Baza de cunoștințe răspunde întrebărilor provocatoare ale clienților prin autoservire, forumuri comunitare și gestionare moderată. Oferă șabloane gratuite pentru a facilita discuțiile despre prețuri și experiențe negative, îmbunătățind astfel serviciul pentru clienți.
Fiecare companie care se străduiește să ofere un serviciu excelent pentru clienți ar trebui să ofere clienților lor opțiuni de autoservire, cum ar fi un portal pentru clienți , o bază de cunoștințe, o bibliotecă solidă de întrebări frecvente și forum comunitar . Clienții vor folosi cu siguranță aceste instrumente, vor aprecia oportunitatea de a căuta singuri informații și vor profita de posibilitatea de a se consulta cu alții cu privire la problemele cu care se pot confrunta în timpul utilizării produsului sau serviciului dvs.
Datorită unei baze de cunoștințe și a unui portal pentru clienți, utilizatorii pot verifica activele preexistente, cum ar fi articolele despre produse, tutoriale sau sfaturi tehnice. De asemenea, pot pune întrebări folosind un forum unde pot discuta diverse subiecte cu alți utilizatori și cu reprezentanții companiei dvs.
În acest articol, dorim să discutăm rolul pe care îl joacă reprezentanții dvs. în operațiunile zilnice ale unei baze de cunoștințe și a unui portal pentru clienți. Sarcinile lor ar trebui să includă:
Suntem foarte conștienți de faptul că tratarea întrebărilor și cazurilor non-standard necesită întotdeauna mai multă muncă și este mai complicată decât respectarea procedurilor de bază. De aceea, am creat câteva exemple de răspunsuri bazate pe cunoștințe pe care agenții dvs. le pot folosi atunci când răspund la întrebări legate de reducerea sau creșterea prețului, discutarea experiențelor negative pe care clienții le-au avut cu compania dvs. sau conversații care au dus la conflicte între utilizatorii bazei de cunoștințe.
Hello [user’s name or users’ names]! Thank you for starting this discussion. We really value the opinions of our customers, but we also want you to understand certain actions taken by [company’s name].
This [price reduction/increase/sales] was caused by [list of reasons for the specific situation].
We didn’t make this decision overnight, and it was preceded by a thorough analysis and consultation with some of our clients, who were selected at random.
We hope you understand [company’s name] reasons. Please note that we are open to having conversations with you about this and can continue this discussion further. We want to hear you out!
Hi [user’s name or users’ names]! We appreciate the fact that you decided to discuss your experience of [negative experience the customer mentioned or the alternative discussed] openly on our forum.
This gives us a chance to react and creates a field for discussion. It would be really helpful for us if you could provide us with some more details about [negative experience/alternative]. [When exactly did it occur? / What was the most frustrating aspect for you? / What features does this alternative tool provide that we don’t? / What makes this alternative more attractive than our product or service?]
We genuinely want to offer our customers the best possible [experience/product/service], so we can assure you that we will act upon the information you provide us with.
Looking forward to continuing this discussion with you!
Hey there! We appreciate the fact that you use our knowledge base regularly and want to share your opinions and thoughts.
However, this portal operates based on some clear [terms and conditions/internal rules/regulations].
It’s not a place for aggressive debates, arguments, or, even worse, discussions that lead to insulting other users.
That’s why I need to ask you not to continue responding to this thread. Also, if you plan to engage in any other discussions, please do so according to our rules.
Let me summarize the outcome of your conversation: [summary – listing the essential points from the thread that were written before the argument started].
Now that the issue has been summarized, this topic will be closed and you won’t be able to add new comments. I hope you understand this decision.
Ready to answer some challenging questions?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Nu, nu este nevoie ca reprezentanții dvs. să participe la fiecare conversație sau discuție pe forumurile clienților sau într-o bază de cunoștințe. O bază de cunoștințe este denumită „ instrument de autoservire pentru clienți ” dintr-un motiv. Ar trebui să fie organizat într-un mod care să permită clienților să caute informații și să se educe în mare parte independent. Când doresc să se consulte despre ceva sau să ceară opinia altcuiva, pot începe un fir și pot interacționa cu alți clienți sau utilizatori.
Reprezentanții dvs. ar trebui să faciliteze aceste procese și să se angajeze numai atunci când observă că clienții nu găsesc informațiile pe care le caută, ceilalți clienți oferă răspunsuri greșite sau înșelătoare sau dacă o discuție merge în direcția greșită.
Da, este întotdeauna o idee bună să scrieți reguli sau condiții pe care utilizatorii bazei de cunoștințe trebuie să le respecte pentru a utiliza resursele și informațiile colectate acolo. Regulile transparente vor face mai ușor pentru agenții dvs. să gestioneze baza de cunoștințe și să reacționeze la un comportament nedorit. Și amintiți-vă că, fără o moderare adecvată, o bază de cunoștințe sau un portal pentru clienți, ca orice altă resursă co-creată de utilizatori, poate deveni rapid haotică și se poate transforma într-o masă neorganizată de diferite fire și discuții.
Acțiunile „așa da” și „așa nu” clare vor elimina numărul de cazuri în care reprezentanții dvs. nu știu cum să reacționeze sau nu sunt siguri dacă ar trebui să se angajeze într-o discuție, să intervină sau nu. Prin urmare, baza dvs. de cunoștințe va fi mai bine organizată și mai ușor de utilizat pentru clienții dvs. Dețineți depozitul de cunoștințe al companiei dvs., motiv pentru care aveți dreptul să impuneți anumite reglementări și să vă așteptați ca clienții să le respecte.
După cum s-a menționat mai sus, dețineți baza de cunoștințe și lăsați clienții să o folosească, dar tot ceea ce se întâmplă acolo ar trebui să fie în conformitate cu condițiile dvs. Pentru a preveni situațiile în care unii clienți acționează în mod constant într-un mod inacceptabil din punct de vedere social, sunt nepoliticoși sau încep argumente, creați o listă de comportamente care nu vor fi tolerate.
Când creați termenii și condițiile bazei de cunoștințe (sau oricum veți numi acea listă de lucruri de așa da și așa nu), evidențiați acțiunile specifice care vor duce la intervenția moderatorilor și, în cele mai dificile situații, la interdicții temporare sau la eliminarea clienților de pe forum . Faceți tot ce puteți pentru a comunica aceste reguli clienților înainte de a începe să vă utilizeze baza de cunoștințe, apoi asigurați-vă că utilizatorii respectă regulile.
Baza de cunoștințe: șabloane de început
Descoperiți cum să creați șabloane de articole „Noțiuni introductive” pentru baza de cunoștințe a afacerii dumneavoastră. Articolul oferă sfaturi despre structurarea și scrierea conținutului pentru a îmbunătăți experiența clientului și a facilita autoservirea. Vizitați acum pentru a învăța cum să îndepliniți așteptările clienților cu o bază de cunoștințe bine organizată!
Șabloane de comunicare elementare din baza de cunoștințe
Descoperiți cum să îmbunătățiți comunicarea cu clienții folosind șabloane de comunicare elementare din baza de cunoștințe LiveAgent. Aflați cum să creați răspunsuri eficiente și ușor accesibile, diferențele dintre o bază de cunoștințe și întrebări frecvente, precum și cum să scalați întrebările forumului. Explorați cele mai bune instrumente de help desk și software pentru gestionarea email-urilor și îmbunătățiți satisfacția clienților cu opțiuni de autoservire. Vizitați pagina pentru a începe!
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Descoperiți șabloane gratuite de e-mail pentru solicitarea feedback-ului clienților, esențiale pentru îmbunătățirea afacerii și fidelizarea clienților. Optimizează-ți marketingul și construiește conexiuni semnificative cu ajutorul e-mailurilor de solicitare de feedback, oferite de LiveAgent. Începe acum și îmbunătățește-ți serviciile fără costuri!
Șabloane de e-mailuri informative
Descoperiți șabloane de e-mail informative pentru mesaje clare și valoroase, fără a fi promoționale. Economisiți timp și efort!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team