Key takeaways
Pros
- Ușor de configurat și ușor de utilizat
- Accesibil
- Suportă configurații IVR elaborate
Cons
- Personalizare limitată
- Suportul pentru clienți poate fi dificil de contactat uneori
Flow Builder de la MessageBird este o opțiune excelentă pentru cei care doresc să configureze un meniu IVR simplu. Interfața de utilizare este intuitivă și ușor de navigat, așa că nu trebuie să vă faceți griji că vă veți simți copleșit sau că vă veți pierde în grămezi de cod. MessageBird vă oferă un tutorial rapid la prima interacțiune cu caracteristica sa Flow Building. Este o modalitate excelentă chiar și pentru utilizatorii care nu sunt atât de pricepuți la tehnologie să își configureze cu ușurință propriile fluxuri. Singura problemă pe care am găsit-o este lipsa de personalizare atunci când vine vorba de mesajele IVR. Cu toate acestea, nu cred că acesta este un lucru care ar trebui să descurajeze utilizatorii să aleagă software-ul IVR de la MessageBird.
Noțiuni introductive privind caracteristica IVR MessageBird
Înscrierea pentru o versiune de probă a MessageBird este destul de simplă. După ce vă completați detaliile și adăugați numărul agenților dvs., sunteți întâmpinat de un panou de bord cu aspect curat, care nu pare copleșitor pentru un utilizator începător.
Deși nu veți găsi imediat funcționalitatea IVR, această configurație vă permite să vă orientați cu ușurință în panoul de bord. Pentru a configura funcția IVR, o puteți accesa fie direct din panoul de bord, fie din meniul din partea stângă, sub Flow Builder.
În continuare, faceți click pe Șabloane. Acolo veți găsi o selecție destul de mare de opțiuni de construire a fluxurilor și de automatizare. Pentru a continua cu configurarea, faceți click pe meniul Easy phone (IVR).
Ceea ce mi s-a părut foarte util este un tutorial pe care MessageBird vi-l oferă odată ce accesați configurația IVR. Acest tutorial te ghidează prin patru pași simpli despre cum să creezi fluxuri într-un mediu omnicanal, apeluri telefonice etc. Puteți alege să finalizați acest tutorial sau să îl săriți, dacă doriți.
Primul lucru de care aveți nevoie este să cumpărați un număr de telefon. Puteți face acest lucru direct din Flow Builder, făcând click pe o fereastră pop-up.
Odată ce aveți numărul de telefon pregătit, puteți începe să vă configurați arborele de apeluri. În continuare, făcând click pe butonul Spune puteți crea mesajul dvs. și configura variabile precum limba, vocea și altele.
Din nefericire, nu puteți adăuga un fișier audio la mesaj, așa că sunteți limitat la opțiunea text-to-speech. Aveți la dispoziție mai multe opțiuni de limbă din care puteți alege, inclusiv diferite accente englezești. De asemenea, nu aveți multe opțiuni de voce, așa că puteți alege între o voce masculină și una feminină.
După ce ați configurat mesajul, puteți trece la crearea ramurilor. Puteți crea mai multe opțiuni de ramificare cu mesaje și declanșatoare separate. Deși puteți configura rapid un meniu IVR foarte simplu, MessageBird vă permite să creați o configurație IVR destul de elaborată. După ce ați adăugat opțiunile IVR primare, puteți crea alte ramificații și configura alte acțiuni sau puteți închide ramificația.
Acest meniu vă permite să definiţi o configurație IVR simplă, care le permite clienților să vă contacteze afacerea rapid și fără complicații. Cu toate acestea, dacă aveți nevoie de o configurație mai elaborată, o puteți realiza și pe aceasta cu multe opțiuni de ramificare și setări suplimentare.
Cum funcționează IVR-ul?
Întreaga funcție Flow Builder funcționează excelent și fără probleme. Configurarea este destul de intuitivă datorită interfeței grafice și a tutorialului de la început. Din păcate, IVR-ul nu permite fișiere media audio personalizate, dar dacă acest lucru nu este o problemă pentru dvs., funcționalitatea text-to-speech funcționează fără probleme. Performanța IVR în sine este excelentă, iar dacă sunteți în căutarea a ceva simplu și ușor de utilizat, ar trebui să vă satisfacă toate așteptările. Cu toate acestea, dacă vă străduiți să înțelegeți ramificarea, variabilele sau orice altceva în ceea ce privește configurarea IVR, MessageBird oferă un tutorial ușor de urmat în centrul lor de asistență.
Tarife
Puteți utiliza gratuit capacitățile de construire a fluxurilor de la MessageBird dacă nu aveți nevoie de mai mult de 2 locuri și sunteți dispus să cumpărați un număr de telefon. Dacă doriți să vă extindeți operațiunile, puteți trece la opțiunea de 30$ pe lună, care permite 3-10 locuri.
Concluzie
Aceasta este o opțiune excelentă mai ales pentru centrele de contact mai mici. MessageBird vă oferă multe capabilități, o configurare IVR simplă și opțiuni IVR pe mai multe niveluri la un preț rezonabil. Întreaga interfață este intuitivă și ușor de navigat. Chiar dacă nu este atât de personalizabil pe cât s-ar putea dori, MessageBird nu vă va dezamăgi dacă sunteți în căutarea unei soluții simple și accesibile.
Frequently Asked Questions
Nu știu cum să achiziționez un număr de telefon
Pentru a utiliza funcționalitatea IVR de la MessageBird, trebuie să achiziționați un număr de telefon. Pentru a face acest lucru, conectați-vă la contul dvs. și faceți click pe pictograma Numere din panoul de bord. Pe pagina următoare, trebuie să completați informațiile necesare și să faceți click pe butonul Cumpără. După aceea, verificați rezumatul comenzii și confirmați achiziția. După ce plătiți pentru număr, îl puteți adăuga în contul dvs.
IVR-ul meu nu funcționează
Ar trebui să verificați de două ori proiectarea fluxului IVR și să remediați orice erori pe care le găsiți. Pentru mai multă asistență cu IVR-ul dvs., puteți consulta secțiunea de ajutor de la Messagebirds sau contactați serviciul clienți.