Șabloanele de contact pentru call center sunt esențiale în gestionarea închiderii sau pauzelor. Serviciul pentru clienți influențează loialitatea și profitabilitatea. Descoperă abilitățile necesare agenților pentru a oferi servicii excelente.
Serviciul pentru clienți este un pilon esențial pentru fiecare afacere. Indiferent de industrie, serviciul pentru clienți este întotdeauna în fruntea afacerii dvs. Nivelul de satisfacție a clienților, care este direct legat de serviciul pentru clienți, influențează loialitatea clienților și linia de jos a fiecărei companii.
Ca atare, fiecare companie, oricât de mare sau de mică, ar trebui să facă tot posibilul pentru a furniza servicii excelente pentru clienți pentru toți utilizatorii sau clienții săi. Pentru a fi exact, agenții de servicii pentru clienți ar trebui să depună eforturi pentru a-i face pe clienți să se simtă îngrijiți și auziți pe tot parcursul procesului de asistență – de la crearea tichetelor până la soluționarea și închiderea tichetelor.
Această abordare ar trebui să se aplice tuturor canalelor de comunicare, inclusiv asistență telefonică. Dar ce ar trebui să facă mai exact agenții de servicii pentru clienți și ce trăsături și abilități trebuie să aibă aceștia pentru a putea oferi servicii excelente pentru clienți?
Serviciul pentru clienți se referă la oameni – atât clienți, cât și agenți de servicii pentru clienți. Pur și simplu nu puteți atribui angajați aleatoriu fără cunoștințe de asistență pentru a lucra în prima linie de comunicare cu clienții. Amintiți-vă că echipele de servicii pentru clienți sunt adesea considerate chipul companiei dvs., deci luați în considerare cine va fi pus în prima linie și ce tip de impresie vor face.
În niciun caz nu trebuie să lăsați operațiunile echipelor de servicii pentru clienți la voia întâmplării. Persoana sau persoanele responsabile ar trebui să aibă o linie de comunicare deschisă și un fel de „carte de joc” care să îi ajute să își îndeplinească sarcinile.
Pentru confortul dvs., am creat o listă de trăsături și abilități pe care fiecare persoană care lucrează în serviciul clienți ar trebui să le aibă și să lucreze în mod constant la îmbunătățirea acestora. Verificați-le mai jos.
Agenții care lucrează cu clienții trebuie să fie excelenți comunicatori. Ei trebuie să știe cum să se relaționeze cu oricine se află la celălalt capăt al telefonului, prin email, prin chat sau la ghișeu. Ar trebui să știe cum să vorbească clar într-un mod care să fie ușor de înțeles pentru diferite persoane și să ajute să elimine toate îndoielile sau sentimentele negative pe care le poate avea clientul.
Fără îndoială, agenții trebuie să cunoască compania pentru care lucrează și produsele sau serviciile cu care lucrează. Ei ar trebui să poată răspunde la majoritatea întrebărilor, să propună soluții autentice și sincere și nu ar trebui să fie surprinși cu aproape nicio întrebare.
A fi rapid și hotărât este una dintre cele mai importante calități ale unui bun agent de servicii pentru clienți. Asta caută utilizatorii sau clienții. Aceștia se așteaptă să să primească ajutor rapid și să primească explicații simple care vor rezolva problemele lor sau cel puțin vor pune o lumină asupra problemelor lor și vor prezenta soluții posibile.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
De multe ori, agenții sau managerii de servicii pentru clienți vor trebui să navigheze interacțiunile neplăcute, tensionate și complicate ale clienților. De aceea trebuie să fie răbdători, empatici și capabili să lucreze cu toți clienții – chiar dacă sunt furioși și lipsiți de respect.
În mod ideal, agenții ar trebui să știe cum să se pună în locul celuilalt pentru a-și înțelege punctul de vedere. Uneori, clienții au probleme neobișnuite, iar agenții trebuie să aibă cât mai multe informații posibil pentru a îi ajuta și a îi înțelege empatic.
Acest lucru va depinde de companie, dar în mod ideal, agenții ar trebui să urmărească să cunoască și să-și amintească numele persoanei cu care vorbesc. Dacă agenții dvs. se vor adresa întotdeauna clienților după numele lor, aceștia se vor simți încrezători și vor fi mai conectați la companie. Datorită acestui fapt, întregul proces de comunicare va fi mult mai ușor.
Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.
Dacă puneți un tichet pe pauză, este și mai important să informați clientul. De fiecare dată când un tichet este pus în așteptare, trebuie să îl comunicați clientului, să explicați de ce se întâmplă și să-l informați cât timp va dura pentru a rezolva problema sau chiar cât va dura până la redeschiderea tichetului. În caz contrar, clienții se pot simți uitați sau neinformați, iar acest tip de situație nu le va oferi o experiență remarcabilă.
Nu există un răspuns simplu la această întrebare. Compania dvs. și agenții săi trebuie să facă tot posibilul pentru a rezolva tichetele cât mai repede posibil. Oamenilor nu le place să aștepte, iar clienții dvs. nu fac excepție. De aceea nu ar trebui să testați răbdarea oamenilor, ținându-le tichetele în așteptare prea mult timp. Dacă doriți să vă asigurați că serviciul pe care îl furnizați este suficient de bun, căutați repere din industrie. Acest tip de date vă va arăta cât durează pentru alte companii din sectorul dvs. să rezolve tichetele de servicii pentru clienți și cât timp este necesar pentru a redeschide un tichet etc. După ce aveți aceste informații, încercați să rezolvați problemele mai repede decât o fac concurenții dvs.
Fiecare persoană care lucrează în serviciul de asistență pentru clienți ar trebui să aibă și să își îmbunătățească în mod constant abilitățile de comunicare, rezolvarea problemelor și cunoștințele companiei / produselor.
Descoperă șabloane gratuite de ticketing pe LiveAgent, esențiale pentru a îmbunătăți experiența clienților și a eficientiza asistența. Află cum poți economisi timp și crește productivitatea echipei tale de suport cu răspunsuri predefinite și șabloane personalizate. Vizitează pagina pentru cele mai bune practici și exemple de utilizare!
Descoperiți șabloane utile pentru call center de la LiveAgent, incluzând fraze de început și încheiere, gestionarea apelanților furioși și transferuri de apel. Îmbunătățiți interacțiunile cu clienții și asigurați comunicări eficiente prin sfaturi și exemple de etichetă. Vizitați pagina pentru resurse gratuite și creați un cont fără obligații.
Cum să încheiați o conversație
Descoperiți cum să încheiați conversațiile cu clienții într-un mod profesionist și politicos cu ajutorul șabloanelor noastre predefinite. Fie că este vorba de telefon, e-mail sau chat, acest ghid vă oferă fraze și sfaturi esențiale pentru o interacțiune de succes, lăsând o impresie pozitivă și durabilă. Vizitați acum și transformați fiecare conversație într-o experiență plăcută!
Call center: închiderea / întreruperea șabloanelor de contact
Utilizați șablonul nostru de închidere / întrerupere a centrelor de apel pentru a finaliza sau întrerupe comunicarea într-un mod pozitiv, asigurând satisfacția și loialitatea clienților.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team