Șabloanele de e-mail pentru actualizări de produse sunt esențiale pentru satisfacția clienților și creșterea conversiilor în industria SaaS. Acestea ajută la comunicarea avantajelor produsului și fidelizarea utilizatorilor, cu 10 modele personalizabile disponibile.
Îmbunătățirea constantă a produsului dvs. pentru a rămâne competitiv și pentru a menține o bază de clienți mulțumiți este esențială, în special în industria SaaS. Un e-mail de actualizare a produsului este una dintre cele mai bune oportunități de a arăta că ascultați feedback-ul clienților, că lucrați în mod constant pentru a le satisface așteptările și că le reamintiți valoarea produsului dvs. Un e-mail de actualizare a produsului poate, de asemenea, captiva din nou utilizatorii care erau pe cale să renunțe. Din nefericire, multe întreprinderi tratează notificările de actualizare a produselor ca pe un gând ulterior.
Cu toate acestea, e-mailurile de actualizare a produselor pot face mult mai mult decât să informeze utilizatorii despre îmbunătățirile recente aduse produsului. Cu o strategie corectă, puteți utiliza e-mailurile de actualizare a produselor pentru a reasigura noii clienți că au făcut alegerea corectă, pentru a îmbunătăți satisfacția clienților, pentru a îi păstra și chiar pentru a crește veniturile, deoarece puteți promova și caracteristicile dvs. premium atunci când anunțați actualizările.
Crearea unor e-mailuri eficiente de actualizare a produselor poate fi o sarcină dificilă. Mai jos găsiți câteva sfaturi pentru a vă ajuta să creați e-mailuri de actualizare a produselor mai bune, care vor îmbunătăți cu siguranță fidelizarea utilizatorilor, împreună cu 10 modele de e-mailuri de actualizare a produselor pe care le puteți folosi ca exemple atunci când vă creați propria versiune de e-mail de actualizare a produselor.
Segmentați-vă publicul: Luați în considerare împărțire abonaților în grupuri (pe baza vârstei, sexului, preferințelor etc.) și să trimiteți diferite e-mailuri care variază în conținut, limbaj și stil în funcție de ceea ce atrage fiecare grup specific de utilizatori.
Decideți care actualizări merită să fie trimise prin e-mail: Primirea multor e-mailuri despre actualizări minore de produse și corecturi de erori ar putea doar să îi frustreze pe utilizatori. Gândiți-vă care actualizări, modificări sau îmbunătățiri aduc valoare reală clienților dvs. și sunt cu adevărat demne de a fi trimise prin e-mail.
Concentrați-vă pe comunicarea avantajelor produsului: Treceți de la mesaje axate pe caracteristici la mesaje axate pe avantaje, care se învârt în jurul a ceea ce face produsul dvs. și a modului în care îmbunătățirile pe care le-ați implementat îi pot ajuta pe utilizatorii dvs. să își atingă obiectivele și să facă față provocărilor.
Utilizați elemente vizuale pentru a stimula captivarea utilizatorilor: Din moment ce 65% dintre oameni își amintesc mai bine informațiile dacă sunt asociate cu o imagine relevantă, e-mailurile de actualizare a produselor cu elemente vizuale atrăgătoare au mai multe șanse să iasă în evidență, să captiveze utilizatorii și să le stârnească interesul.
Fiți consecvent și respectați-vă programul: Dacă doriți să construiți un număr regulat de cititori pentru e-mailurile dvs. de actualizare a produselor, consecvența este vitală. Definiți frecvența mesajelor dvs. și respectați-o, astfel încât utilizatorii să știe când se pot aștepta să primească vești de la dvs.
În funcție de brandul, produsul și relația cu utilizatorii, e-mailurile de actualizare a produselor pot fi diferite în ceea ce privește conținutul, designul și tonul. Deși nu există o formulă universală pentru e-mailul perfect de actualizare a produsului, iată 10 modele de e-mailuri care vă pot ajuta să începeți.
We’re excited to announce the launch of one of our most requested features – [feature name]! It’s now easy to [do whatever the feature allows users to do]. Here’s a quick overview of how you can use it:
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
To learn more about this feature, check out this support article.
As always, let us know if there’s anything we can do to make your experience better. Your feedback is always appreciated.
Thanks for using [Product name]!
[YOUR SIGNATURE]
We just released a fully revamped version of our [Name] feature. If you’re interested in what’s new, check out our latest blog post that covers it all.
Here’s a quick overview:
[Improvement #1]
[Improvement #2]
[Improvement #3]
If you have any questions or feedback, we’d love to hear from you!
[YOUR SIGNATURE]
We’ve added a bunch of cool new features and made some major improvements. Here are our top 5 recent updates that we’re especially excited about:
[Update #1: From now on you can …]
[Update #2: It became even easier to …]
[Update #3: You’ll finally be able to …]
You can read more about the updates in our most recent blog post. And as always, if you have any questions or feedback – don’t hesitate to contact us!
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
We’re back to share a couple of major bug fixes that will make your experience with [Product] better than ever. Here’s a shortlist of what we’ve done:
[Fixed: bug 1]
[Fixed: bug 2]
[Fixed: bug 3]
Want to see *your* favorite bug featured in this list? We would too. Send your suggestions to [email] and we’ll see what we can do.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
If you – like us – use [Tool] for your […], then we’ve got some news you’re going to love.
We’ve just launched a new integration with [Tool]. Here are just a few of the things the new integration allows you to do:
[Benefit 1]
[Benefit 2]
[Benefit 3]
For more details, including how the integration works, why it’s a huge win for [Brand] users, and how to set it up (it’s really easy), click here.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
We’ve been hard at work these past few weeks/ months [adding/ improving features] to help make [Product] even more valuable for you. We’re super excited to tell you all about these new features/ improvements and we hope you enjoy them as much as we do.
[Update #1]
[Update #2]
[Update #3]
[Update #4]
[Update #5]
In the meantime, we’d love to hear any feedback you have on [Product] and what we can do to make it even better.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
We’re excited to announce [Product name] 2.0. It has more functionality than ever before to ensure it helps businesses like yours to [accomplish specific goals].
[Product name] 2.0 provides:
[Feature #1: benefit]
[Feature #2: benefit]
[Feature #3: benefit]
[Feature #4: benefit]
[Feature #5: benefit]
You can read all about it on our completely revamped website at www.companyname.com. And don’t forget to check our new video!
[embedded video]
If you have any questions or feedback – we’d love to hear your thoughts!
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
[Feature name] is a new beta feature for [Product] Pro plan, and allows you to [details on what the feature allows users to do].
We’re excited to give you a limited-time offer to take [Feature name] for a test run: from now until [date] you can [use the feature for …].
Ready to get started? You can read more about [Feature name] here.
If you have any questions or feedback, simply respond to this email.
One last thing: [Feature name] is still a private beta feature, so please keep it a secret until it’s ready for its debut ☺
Best,
[YOUR SIGNATURE]
We are proud to announce the launch of the [Product name] Android app! Our small team at [Company name] worked extremely hard to get this app out as soon as possible following the release of our iOS app. Thank you to all our Android users for your patience!
[Product name] app gives you [a short description of what the app allows users to do].
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
DOWNLOAD IT NOW
P.S. A note for Android users: While we rigorously tested the app internally and with our Beta users, there can still be a few undiscovered bugs. If you come across anything, please email us at [email address]!
Created with love,
[Company Team]
It’s never been more important to […].
The good news is we’ve built a new [app/ service] that makes it easy to […]. We call it [Product Name].
As a [Company] customer, we thought you might want to be one of the first to try [Product Name] while it’s still in Beta mode.
GET [PRODUCT NAME]
[Product Name] will be a free service while in Beta. You can read more about it here [link].
What will [Product Name] do for me?
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
Any questions or feedback? As always, feel free to reach out to our support team at [email].
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Ready to use our product update email templates?
Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!
Baza de cunoștințe: șabloane de început
Descoperiți cum să creați șabloane de articole „Noțiuni introductive” pentru baza de cunoștințe a afacerii dumneavoastră. Articolul oferă sfaturi despre structurarea și scrierea conținutului pentru a îmbunătăți experiența clientului și a facilita autoservirea. Vizitați acum pentru a învăța cum să îndepliniți așteptările clienților cu o bază de cunoștințe bine organizată!
Șabloane de e-mail de vânzare promoțională a produselor
Descoperă șabloane de e-mail promoționale pentru a-ți crește vânzările și atrage noi clienți. Află strategii de marketing digital și personalizează-ți campaniile pentru a obține rezultate maxime. Vizitează pagina noastră pentru șabloane profesionale de e-mail și linii de subiect care vor transforma comunicarea ta cu clienții!
Șabloane de e-mailuri informative
Descoperiți șabloane de e-mail informative pentru mesaje clare și valoroase, fără a fi promoționale. Economisiți timp și efort!
Șabloane de răspuns la întrebări din social media despre produse/servicii
Descoperiți șabloane personalizabile pentru a răspunde eficient întrebărilor despre produse și servicii pe social media. Îmbunătățiți comunicarea cu clienții și gestionați reclamațiile rapid cu ajutorul sugestiilor noastre predefinite. Explorați avantajele utilizării rețelelor sociale pentru creșterea traficului și conștientizarea mărcii.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team