Șabloanele de e-mail de achiziție de la LiveAgent ajută la construirea și menținerea unei baze de date active de abonați. Ele sunt esențiale pentru strategia de marketing prin e-mail, îmbunătățind implicarea și reducând pierderile de abonați.
Marketingul prin e-mail este încă una dintre cele mai puternice metode de comunicare online, cu un număr tot mai mare de utilizatori zilnici. Unul dintre cele mai importante aspecte ale oricărei strategii de marketing prin e-mail este de a avea o bază de date mare de abonați activi. Listele de e-mailuri se vor degrada în mod natural în timp, ca urmare a dezabonărilor, a faptului că sunt raportate ca fiind spam sau că e-mailurile rămân nedeschise.
Pierderea abonaților de e-mail este cunoscută sub numele de “fluctuația de listă” și poate fi opacă, cum este cazul unei “sărituri mari”, sau transparentă, care acoperă mesajele necitite. Pentru a îmbunătăți rata de pierdere a listelor, comercianții pot face două lucruri: să efectueze o curățare regulată a bazei de date de e-mail și/sau să își îmbunătățească strategia e-mailurilor de achiziție.
E-mailurile de achiziție reprezintă procesul de construire a unei baze de date cu adresele de e-mail ale oamenilor, pentru a le trimite comunicări de marketing. Dacă nu aveți încă o listă mare de e-mailuri ale potențialilor clienți, nu trebuie să vă faceți griji – nu este niciodată prea târziu pentru a începe.
Pe de altă parte, dacă aveți deja adresele unor clienți potențiali, este posibil să doriți să consolidați baza de date existentă. Acest lucru ar putea însemna să verificați dacă abonații dvs. existenți sunt încă interesați să primească conținutul dvs. Cu toate acestea, nu faceți acest lucru întrebând pur și simplu utilizatorii dacă doresc să primească e-mailuri de la dvs., ci mai degrabă trimiteți-le un e-mail care să le solicite să efectueze o acțiune.
E-mailurile de achiziție prezintă două aspecte: în primul rând, construirea unei liste de adrese de e-mail și, în al doilea rând, elaborarea și punerea în aplicare a strategiei de marketing prin e-mail. Ambele părți trebuie să aibă succes pentru a crește achiziția de e-mailuri, ceea ce înseamnă creșterea listelor de abonați și îmbunătățirea parametrilor. Dar cum anume ar trebui să faceți acest lucru?
Pentru a construi cu succes o bază de date de abonați activi la e-mail, trebuie să căutați clienți și potențiali clienți care și-au manifestat interesul de a primi comunicări de la dvs. Tipul exact de mesaje pe care le trimiteți va depinde de industria în care se află afacerea dvs., deși, în general, un buletin informativ este întotdeauna o idee bună. Apoi, trebuie să vă planificați eficient campania, astfel încât să produceți un conținut pe care oamenii doresc să îl primească și, astfel, să oferiți valoare abonaților dvs.
După ce ați făcut acest lucru, puteți începe să obțineți mai multe adrese de e-mail prin promovarea conținutului dvs., fie că este vorba de un newsletter sau de orice alt tip de conținut. Această promovare ar putea fi pe site-ul dvs. web, unde clienții se pot înscrie printr-un formular, sau pe profilele dvs. de social media. La urma urmei, vizitatorii și adepții site-ului dvs. sunt deja interesați de produsele sau serviciile afacerii dvs. Simpla încurajare a acestora de a se înscrie într-o listă de corespondență ar putea fi suficientă pentru a dobândi adresele lor de e-mail, atâta timp cât le promiteți și le oferiți conținut valoros.
După ce adresa de e-mail a unui utilizator a fost obținută prin înregistrarea acestuia la newsletter-ul dvs. (sau la alt conținut), trebuie să îi trimiteți un mesaj de confirmare a abonamentului.
Thanks for signing up for our [content] emails.
This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll be receiving great insights from us shortly.
If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!
Regards,
The [company] team
P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].
As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of the many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].
I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:
Advice 1
Advice 2
Advice 3
If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].
Best,
[Name] from [company]
I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.
Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:
Link 1
Link 2
Link 3
If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. You’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Free 30-day trial with no credit card input?
That's right! Save our acquisition email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!
Ce este o confirmare a comenzii? (Obțineți șablonul perfect)
Folosiți șabloanele noastre de e-mail de confirmare pentru a vă asigura utilizatorii că au îndeplinit toți pașii necesari într-un proces (plată, înscriere etc.).
Șabloane de e-mail de marketing
Descoperiți 10 șabloane de e-mail de marketing gata de utilizare de la LiveAgent, esențiale pentru creșterea vânzărilor și fidelizarea clienților. Personalizați și îmbunătățiți campaniile de marketing cu șabloane pentru achiziție, post-cumpărare și multe altele. Explorați-le acum pentru un ROI sporit!
Descoperă șabloane gratuite de ticketing pe LiveAgent, esențiale pentru a îmbunătăți experiența clienților și a eficientiza asistența. Află cum poți economisi timp și crește productivitatea echipei tale de suport cu răspunsuri predefinite și șabloane personalizate. Vizitează pagina pentru cele mai bune practici și exemple de utilizare!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team