Îmbunătățiți-vă timpul de răspuns cu widgetul de chat live rapid și sistemul de ticketing omnichannel de la LiveAgent. Treceți la biroul nostru de asistență și obțineți acces la sistemul nostru de ticketing care gestionează e-mailuri, chat live, call center, portal pentru clienți, Viber, WhatsApp și social media – Facebook, Twitter și Instagram.
Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre caracteristicile LiveAgent sau înscrieți-vă pentru testul nostru gratuit de 14 zile.
Feature | LiveAgent | Rocket.Chat |
---|---|---|
Ticketing | ✅Yes | ✅Yes |
Live Chat | ✅Yes | ✅Yes |
Call Center | ✅Yes | ❌No |
Self-Service | ✅Yes | ❌No |
✅Yes | ❌No | |
✅Yes | ✅Yes | |
✅Yes | ❌No | |
Viber | ✅Yes | ❌No |
✅Yes | ✅Yes | |
Knowledge Base | ✅Yes | ❌No |
Customer Forum | ✅Yes | ❌No |
Automation and Rules | ✅Yes | ✅Yes |
API | ✅Yes | ✅Yes |
Interactive Voice Response (IVR) | ✅Yes | ❌No |
Video Calls | ✅Yes | ❌No |
Unlimited History | ✅Yes | ✅Yes |
Unlimited Websites | ✅Yes | ❌No |
Unlimited Chat Buttons | ✅Yes | ❌No |
Unlimited Tickets/Mails | ✅Yes | ✅Yes |
Unlimited Call Recording | ✅Yes | ❌No |
Unlimited 24/7 Support | ✅Yes | ✅Yes |
Obțineți acces la cea mai rapidă aplicație de chat live, cu caracteristici care fac conversațiile cu clienții dvs. o bucată de tort. Pur și simplu adăugați un buton de chat pe site-ul dvs. și permiteți clienților să vă contacteze oricând au nevoie.
Agenții dvs. pot vedea ce tastează clienții dvs. înainte ca aceștia să apese butonul de trimitere. Invitațiile proactive la chat sporesc implicarea clienților. Urmăriți vizitatorii dvs. online, distribuiți chat-uri și obțineți acces la întregul istoric al chat-urilor dvs.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții și echipa dvs. cu acces la toate canalele de comunicare necesare. Începeți să aveți grijă de clienții dvs. prin e-mail ticketing, chat live, portal pentru clienți, call center, Viber, WhatsApp și social media – Facebook, Twitter și Instagram.
Totul este bine organizat într-un singur sistem de ticketing, astfel încât să puteți oferi cea mai bună experiență clienților oriunde și oricând.
Descoperiți funcții de ticketing și integrări cu instrumentele pe care le iubiți.
Funcțiile de comunicare de bază sunt doar începutul, fiecare instrument și canal de comunicare este susținut de funcții avansate care vă ajută să rezolvați problemele clienților.
LiveAgent suportă, de asemenea, peste 70 de integrări cu software-uri populare, pe care le puteți utiliza pentru a unifica fluxul de lucru într-un singur loc. Aruncați o privire la lista completă de caracteristici pentru fiecare instrument oferit de LiveAgent și aflați cum vă pot face fluxurile de lucru mai inteligente.
Software de pionierat
Înființată în 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care a oferit capabilități de chat live și help desk. Începând cu 2021, LiveAgent este cea mai bine cotată și cea mai recenzată soluție de help desk de pe piață, deservind peste 150 de milioane de utilizatori și 40.000 de întreprinderi din întreaga lume.
Creați experiențe memorabile pentru clienți, care sporesc veniturile.
Bucurați-vă clienții cu răspunsuri rapide ca fulgerul.
Realizați mai multe vânzări prin fidelizarea clienților față de marca dvs.
Scopul nostru este să oferim aceeași experiență extraordinară pe care o oferiți și dumneavoastră tuturor clienților dumneavoastră. De aceea, echipa noastră de asistență pentru clienți este disponibilă pentru dvs. 24/7. Contactați-ne prin e-mail, chat, telefon sau aruncați o privire la portalul nostru pentru clienți ori de câte ori aveți nevoie să rezolvați o problemă sau să obțineți unele informații.
În plus, ne menținem prețurile corecte, astfel încât să nu trebuiască să vă ruinați bugetul cu o soluție de asistență pentru clienți costisitoare. Încercați și vedeți de ce clienții noștri au trecut de la diferite platforme la LiveAgent.
LiveAgent combină excelent chat live, ticketing și automatizare care ne permit să oferim un suport excepțional clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Urmăriți turul nostru video și aflați cum LiveAgent vă poate îmbunătăți biroul de asistență. Puteți, de asemenea, să aruncați o privire la unul dintre planurile noastre tarifare accesibile sau să începeți o încercare gratuită de 14 zile pentru a beneficia de experiența LiveAgent. Nu sunt necesare informații despre cardul de credit și nu există obligații.
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2024, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!
Sporiți implicarea cu LiveAgent
Creșteți implicarea clienților cu LiveAgent! Descoperiți strategii eficiente pentru o experiență de cumpărături captivantă și personalizată.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.