Key takeaways
Pros
- Gamificare simplă, dar utilă
- Opțiuni bune de personalizare
- Vă permite să fiți creativi și să personalizați caracteristicile
Cons
- Insignele ar putea folosi mai multe opțiuni de personalizare
- Ajustarea condițiilor pentru niveluri ar putea fi confuză pentru unii utilizatori
Configurarea și implementarea LiveAgent
Începerea cu testul gratuit de 30 de zile al LiveAgent este un proces ușor care nu necesită informații despre cardul de credit sau perioade de așteptare prea lungi. Tot ce trebuie să faceți este să vă furnizați adresa de e-mail și informațiile de contact de bază. Când finalizați înregistrarea, veți primi acces la aplicația web LiveAgent și puteți începe să vă uitați în jur.
Odată ce ați intrat în aplicație, puteți configura tot ce aveți nevoie cu ajutorul unui ghid de inițiere la îndemână care este disponibil în orice moment și la care vă puteți întoarce ulterior dacă doriți. Toate instrumentele disponibile sunt în panoul din stânga pentru o navigare ușoară, în timp ce majoritatea ecranului se concentrează pe secțiunea selectată. Acest design ajută utilizatorii să rămână concentrați, economisind în același timp spațiu pe ecran.
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți înainte de a începe să configurați caracteristicile de gamificare este să adăugați noi agenți în contul LiveAgent. Puteți face acest lucru cu ușurință utilizând ghidul de inițiere, care include opțiunea de a adăuga noi utilizatori. Alternativ, puteți merge la Setări și găsi secțiunea Agenți. Acest proces include adăugarea numelui agentului, a imaginii de profil, a pseudonimului, a adresei de e-mail și a rolului agentului. Când terminați, LiveAgent va trimite un e-mail cu informații de conectare la adresa de e-mail a noului agent.
Caracteristici de gamificare în LiveAgent
Când vă adăugați noii agenți, este timpul să aruncați o privire la tipul de caracteristici de gamificare pe care le oferă LiveAgent. Aceste caracteristici sunt prezente în fiecare plan de tarifare, cu excepția planului gratuit. Puteți accesa toate caracteristicile în setările LiveAgent, la opțiunile Gamificare. Aceste caracteristici au scopul de a face munca agenților de help desk și de servicii pentru clienți mai distractivă, creând în același timp o competiție sănătoasă între agenți. Să aruncăm o privire la ce tip de gamificare puteți accesa. Puteți dezactiva aceste caracteristici dacă doriți.
Benchmarks și clasamente
Benchmark-urile și clasamentele sunt o funcție de gamificare simplă, dar foarte eficientă, care oferă statistici generale privind performanța agenților. Agenții pot chiar să își compare performanțele cu cele ale altor agenți și să vadă cine este cel mai bun la locul de muncă. Această funcție poate crea o competiție sănătoasă, dar administratorii LiveAgent o pot modera întotdeauna și pot selecta ce tip de date vor fi afișate fiecărui agent.
Niveluri
Nivelurile din LiveAgent funcționează exact ca nivelurile din jocurile de rol. Fiecare agent va urca la un nivel superior pe baza performanței sale. Cea mai bună parte este că fiecare administrator de cont LiveAgent poate personaliza nivelurile în orice mod. Le puteți redenumi, puteți alege descrieri diferite și puteți stabili condiții personalizate pentru atingerea unui anumit nivel. Utilizatorii pot fi cât de creativi doresc pentru a face ridicările de nivel mult mai interesante pentru fiecare agent. De exemplu, vă puteți inspira din jocul RPG preferat.
Recompense și insigne
Insignele funcționează la fel ca realizările din jocurile video populare. Dacă îndeplinești anumite criterii, vei primi o insignă pentru eforturile tale. Insignele sunt personalizabile la fel ca nivelurile, permițându-vă să fiți creativ. Creați-vă propriul set de realizări și încurajați-vă agenții să îndeplinească anumite sarcini pentru a primi insigna.
Funcțiile de gamificare LiveAgent în acțiune
Odată ce ați configurat toate cele trei funcții de gamificare în funcție de preferințele dvs., sistemul din LiveAgent va începe să urmărească datele necesare în funcție de criterii. Atunci când un agent îndeplinește anumite condiții, acesta va crește în nivel sau va primi insigne. Acest proces este complet automatizat, astfel încât nu trebuie să faceți nimic altceva în afară de configurare.
Toate statisticile, nivelurile și insignele sunt vizibile în tabloul de bord al fiecărui agent din colțul din stânga jos al ecranului. De asemenea, puteți selecta să vă afișați statisticile pentru o anumită perioadă de timp. Făcând clic pe fiecare element din listă, se va afișa un clasament cu comparații ale performanțelor agenților. De asemenea, puteți actualiza acest tabel pentru a vedea cele mai noi date despre statisticile și realizările dumneavoastră.
Utilitatea funcțiilor de gamificare ale LiveAgent
Caracteristicile de gamificare ale LiveAgent pot fi foarte utile deoarece permit administratorilor de conturi să fie creativi și să personalizeze cu adevărat experiența utilizatorului. Acest lucru permite fiecărui administrator să fie cât de creativ dorește și să ajusteze experiența pentru a obține cele mai bune rezultate. Rapoartele pot prezenta date importante fiecărui agent, iar aceștia se pot compara cu alți agenți, dacă li se pare util.
Acest lucru poate crește competitivitatea agenților care consideră că acest tip de motivare este eficient. Pe de altă parte, insignele și nivelurile pot crea un mediu în care agenții pot prospera pe baza unor tipuri mai puțin competitive și pozitive de încurajare. Aceste două caracteristici fac, de asemenea, mai ușor pentru toți ceilalți să vadă cine sunt cei mai performanți.
Concluzie
Funcțiile de gamificare ale LiveAgent pot fi de mare ajutor dacă sunt utilizate corect. Acesta oferă mai multe opțiuni de personalizare decât media, iar atunci când sunt combinate cu creativitatea dumneavoastră, acestea vă pot ajuta să aduceți o gură de aer proaspăt în jocul dumneavoastră de servicii pentru clienți. Caracteristicile sunt implementate foarte bine cu setul de instrumente multicanal LiveAgent și vă permit să specificați cu adevărat când agenții pot atinge nivelul următor. Insignele ar putea folosi mai multe opțiuni de ajustare atunci când vine vorba de condiții, dar, în general, acestea acoperă tot ce este necesar și se poate întâmpla într-un software de help desk.