Key takeaways
Pros
- Capacități excelente de gestionare a e-mailurilor
- Caracteristici pentru un flux de lucru mai ușor
- Interfață bună, cu navigare ok
- Integrări ușoare de e-mail
Cons
- Arată depășit uneori
- Poate deveni scump cu planuri mai mari
Instalarea și implementarea LiveAgent pentru gestionarea e-mailurilor
Ce necesită LiveAgent pentru a începe? Este destul de simplu, am avut nevoie doar să mă înregistrez și să creez un cont de probă gratuit. Am avut opțiunea de a alege între o perioadă de încercare de 7 zile sau de 30 de zile. Perioada de încercare gratuită de 7 zile este disponibilă pentru utilizatorii cu orice adresă de e-mail, în timp ce perioada de încercare gratuită de 30 de zile este disponibilă doar pentru cei care se înregistrează cu o adresă de e-mail de afaceri. Am furnizat pur și simplu informațiile de contact necesare și am putut accesa noul cont în cel mai scurt timp.
Am fost întâmpinat de un ghid de configurare care nu numai că este ușor de navigat, dar este și foarte util pentru a începe cu aproape toate funcționalitățile LiveAgent. Am putut configura toate canalele mele de comunicare, inclusiv e-mailul, și multe altele. Dacă doriți să utilizați LiveAgent în principal ca software de gestionare a e-mailurilor, cel mai bine este să începeți cu conectarea conturilor de e-mail.
LiveAgent oferă opțiunea de a adăuga conturi de e-mail de intrare și de ieșire, oferindu-mi o mulțime de opțiuni în ceea ce privește gestionarea e-mailurilor. De asemenea, aș putea alege să folosesc o adresă de e-mail implicită creată de LiveAgent pentru contul meu. Cele mai populare integrări de e-mail includ Gmail și Outlook, dar puteți adăuga orice tip de cont de e-mail doriți prin IMAP/POP3.
După ce vă integrați conturile de e-mail sau alegeți să îl păstrați pe cel prestabilit, sunteți gata de plecare. Procesul de integrare este foarte ușor de realizat atunci când alegeți conturile Google sau Microsoft. Integrarea IMAP/POP3 funcționează un pic diferit, dar este totuși destul de ușor de finalizat, deoarece este foarte asemănător cu conectarea unui cont de e-mail cu un client de e-mail. Puteți integra un anumit număr de conturi de e-mail, în funcție de planul LiveAgent pe care l-ați ales.
Caracteristicile LiveAgent de gestionare a e-mailurilor
Capabilitățile software-ului de gestionare a e-mailurilor LiveAgent se bazează în mare măsură pe sistemul său de ticketing, care oferă o multitudine de caracteristici axate pe îmbunătățirea organizării și eficienței. E-mailurile, sau tichetele în acest caz, oferă caracteristici standard de e-mail, cum ar fi răspunsurile, redirecționarea și trimiterea de atașamente de aproape orice fel, dar există și mai multe lucruri la care trebuie să aruncați o privire. Sunt capabil să divizez tichetele și să le distribui între diferiți agenți, precum și să le îmbin în cazul în care primesc o solicitare similară din două surse.
LiveAgent oferă, de asemenea, capacități excelente de filtrare a tichetelor, care vă pot ajuta să vă descurcați în căsuța de primire. Puteți utiliza etichete pentru a marca tichetele în funcție de diverse condiții stabilite de dvs. sau puteți lăsa note în interiorul tichetelor pentru a împărtăși informații vitale cu alți utilizatori ai căsuței de primire. Am observat, de asemenea, că LiveAgent poate ajuta la răspunsuri mai rapide datorită răspunsurilor predefinite și a mesajelor predefinite (macro-uri). În plus, utilizatorii inbox-ului pot fi împărțiți în diferite departamente și pot determina care departamente vor fi responsabile pentru anumite tipuri de mesaje e-mail. Nu în ultimul rând, LiveAgent oferă funcții CRM simple, dar eficiente, precum și funcții de contact pentru persoane individuale și întreprinderi.
LiveAgent oferă o mulțime de alte caracteristici, atât în ceea ce privește gestionarea tichetelor și a e-mailurilor, cât și a altor canale de comunicare. Nu uitați să vizitați site-ul web și să aflați mai multe despre caracteristicile și funcționalitățile sale de gestionare a e-mailurilor. În plus, LiveAgent suportă, de asemenea, un număr mare de integrări native și externe, care vă pot îmbunătăți și mai mult funcționalitatea ori de câte ori aveți nevoie.
Software-ul de gestionare a e-mailurilor LiveAgent în acțiune
Să vedem cum se comportă LiveAgent într-un scenariu standard de utilizare. Mi-am trimis câteva exemple de e-mailuri pentru a testa modul în care funcționează sistemul de ticketing și pentru a vedea dacă este suficient de rapid și receptiv. Sunt încântat să spun că este foarte receptiv și destul de ușor de utilizat. După ce am selectat căsuța de primire a tichetelor, am putut vedea o listă de tichete ordonate în mod implicit în funcție de importanța lor, ceea ce înseamnă că, cu cât un tichet este mai vechi, cu atât este mai important să i se răspundă. De asemenea, este clar că și ordinea tichetelor poate fi schimbată, dacă este nevoie.
LiveAgent are o funcție inteligentă care vă permite să determinați starea tichetelor nerezolvate prin examinarea unei etichete cu coduri de culoare situate în partea stângă a tichetului. În funcție de culoare, am reușit să fac diferența între e-mailurile care tocmai au fost livrate sau cele care au fost deja deschise de cineva, pe lângă alte opțiuni de stare. De asemenea, puteți vedea informații de contact de bază, etichete, datele la care au sosit e-mailurile sau alte tichete și multe altele. Este destul de bine gândit, dar a vedea o căsuță poștală plină rămâne la fel de intimidant ca într-o căsuță poștală obișnuită. Există câteva acțiuni și acțiuni în masă care pot fi efectuate și în inbox, cum ar fi ajustarea filtrelor, efectuarea de transferuri, ștergerea mesajelor și altele.
Odată ce deschid un tichet, interfața rămâne foarte funcțională, oferind o mulțime de opțiuni și caracteristici pentru a proceda în mai multe moduri. Pot accesa detaliile de contact, notele de pe tichet, integrările și alte caracteristici în partea dreaptă a vizualizării tichetului. Centrul ecranului oferă o vizualizare a mesajului, precum și un spațiu bogat pentru răspuns. De asemenea, pot accesa mai multe funcționalități în această secțiune și pot utiliza și mesaje predefinite sau răspunsuri predefinite.
Odată ce am apăsat pe opțiunea de răspuns, LiveAgent completează automat un salut și o dedicație și completează chiar și numele persoanei căreia îi răspund. Aceasta este o funcție destul de utilă, mai ales atunci când ai de-a face cu zeci de e-mailuri zilnic. Sistemul adaugă chiar și un link care va duce destinatarul la un portal pentru clienți, unde vă poate oferi feedback sau poate vedea istoricul tichetelor sale. LiveAgent suportă tipurile standard de atașamente și puteți, de asemenea, să copiați și să lipiți imagini direct în mesaj.
În general, lucrul cu LiveAgent este o experiență plăcută care elimină multe dificultăți atunci când vine vorba de gestionarea e-mailurilor. Răspunsul este fluid, iar toate funcțiile suplimentare vă oferă o idee mai bună despre persoana cu care aveți de-a face, precum și o mulțime de opțiuni pentru a vă spori eficiența în timpul activității de zi cu zi. Deși sistemul de ticketing nu este neapărat un standard când vine vorba de gestionarea e-mailurilor, l-am găsit foarte util pentru a identifica problemele urgente și pentru a prioritiza e-mailurile care nu au fost deschise sau la care nu s-a răspuns.
Prețul software-ului de gestionare a e-mailurilor LiveAgent
Deoarece LiveAgent oferă o funcționalitate mult mai mare în afară de gestionarea e-mailurilor, puteți lua în considerare achiziționarea unui plan care vă va oferi mai multe opțiuni. Toate planurile LiveAgent, inclusiv cel gratuit, oferă capabilități de gestionare a e-mailurilor, dar puteți obține acces la mai multe funcții de gestionare a e-mailurilor și de ticketing dacă vă extindeți. Să aruncăm o privire la ceea ce oferă fiecare plan.
Gratuit
Planul gratuit nu vă costă nimic și îl puteți păstra atât timp cât doriți, dar are unele limitări. Primești 7 zile de istoric al tichetelor, 1 cont de e-mail de intrare, 1 cont de e-mail de ieșire și 3 departamente. Cu toate acestea, primiți, de asemenea, acces la 1 buton de chat live, 1 filtru personalizat, un portal pentru clienți, o bază de cunoștințe și configurare cu mănușă albă, printre altele.
Small (Mic)
Planul Small costă 9 dolari pe lună pentru fiecare agent, anual, sau 12 dolari pe lună pentru fiecare agent, cu facturare lunară. Aveți acces la 1 cont de e-mail de intrare, 3 conturi de e-mail de ieșire, 10 departamente, 1 buton de chat live, sondaje de satisfacție prin chat, 1 cheie API + integrare, o bază de cunoștințe, serviciu clienți, setări de mănușă albă, precum și mult mai multe caracteristici de ticketing care adaugă o mulțime de funcționalități excelente la gestionarea e-mailurilor.
Mediu (Medium)
Planul Medium costă 29 de dolari pe lună pentru fiecare agent pe an sau 35 de dolari pe lună pentru fiecare agent cu facturare lunară. Acesta vă oferă acces la tot ceea ce este disponibil în planul Small, plus 10 conturi de e-mail de intrare, 10 conturi de e-mail de ieșire, asistență pentru call center, 20 de departamente, IVR, instruire pe produs, găzduire de domenii personalizate, 20 de reguli de eveniment, 10 reguli de timp, 5 niveluri SLA și multe alte caracteristici excelente.
Mare (Large)
Planul Large costă 49 de dolari pe lună pentru fiecare agent, anual, sau 59 de dolari pe lună pentru fiecare agent cu facturare lunară. Primiți tot ce este inclus în cele două planuri anterioare, precum și 40 de conturi de e-mail de intrare, 40 de conturi de e-mail de ieșire, 3 conturi WhatsApp, 50 de departamente, bază de cunoștințe multiple, manager de cont senior, 2 baze de cunoștințe, 100 de reguli de evenimente, rapoarte de timp, 10 niveluri SLA, jurnal de audit și multe altele.
Companii și întreprinderi
Planul Enterprise costă 69 de dolari pe lună pe agent anual sau 85 de dolari pe lună pe agent cu facturare lunară. Acesta oferă toate caracteristicile din toate planurile anterioare, dar adaugă o mulțime de servicii suplimentare pentru clienții care au nevoie de ele. Veți primi un manager de cont cheie dedicat, asistență prioritară, integrare WhatsApp asistată, configurare personalizată a facturării, gestionare programată a lansărilor, apel de revizuire a serviciilor și rapoarte, până la 40 de roluri personalizate, bază de cunoștințe pe mai multe niveluri, integrări de canale asistate.
Concluzie
LiveAgent vă poate servi foarte bine ca software de gestionare a e-mailurilor și oferă toate funcționalitățile importante pe care le puteți cere de la o astfel de soluție. În plus, este ideal pentru multe alte cazuri de utilizare și puteți beneficia foarte mult de el dacă aveți nevoie de alte mijloace de comunicare în afară de e-mail. Oricum ar fi, LiveAgent este o soluție excelentă pentru gestionarea e-mailurilor și nu veți da greș cu ea, indiferent de planul pe care îl alegeți în final.