Key takeaways
Pros
- Interfață excelentă cu funcționalitate fără erori
- Funcționalitate de apel fără probleme
- Navigare ușoară
- Experiență de utilizare excelentă
Cons
- Poate deveni costisitor
Noțiuni introductive cu funcția de call center CloudTalk
CloudTalk mi-a permis să încep cu o încercare gratuită, datorită formularului de încercare disponibil pe site-ul lor oficial. Tot ce a fost necesar au fost datele mele de contact și, din fericire, nu a trebuit să introduc niciun detaliu al cardului de credit pentru a finaliza. După aceea, CloudTalk a creat un număr gratuit pentru perioada mea de încercare gratuită, astfel încât nu a trebuit să am de-a face cu niciun furnizor VoIP și să încep să mă gândesc cum să obțin un număr în altă parte.
CloudTalk face lucrurile foarte bine încă de la început. Nu numai că mi-a oferit un număr de telefon de test, dar mi-a și explicat cu atenție și simplitate diferite părți ale software-ului. De asemenea, mi-a dat ocazia să răspund la un apel de test pentru a avea o idee despre cum să folosesc funcționalitatea de apel. Este pur și simplu minunat și aș aprecia acest tip de ghid în fiecare tip de software, indiferent de ceea ce face. CloudTalk vă va solicita, de asemenea, să descărcați aplicația de telefon CloudTalk. Odată ce ați terminat cu configurarea, puteți începe să aruncați o privire la interfață.
CloudTalk are o interfață care arată foarte bine, cu un aspect modern. Navigarea pare ușoară încă de la început, așa că nu ar trebui să aveți probleme în a găsi opțiunile pe care le căutați. Tabloul de bord principal afișează statistici pentru o perioadă de timp selectată, cum ar fi apelurile pierdute, timpul mediu de așteptare și durata medie a apelurilor. Toate opțiunile de navigare sunt în bara de meniu din stânga. CloudTalk oferă, de asemenea, un credit de 5 $ pentru a vă ajuta să începeți cu apelurile. Experiența utilizatorului este la fel de bună și în aplicația CloudTalk Phone.
Deoarece nu a trebuit să mă ocup de crearea sau integrarea numărului de telefon VoIP, am putut începe să explorez funcționalitatea centrului de apeluri aproape instantaneu. Este ușor să te familiarizezi cu interfața de utilizator. Înainte de a intra în partea de testare a recenziei, vom arunca mai întâi o privire la ce fel de caracteristici de call center vă puteți aștepta să obțineți dacă alegeți CloudTalk.
Caracteristicile centrului de apeluri CloudTalk
CloudTalk oferă o funcționalitate de call center concentrată și directă, care este îmbunătățită de un set de diverse caracteristici. Aceste caracteristici includ posibilitatea de a ajusta setările de bază, cum ar fi activarea sau dezactivarea căsuței vocale, adăugarea înregistrărilor ca atașamente de e-mail în mod implicit, SMART dialer și multe altele. CloudTalk oferă, de asemenea, etichetarea apelurilor, care vine cu propriul set de setări și opțiuni de personalizare care pot fi ajustate în orice moment.
De asemenea, am putut ajusta separat setările de vizibilitate a apelurilor pentru apelurile de intrare și de ieșire. Caracteristicile CloudTalk includ, de asemenea, o listă de contacte simplă, dar puternică, pentru gestionarea ușoară a contactelor. Opțiunile de apelare includ campanii și sondaje, precum și scenarii de apel. Aceste caracteristici sunt un plus foarte bun pentru setul de caracteristici CloudTalk. De asemenea, pot gestiona agenții de apeluri individuali, pot crea și gestiona grupuri, precum și pot vizualiza statistici și analize complete.
Performanță și utilitate
Deoarece am primit un număr de telefon în CloudTalk chiar de la început, nu a trebuit să mă ocup de nicio configurare dificilă. Am putut începe să sun imediat. Am efectuat câteva apeluri de test pentru a vedea cum funcționează CloudTalk și sunt încântat să spun că funcționează foarte bine. Odată ce ați descărcat aplicația CloudTalk Phone, puteți începe să formați și să apelați. Aplicația este foarte simplu de utilizat, deoarece oferă foarte puține opțiuni și, prin urmare, șanse foarte mici de a fi confuz. Obțineți un bloc de apelare imens cu funcții suplimentare, cum ar fi Power dialer, Smart dialer, istoricul apelurilor, contactele, mesageria și setările profilului utilizatorului.
Am experimentat câteva întârzieri scurte în aplicație, dar nu a fost o problemă uriașă care să-mi oprească fluxul de lucru într-un mod major. Am efectuat imediat un apel de test și experiența a fost plăcută. Nu am întâmpinat niciun fel de probleme cu apelurile. Sunetul a fost clar în ambele sensuri, fără căderi, fără probleme. CloudTalk își face treaba foarte bine și în alte privințe. Deoarece nu au existat probleme majore și nu s-a întâmplat nimic neobișnuit cu apelurile, am decis să testez celelalte funcționalități din aplicația CloudTalk Phone.
Funcționalitatea de contact a aplicației CloudTalk Phone funcționează la fel de bine ca în aplicația web. Aceasta vă permite să adăugați o mulțime de detalii de contact. Nu sunt multe de spus despre partea de istoric al apelurilor a aplicației, cu excepția faptului că funcționează foarte bine și că puteți efectua apeluri imediat. Nu am apucat să testez funcția de mesagerie, deoarece nu era disponibilă în versiunea mea de încercare gratuită. În cele din urmă, setările profilului și setările aplicației vă permit să vă personalizați limba, comenzile rapide, comportamentul aplicației, precum și să vă ajustați setările audio.
Prețuri CloudTalk
CloudTalk oferă patru planuri tarifare. Fiecare plan mai scump extinde setul de caracteristici de la cel anterior. Toate planurile oferă funcționalitate de call center, astfel încât decizia dvs. se va învârti cel mai probabil în jurul tipurilor de caracteristici de care aveți nevoie pentru a vă gestiona volumul de muncă. Să aruncăm o privire la fiecare plan și să vedem ce primiți.
Starter
Planul Starter costă 25 de dolari pe lună per utilizator anual. Acesta vă oferă acces la apeluri interne și externe nelimitate, funcționalitatea click-to-call, distribuirea automată a apelurilor, aplicație mobilă, coadă de apeluri nelimitată, numere internaționale, disponibilitate pentru peste 160 de țări și multe altele.
Essential
Planul Essential costă 30 $ pe lună per utilizator anual. Acesta vă oferă toate caracteristicile din planul Starter și adaugă analize avansate cu istoric nelimitat, tablou de bord în timp real pentru clienți, integrări în alte sisteme, API deschis, rutare bazată pe abilități, cozi inteligente, mesaje SMS/text, automatizarea fluxului de lucru și multe altele.
Expert
Planul Expert costă 50 de dolari pe lună per utilizator anual. Acesta vă oferă toate funcțiile din cele două planuri anterioare, precum și integrarea Salesforce, Power Dialer și Smart Dialer, monitorizarea apelurilor, panouri de afișare, conversia de la voce la text, autentificare unică, exportator SQL, apeluri simultane nelimitate și multe altele.
Personalizat
Planul personalizat oferă prețuri personalizate. Acesta oferă toate caracteristicile din toate planurile anterioare și adaugă onboarding personalizat, apeluri outbound nelimitate, securitate la nivel de întreprindere, suport pentru dezvoltatori, raportare personalizată, SLA-uri și multe altele.
Concluzie
CloudTalk produce un software excelent pentru call center și cu siguranță nu veți fi dezamăgiți dacă vă decideți să îl alegeți. Acesta oferă tot ceea ce ați putea solicita de la un software standard de call center și, mai important, totul este implementat într-o interfață foarte bine proiectată, care oferă o navigare ușoară. Toate caracteristicile disponibile vă vor avantaja fără îndoială. Cea mai importantă decizie pe care trebuie să o luați este cât de mult sunteți dispus să plătiți pentru un software de acest nivel. Planurile pot deveni destul de scumpe, așa că alegeți cu înțelepciune.