Șabloanele de e-mail de reatragere de pe LiveAgent ajută la reactivarea clienților inactivi, îmbunătățind retenția. Acestea includ șabloane pentru reaprovizionare, mulțumiri și oferte speciale. Campaniile de reatragere vizează doar contactele inactive, reamintindu-le beneficiile produselor.
Menținerea unei rate ridicate de retenție a clienților este semnificativ mai ieftină decât achiziționarea de noi clienți. În plus, clienții pe care i-ați achiziționat deja sunt mai predispuși să se convertească din nou și din nou. De fapt, potrivit Forrester, costă de cinci ori mai mult să achiziționați noi clienți decât să îi mențineți mulțumiți pe cei existenți (sursa). Cu toate acestea, companiile investesc adesea mult mai mult în atragerea de noi clienți decât în menținerea interesului și a atragerii celor actuali pentru produsele mărcii.
Urmarea acestei abordări este o greșeală care poate costa compania dvs. sume de bani inimaginabile. Harvard Business Review raportează că venitul pentru 65% dintre întreprinderi provine de la clienții existenți (sursa). De asemenea, studiul realizat de Forrester afirmă că firmele pierd 1,6 trilioane de dolari pe an din cauza renunțării clienților.
Pentru a vă asigura că ai dvs. clienți sau abonați existenți sunt implicați în interacțiunile cu compania dvs., puteți începe o campanie de reatragere și le puteți trimite e-mailuri de reatragere.
O campanie de reatragere prin e-mail este o campanie de e-mail care vizează clienții sau abonații care au fost inactivi. Scopul este de a le reaminti acestora beneficiile pe care le aduc produsele și serviciile dvs.
Este o campanie specializată care urmărește să le reamintească clienților dvs. despre marca dvs. și să-i motiveze să plătească din nou pentru produsele sau serviciile dvs. Acest tip de comunicare poate căuta, de asemenea, să se reconecteze cu abonații de e-mail al căror angajament este scăzut sau inexistent. La urma urmei, fiecare abonat ar putea deveni, potențial, clientul dvs., nu-i așa?
Campaniile de e-mail de reatragere ar trebui să vizeze doar contactele inactive. De aceea, primul pas ar trebui să fie identificarea contactelor inactive din baza dvs. de date. De asemenea, trebuie să decideți cât timp trebuie să fie inactiv un contact pentru a fi inclus în campania de reatragere. Contactele pe care le identificați ca fiind inactive vor fi plasate pe o listă căreia îi veți trimite un e-mail de reatragere.
Există mai multe tipuri de mesaje pe care le puteți include în e-mailurile dvs. pentru a reactiva contactele inactive sau clienții anteriori:
Începeți trimiterea sistematică a e-mailurilor, apoi continuați să monitorizați rata de deschidere, rata de respingere și rata de click-uri. Analizați continuu rezultatele, astfel încât să puteți determina ce grupuri de contacte necesită mai multă atenție.
We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.
Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.
Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.
(CTA)
Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.
[Use your discount code now]
Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.
Respectfully,
[company]
We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.
Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].
We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.
We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.
We hope that by doing this we’ll win you back! <3
Always yours,
[company] marketing team
We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?
We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below
You can also contact customer support 24/7.
[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]
Best,
[name of the sender, company]
We’re not sure what to think about this.
We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].
If you’d like to remain a subscriber, click the link below.
[CTA] Keep me on the list
You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.
Talk to you soon, hopefully!
Yours,
[company] team
Ready to put our re-engagement templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Descoperiți șabloane gratuite de e-mail pentru solicitarea feedback-ului clienților, esențiale pentru îmbunătățirea afacerii și fidelizarea clienților. Optimizează-ți marketingul și construiește conexiuni semnificative cu ajutorul e-mailurilor de solicitare de feedback, oferite de LiveAgent. Începe acum și îmbunătățește-ți serviciile fără costuri!
Ce este o confirmare a comenzii? (Obțineți șablonul perfect)
Folosiți șabloanele noastre de e-mail de confirmare pentru a vă asigura utilizatorii că au îndeplinit toți pașii necesari într-un proces (plată, înscriere etc.).
Șabloane de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic
Profitați de cele trei șabloane de e-mail de recomandare pentru comerțul electronic cu conversie ridicată, pe care le puteți personaliza în funcție de nevoile dumneavoastră.
Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților
Îmbunătățiți relația cu clienții cu șabloane de e-mail de recuperare gratuite de la LiveAgent. Oferiți beneficii atractive și reamintiți clienților de motivele pentru a se reimplica. Descoperiți exemple de șabloane eficiente și personalizabile pentru a recâștiga clienții dezinteresați. Vizitați pagina noastră pentru a accesa resursele și începeți să vă reconstruiți legăturile cu clienții!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team