Key takeaways
Pros
- Caracteristici personalizabile
- Flexibil
- Urmărirea și analiza apelurilor
Cons
- Poate fi dificil de navigat
- Întârzieri ocazionale în apelare
- Poate deveni costisitor
Tot ce trebuie să faceți pentru a vă crea contul gratuit Dialfire este să furnizați informațiile necesare în secțiunea Înregistrare de pe site-ul lor web și să bifați caseta Termeni și condiții.
După aceea, pur și simplu vă verificați adresa de e-mail și puteți începe imediat să utilizați platforma Dialfire.
Când mi-am accesat contul, am fost întâmpinat imediat cu mai multe modalități de a obține asistență, inclusiv un tutorial video și un link către baza de cunoștințe a Dialfire. Această abordare centrată pe utilizator m-a impresionat destul de mult.
Am aruncat o privire rapidă în jur și am decis că este timpul să încep să testez caracteristicile centrului de apeluri. Recunosc, mi-ar fi fost mult mai greu să configurez totul fără documentație. Chiar dacă mă așteptam la un buton roșu mare “Realizați un apel”, nu a funcționat chiar așa.
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să vă importați lista de contacte. Pentru a face acest lucru, mergeți la fila Import din meniul din partea stângă. Acolo, vă puteți încărca lista de contacte dintr-o foaie de calcul precum Microsoft Excel, LibreOffice Calc sau Google Docs.
După ce ați făcut acest lucru, deschideți fila Apel. Acolo, aveți opțiunea de a apela un client existent sau de a adăuga unul nou. Am decis să adaug un client nou la contactele mele. Puteți completa destul de multe informații despre acesta, inclusiv liniile directoare ale conversației și rezultatele apelului.
În colțul din dreapta jos, puteți iniția un apel telefonic făcând clic pe pictograma verde a telefonului. De asemenea, vă puteți pune în surdină, iar prin apăsarea punctului roșu din dreapta, puteți iniția înregistrarea apelului.
Dacă doriți să activați funcția de intrare, Dialfire vă permite să vă configurați numărul în secțiunea Numere de telefon. Puteți alege să înregistrați un număr de telefon deja existent, să comandați unul nou și să creați o linie virtuală. Aș fi apreciat dacă această opțiune de configurare ar fi fost evidențiată. Dar nu ar trebui să vă chinuiți prea mult să o găsiți.
Caracteristicile și implementarea centrului de apeluri Dialfire
Dialfire este o aplicație de call center cu browser bazat pe cloud, destinată în principal efectuării de apeluri outbound. După cum am menționat deja, mi-a plăcut faptul că, de la bun început, primiți indicații din tutoriale și întrebări frecvente.
Cu toate acestea, interfața generală poate fi un pic confuză, așa că recomand ca orice utilizator nou să păstreze fila de documentație deschisă în timp ce se familiarizează cu sistemul. Din fericire, articolele din baza de cunoștințe sunt bine redactate și informative.
Atunci când creați campanii de apeluri, Dialfire vă permite să le configurați în detaliu în secțiunea Tasks(Atribuții). Puteți crea fluxuri IVR, exporta înregistrări vocale și multe altele. Acest lucru ar putea fi foarte util în centrele de apeluri mai mari pentru a stabili procese.
Platforma de call center Dialfire oferă, de asemenea, unele funcții de monitorizare a agenților. În secțiunea Ghidare, puteți configura filiala de birou pentru fiecare agent de call center, puteți adăuga detalii despre campanie și puteți chiar asculta înregistrările apelurilor.
O altă caracteristică care vă poate îmbunătăți foarte mult operațiunile de call center este previzualizarea și apelarea predictivă. Puteți configura reguli de conformitate și limita numărul de apeluri simultane. De asemenea, puteți configura grupuri de apelare pentru diferite echipe sau departamente.
În plus, puteți studia analiza centrului de apeluri și puteți crea rapoarte în fila Analiză, precum și importa și exporta cu ușurință datele disponibile. Acestea includ statistici privind lista de contacte, statistici privind coada de așteptare de intrare și statistici privind activitatea.
Performanță și utilitate
Când vine vorba de performanța centrului de apeluri Dialfire, nu există prea multe de criticat. Dacă ați lucrat vreodată într-un call center outbound mare, veți ști că “dacă funcționează, funcționează”. Și asta este tot. Ar putea fi îmbunătățită interfața? Sigur, dar nu este o problemă care să distrugă experiența. Calitatea apelurilor este la înălțime, puteți importa și exporta datele necesare, puteți asculta apelurile și vă puteți monitoriza agenții din call center, iar asta este în mare parte tot ce aveți nevoie.
Cu toate acestea, nu pot lăsa această recenzie fără a sublinia faptul că, după un timp de testare foarte scurt, am fost deconectat și mi s-a cerut să îmi verific contul. Sigur, pot face asta. Lasă-mă să-mi verific e-mailul, m-am gândit.
Ei bine, nu este atât de ușor. E-mailul pe care mi l-au trimis mi-a cerut practic să rezerv un apel demo sau aș rămâne deconectat. Știu când să-mi număr pierderile, așa că am decis că am aruncat o privire suficient de bună în jurul software-ului pentru a-l comenta și am renunțat.
Prețuri Dialfire
Prețul Dialfire este puțin mai complicat de explicat. Ei oferă 5 abonamente principale. Cu cât este mai mare nivelul de abonament, cu atât trebuie să plătiți mai puține taxe suplimentare pentru funcționalitățile Dialfire.
Plătiți după cum mergeți
După cum sugerează titlul, cu acest nivel, plătiți pentru funcționalități pe măsură ce le utilizați. Abonamentul inițial este gratuit, dar orice, inclusiv utilizarea platformei Dialfire, scriptingul campaniei, dialerul predictiv și mixarea apelurilor de intrare, necesită plata de la 0,001 € la 0,005 € de fiecare dată.
Basic
Pentru 15 euro pe utilizator pe lună, puteți utiliza platforma Dialfire, apelarea predictivă și asistența tehnică fără taxe suplimentare.
Avansat
Acest nivel costă 20 de euro pe utilizator pe lună și vă permite să beneficiați de toate serviciile din pachetul anterior, plus combinarea apelurilor de intrare și înregistrarea apelurilor, fără a plăti suplimentar.
Profesional
Plătind 25 de euro pe utilizator pe lună, nivelul Profesional se bazează pe cel anterior și adaugă campanii personalizabile pe lista de caracteristici care nu se taxează suplimentar.
Companii și întreprinderi
Cel mai scump și mai robust pachet de abonament Dialfire costă 30 de euro pe utilizator pe lună și include toate funcțiile de la nivelul anterior, la care se adaugă scriptingul de campanie, Google Calendar și Google Data Studio Connector, modulul de activități și funcția de agent de subînchiriere fără taxe suplimentare.
Concluzie
Pentru a încheia experiența mea cu software-ul de call center Dialfire, aș spune că este o experiență mixtă. Inițial, în ciuda faptului că am fost ușor dezamăgit de interfața confuză, am fost impresionat de documentația robustă și utilă și de numărul de caracteristici configurabile. Platforma poate părea puțin cam goală, dar în mediul centrelor de apeluri, abia dacă este nevoie să fie sofisticată.
Acestea fiind spuse, mi-ar fi plăcut o interfață mai ușor de utilizat, dar dacă nu vă deranjează să aveți “Cum să” deschis pe al doilea ecran, veți fi foarte bine.
Ultimul lucru despre care trebuie să vorbesc este cum s-a încheiat experiența mea. Nu mi-a plăcut să fiu forțat să rezerv un apel demonstrativ. Înțeleg de ce ar putea funcționa pentru unii oameni. Cu toate acestea, tot ce am avut nevoie a fost să testez software-ul de unul singur. Fiind deconectat m-am simțit ca și cum contul meu a fost luat ostatic până când m-am conformat cererilor Dialfire de a vorbi cu echipa lor de vânzări.