Ghidul de pe LiveAgent oferă sfaturi și șabloane pentru crearea de e-mailuri "obligatoriu de citit", utile pentru anunțuri importante. Învață să scrii subiecte atrăgătoare și să personalizezi șabloanele pentru a maximiza impactul comunicării.
Uneori vor exista știri sau anunțuri atât de importante încât le puteți cataloga drept informații “obligatoriu de citit”. Poate fi vorba de o actualizare despre compania dvs., o situație actuală sau o declarație despre unul dintre produsele sau serviciile dvs.
Din moment ce considerați aceste informații atât de importante, una dintre cele mai bune modalități de a le împărtăși este trimiterea de e-mailuri obligatoriu de citit. Acestea ar putea fi trimise fie către întreaga dvs. listă de e-mailuri, fie doar direcționate către anumite segmente relevante ale acesteia (sperăm că baza dvs. de date de utilizatori este segmentată!).
E-mailul este o metodă eficientă de răspândire a știrilor care trebuie citite, deoarece este încă o metodă populară de comunicare. Cei mai mulți oameni folosesc e-mailul zilnic și își lasă căsuța de primire deschisă, astfel încât vor fi expuși mesajului dvs. la scurt timp după ce acesta este trimis. În plus, puteți verifica rata de deschidere pentru a ști câți destinatari citesc efectiv informațiile importante pe care ați dorit să le împărtășiți.
Cu aceste cunoștințe, veți fi conștient de cât de eficiente sunt e-mailurile pe care trebuie să le citiți. De exemplu, dacă rata de deschidere este scăzută, atunci trebuie să creșteți impactul mesajelor dvs. scriind linii de subiect care să iasă mai bine în evidență în căsuțele de primire aglomerate.
Orice e-mail care conține sau trimite la un anunț pe care îl considerați a fi o lectură esențială poate fi clasificat ca fiind un e-mail de citit obligatoriu. Spre deosebire de alte e-mailuri cu conținut, cum ar fi buletinele de știri, e-mailurile must-read nu au un program fix. Ele sunt trimise doar atunci când este necesar. Prin urmare, abțineți-vă de la etichetarea unor mesaje precum un e-mail de răspuns la restanțe ca fiind obligatoriu de citit.
Dacă declarația pe care trebuie să o faceți este scurtă, atunci este posibil să includeți aceste informații în corpul e-mailului. Dar, dacă actualizarea este mai lungă sau dacă formatul o face nepotrivită pentru a fi citită din căsuța de e-mail a destinatarilor, atunci ar fi mai bine să o trimiteți ca atașament la mesaj. De asemenea, puteți trimite un e-mail obligatoriu de citit care explică pe scurt problema și include un link către o altă locație online unde poate fi accesat textul integral obligatoriu de citit.
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
Have you heard the important news about [issue]?
We have made a full statement in the document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.
Statement 1
Statement 2
Statement 3…
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
Discover all that LiveAgent has to offer.
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial today. No credit card required.
Șabloane de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic
Profitați de cele trei șabloane de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic cu conversie ridicată, pe care le puteți personaliza în funcție de nevoile dumneavoastră.
Șabloane de e-mail de înscriere la newsletter
Utilizați șabloanele noastre de e-mail captivante de înscriere la newsletter pentru a face o primă impresie bună a abonaților dvs. la newsletter.
Cum să începeți un email (Sfaturi + șabloane)
Aflați cum să începeți emailurile dvs. în mod eficient. LiveAgent oferă mai multe sfaturi și șabloane pentru a îmbunătăți modul în care vă începeți toate emailurile.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team