Ghid complet pentru crearea șabloanelor de e-mail de înscriere la newsletter, cu exemple de subiecte și mesaje personalizate. Aflați importanța primelor impresii și valorificați momentul înscrierii. Încercați gratuit șabloanele LiveAgent!
Atunci când cineva se abonează pentru a primi buletinele dvs. informative în mod regulat în căsuța de e-mail, destinatarul acordă o mare încredere în compania dvs. Noul abonat își asumă un angajament pe baza experiențelor sale anterioare cu marca sau afacerea dvs. și conținutul cu care s-a familiarizat deja.
Ar trebui să profitați la maximum de sentimentul pozitiv care a încurajat un anumit utilizator să devină abonatul la newsletter. Aceasta este la fel ca nevoia de a valorifica sentimentul bun pe care un client potențial îl are de obicei înainte de a face o achiziție și de a deveni un client cu drepturi depline. Una dintre cele mai bune modalități de a profita de această oportunitate este prin trimiterea unui e-mail de înscriere la newsletter orientat către client care iese în evidență în căsuțele de primire aglomerate cu un mesaj primitor și personalizat în timp ce conține o valoare adăugată pentru destinatar.
De asemenea, puteți adăuga mesajul dvs. de bun venit la acest e-mail doar pentru a rămâne amabil.
Un e-mail de înscriere la newsletter este un mesaj de bun venit pe care îl trimiteți noilor abonați. Este prima comunicare pe care o veți avea cu un utilizator atunci când vor începe noua fază a relației lor cu afacerea dvs., care în acest caz este de acord să primească conținut regulat prin e-mail. Utilizarea e-mailului pentru a menține relația respectivă este o strategie de marketing eficientă care poate crea încredere într-o marcă oferind informații suplimentare și valoare adăugată.
Spre deosebire de alte tipuri de mesaje de întâmpinare, un e-mail de înscriere la newsletter nu trebuie să fie prima impresie pe care o faceți unui utilizator, deoarece acesta s-a implicat deja în conținutul dvs. înainte de a decide să se aboneze. Scopul acestor e-mailuri este de a construi o conexiune între afacerea dvs. și destinatarul newsletter-elor dvs., care este mai mult sau mai puțin la fel ca în cazul oricărui alt tip de e-mail de bun venit.
Thanks for subscribing to the [company] newsletter.
I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.
Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:
Tip 1
Tip 2
Tip 3…
Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.
We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].
If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.
Best,
The [company] team
[Download attachment(s)]
Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.
We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.
Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].
From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:
Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…
Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Take advantage of our free 30-day trial. No credit card required.
Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.
Ce este o confirmare a comenzii? (Obțineți șablonul perfect)
Folosiți șabloanele noastre de e-mail de confirmare pentru a vă asigura utilizatorii că au îndeplinit toți pașii necesari într-un proces (plată, înscriere etc.).
Șabloane de e-mail de marketing
Descoperiți 10 șabloane de e-mail de marketing gata de utilizare de la LiveAgent, esențiale pentru creșterea vânzărilor și fidelizarea clienților. Personalizați și îmbunătățiți campaniile de marketing cu șabloane pentru achiziție, post-cumpărare și multe altele. Explorați-le acum pentru un ROI sporit!
Descoperă șabloane gratuite de ticketing pe LiveAgent, esențiale pentru a îmbunătăți experiența clienților și a eficientiza asistența. Află cum poți economisi timp și crește productivitatea echipei tale de suport cu răspunsuri predefinite și șabloane personalizate. Vizitează pagina pentru cele mai bune practici și exemple de utilizare!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team