Key takeaways
Pros
- Apelare convenabilă
- Accesibilă pentru întreprinderile mici
Cons
- Interfața de utilizator nu foarte ușor de utilizat
- Apelurile outbound nu au funcționat
- Calitate scăzută a apelurilor
Noțiuni introductive cu funcția de call center 3CX
Pentru a vă înscrie în contul gratuit 3CX, trebuie să vă înregistrați pe site-ul lor web. După ce furnizați informații precum numele dvs., compania, țara în care vă aflați și limba preferată, trebuie să alegeți una dintre cele trei opțiuni de tarifare.
Din fericire, prima a fost gratuită, așa că am optat pentru ea și am reluat procesul de înregistrare. Mi-am verificat contul prin e-mail și, imediat după aceea, mi s-au trimis acreditările, cum ar fi o extensie, un cod PIN și un login pentru clientul web.
Așa că m-am conectat cu nerăbdare la contul meu 3CX nou creat. Imediat, am fost întâmpinat cu opțiunea de a descărca aplicația mobilă a 3CX.
Pentru moment, am sărit peste acest pas. Cu toate acestea, am fost plăcut surprins că a fost atât de accesibil de la început.
M-am uitat puțin și mi-am configurat contul pentru a efectua și a primi apeluri, iar apoi am fost gata să încep testarea. În colțul din dreapta sus al interfeței, puteți găsi un dialer, un cod QR pentru a descărca aplicația și baza de cunoștințe a 3CX. M-am uitat rapid la documentația de asistență doar pentru a mă asigura că acest dialer era cel potrivit pentru efectuarea de apeluri outbound, doar pentru că părea prea ușor. Articolul de cunoștințe a confirmat că era modul corect de a iniția apeluri, așa că m-am apucat de treabă.
Iată, nimic! Nici măcar nu a început să formeze numărul. Gândindu-mă că probabil am făcut o greșeală, am mai încercat de câteva ori, dar tot ce am obținut au fost câteva apeluri nereușite în jurnalul de apeluri. Așa cum am fost învățat în clasa întâi, am decis să încerc celelalte opțiuni și să las zona cu probleme pentru mai târziu.
Spre surprinderea mea, efectuarea de apeluri interne sau primirea de apeluri primite nu a fost deloc o problemă. Calitatea apelurilor nu a fost cea mai bună, dar nu a fost suficient de proastă pentru a mă plânge prea mult. Așa că, după o scurtă pauză, m-am întors să îmi dau seama de ce apelurile outbound nu funcționau pentru mine. Am mai încercat de câteva ori înainte de a începe să răsfoiesc din nou documentația de asistență. Cu toate acestea, nici un fel de depanare nu părea să identifice și să rezolve problema mea. Așa că am trecut la Google pentru a-mi consulta colegii utilizatori 3CX. Am realizat rapid că nu eram singurul care se confrunta cu această problemă. Deși am încercat câteva sugestii oferite de forumuri, acestea nu mi-au rezolvat problema.
I-am dat o ultimă șansă descărcând aplicația pentru desktop. Câteva persoane au afirmat că i-a ajutat, așa că de ce nu?
Am instalat aplicația, am făcut clic pe expertul de configurare și am conectat-o la versiunea client web a software-ului.
Interfața era la fel de simplă ca cea din aplicația bazată pe browser, ceea ce nu a fost o surpriză. Am verificat rapid configurația și am încercat din nou apelul de ieșire. Acest efort a dus doar la un alt apel ratat fără ca măcar să formez numărul. După ce am mai navigat pe internet, mi-am recunoscut înfrângerea.
Caracteristici și implementare 3CX Call Center
După cum am menționat deja, 3CX este o soluție destul de accesibilă, deoarece oferă o aplicație mobilă pe iOS și Android, o aplicație bazată pe browser și o aplicație desktop. Descărcarea fiecăreia dintre ele este o experiență simplă, astfel încât le puteți pune în funcțiune foarte rapid.
Pe lângă apelurile de intrare și ieșire evidente, 3CX vă permite să configurați un widget de chat live, să integrați WhatsApp și Facebook, să configurați mesageria internă și să trimiteți e-mailuri colegilor și clienților dvs.
De asemenea, puteți configura apeluri video utilizând funcționalitatea Meet.
În timp ce vorbiți la telefon cu un membru al echipei sau cu un client, puteți să așteptați, să mute, să transferați, să înregistrați, să utilizați un video, să inițiați un apel nou sau să organizați o conferință. Aceste funcționalități pot fi foarte utile în centrele de apel. Iar faptul că sunt accesibile direct în “fereastra de apelare” le face ușor de utilizat în mediul rapid cu care sunt adesea obișnuiți agenții din centrele de apel.
În jurnalul de apeluri, puteți să faceți clic pe fiecare interacțiune și să examinați detaliile acesteia, să adăugați contactul în lista dvs. de contacte, să inițiați un apel nou și să arhivați interacțiunea.
Performanță și utilitate
3CX este un software direct la obiect. Sistemul facilitează comunicarea cu clienții în primul rând prin apeluri telefonice, dar include și câteva caracteristici suplimentare care simplifică procesul. Are o interfață învechită care este foarte simplă. Deși navigarea nu a fost oribilă, nu a fost experiența mea preferată.
Nici calitatea apelurilor nu a fost cea mai bună, așa că, dacă sunteți în căutarea unei soluții pe care agenții dvs. să o poată utiliza pentru a explica detalii complexe și pentru a oferi instrucțiuni tehnice și asistență, 3CX poate că nu este cea mai bună soluție. Pe de altă parte, numărul de funcții incluse în fereastra de apel poate fi foarte util atunci când agenții trebuie să abordeze mai multe sarcini în același timp.
S-ar putea să nu fiu în totalitate de vină pentru faptul că nu am reușit să îmi dau seama de ce au eșuat eforturile mele de apelare outbound. Deoarece nu am fost singurul care a avut probleme în a-l face să funcționeze și, cu siguranță, nu singurul care a avut această problemă, poate că acest lucru se referă la experiența generală.
Prețuri 3CX
3CX are două categorii de prețuri separate. Una este pentru o soluție găzduită, iar cealaltă este pentru opțiunea autogestionată. Principala diferență este că, dacă optați pentru soluția găzduită, 3CX gestionează sistemul pentru dvs. Dacă vă decideți pentru opțiunea autogestionată, sunteți responsabil pentru întregul sistem. La toate nivelurile, prețul crește odată cu numărul de agenți care utilizează software-ul. Voi discuta despre prețurile aplicabile pentru 10 agenți, astfel încât, dacă intenționați să aveți o echipă mai mare, probabil că veți plăti mai mult.
Găzduit
Startup Gratuit
Nivelul de tarifare gratuit include 1 grup de apeluri, 1 operator automat, videoconferință cu până la 25 de participanți, chat live, mesagerie în echipă și integrare WhatsApp. Puteți utiliza acest pachet de prețuri pentru până la 20 de utilizatori.
Startup Pro
Pachetul Startup PRO include toate elementele de la nivelul GRATUIT, plus IVR pe mai multe niveluri, rutare în zilele de sărbătoare și în orele de lucru, raportare a apelurilor și a chat-urilor, transmitere a mesajelor vocale în text și multe altele. Acest nivel este limitat la un număr maxim de 20 de agenți și costă 175 € pe agent pe lună.
Dedicat Pro
Acest nivel de tarifare vă va costa 295 € pe agent pe lună pentru 4 apeluri sim. Printre caracteristicile sale, puteți găsi o instanță găzduită dedicată, integrare CRM, SMS și MMS, videoconferințe cu până la 100 de participanți, integrare Microsoft 365 și multe altele.
Întreprindere dedicată
Pentru 330 de euro pe agent pe lună pentru 4 apeluri sim, nivelul Dedicated Enterprise vă permite să utilizați toate serviciile din pachetul Dedicated Pro, plus unele caracteristici suplimentare, cum ar fi rutarea bazată pe competențe, videoconferință cu până la 250 de participanți, drepturi de înregistrare a apelurilor de pornire/oprire și multe altele.
Autogestionat
Dedicat Pro
Pentru 145 € pe agent pe lună pentru 4 apeluri sim, această opțiune include găzduire în cloud-ul dvs. privat pe Amazon, Azure și Google, integrare CRM, cozi de apeluri, hot desking, designer de fluxuri de apeluri, integrare WhatsApp, funcționalități de ascultare, șoaptă și baraj, conferințe video cu până la 100 de participanți și multe altele.
Întreprindere dedicată
Nivelul autogestionat, mai scump, costă 180 EUR pe agent pe lună pentru 4 apeluri sim. Cu acest pachet, vă puteți bucura de toate caracteristicile de la nivelul anterior, plus rutare bazată pe competențe, videoconferințe cu până la 250 de participanți, un logo personalizat pentru telefonul IP și multe altele.
Concluzie
Experiența mea generală cu software-ul de call center 3CX a fost oarecum greoaie. În ciuda confortului unor caracteristici, mă întreb de ce această mentalitate nu a fost implementată în întreaga interfață de utilizator.
Desigur, trebuie să menționez experiența mea nefericită cu apelurile outbound. Pe parcursul scrierii acestei recenzii, m-am întors și am încercat să o rezolv din nou și din nou. Nu am avut noroc, așa că trebuie să concluzionez că funcția de apelare outbound a 3CX este cel puțin defectă. Nici calitatea apelului nu a fost tocmai bună, dar dacă încercați doar să faceți o prezentare rapidă clienților dvs., cred că poate funcționa foarte bine.
Și aici voi lăsa această recenzie. În timp ce call center-ul 3CX este foarte bun în unele privințe, în altele este deficitar.