi cel mai mult.
Se pare că nu există nicio opțiune pentru a crea un IVR pe mai multe niveluri. În afară de aceasta, Kavkom IVR vă permite să selectați opțiuni mai avansate în pasul următor. Puteți seta comenzi macro și le puteți atribui la taste, puteți selecta sunete, timeout-uri și alte setări avansate. Aceasta este o opțiune bună pentru utilizatorii care doresc să își specifice cu adevărat IVR-ul și să selecteze exact ceea ce se va întâmpla. Alți utilizatori care preferă o configurare mai puțin detaliată și mai puțin practică pot folosi pur și simplu opțiunile prestabilite care sunt oferite.
Cum funcționează IVR-ul?
Kavkom IVR rulează extrem de lin și funcționează bine, așa cum era de așteptat. Trebuie doar să aveți grijă să vă planificați nivelurile IVR în mod corespunzător înainte de a începe cu constructorul. În timp ce configurarea este ușoară, este posibil să doriți să încercați câteva opțiuni înainte de a vă decide cu care doriți să continuați. În general, experiența de utilizare a IVR-ului finalizat a fost bună, fără erori de sistem sau probleme cauzate de Kavkom în sine. În cele din urmă, IVR-ul Kavkom ar trebui luat în considerare, mai ales datorită prețului său.
Tarife
Deși Kavkom nu este cu siguranță cea mai bună soluție pe care o puteți obține pentru banii dvs., nu este nici una de dat la o parte. În ceea ce privește raportul cost-valoare, este fără îndoială că își merită prețul. Serviciile Kavkom sunt foarte accesibile, iar funcția IVR este inclusă în fiecare dintre planurile sale, astfel încât nu trebuie să vă ridicați la un nivel superior pentru a avea acces la ea. Să aruncăm o privire la ceea ce este disponibil în fiecare plan. Rețineți că prețurile planurilor sunt disponibile doar în euro.
Basic
Acest plan pornește de la doar 10 euro pe lună pentru fiecare utilizator și beneficiați de funcționalitate IVR încă de la început. De asemenea, beneficiați de apeluri primite 100% nelimitate, redirecționare către mobil și un număr virtual.
Comfort
Planul Comfort pornește de la 20 EUR pe lună pentru fiecare utilizator. Beneficiați de apeluri primite și efectuate 100% nelimitat, de un număr virtual, precum și de toate caracteristicile din planul anterior.
On quotation
Dacă doriți să obțineți un plan Kavkom personalizat, puteți solicita o ofertă personalizată. Nu există informații privind prețurile minime disponibile pe site.
Concluzie
Deși Kavkom nu este cel mai sofisticat sau mai inovator software IVR, acesta își va face treaba în mod excepțional, ceea ce înseamnă că ar trebui să-l păstrați în atenția dvs. Este deosebit de plăcut să vedeți interfața de utilizator arătoasă a aplicației și un IVR ușor de accesat, fără proceduri inutile. Kavkom s-ar putea să nu fie aplicația preferată pentru companiile mari care necesită mai multe IVR-uri complicate, însă, în mod incontestabil, va servi bine pentru orice afacere mai mică, fără dezavantajele unui software avansat și complicat.
Frequently Asked Questions
Kavkom IVR nu funcționează
Asigurați-vă că ați verificat designul IVR și că nu există greșeli care ar putea face ca IVR-ul dvs. să nu funcționeze corect. Cele mai frecvente probleme IVR sunt, de obicei, cauzate de greșeli de planificare.
Nu pot crea un IVR pe mai multe niveluri cu Kavkom
Kavkom nu acceptă un IVR pe mai multe niveluri, dar puteți simula această opțiune. Pur și simplu utilizați acțiunea de redirecționare dintr-un IVR pentru a direcționa apelantul către un alt număr IVR și veți obține aproape aceleași rezultate.