Întrebările frecvente despre prețuri sunt esențiale în deciziile de cumpărare ale clienților. Aflați cum să răspundeți eficient pentru a menține interesul, folosind șabloanele personalizabile de răspuns pentru întrebările pe social media.
Întreprinderile care sunt active pe social media primesc diverse întrebări prin mesaje directe. Deși ar trebui să vă propuneți să răspundeți la toate mesajele, unele mesaje sunt mai importante decât altele, deoarece influențează direct vânzările. Dacă aceste mesaje sunt ignorate, ele pot duce la dezabonare.
Unul dintre aceste tipuri de mesaje este reprezentat de întrebările referitoare la prețuri. De ce? Pentru că, pentru majoritatea clienților, prețurile reprezintă un factor decisiv atunci când cumpără produse.
Atunci când caută produse sau servicii, cumpărătorii analizează o serie de caracteristici, cum ar fi calitatea, marca, originea și prețul produsului. Unii dintre acești factori pot avea o influență mai mare decât alții atunci când iau o decizie de cumpărare.
De exemplu, unii consumatori vor fi mai preocupați de calitatea unui produs decât alții, în timp ce alții vor prefera să facă economii financiare semnificative. Dacă un client vă trimite un mesaj în care vă întreabă despre prețul unui anumit articol, puteți fi sigur că această informație va influența decizia sa de cumpărare.
În funcție de obiceiurile fiecărui potențial client, valoarea unui produs va reprezenta un factor de interes care ar putea înclina balanța în favoarea sau în defavoarea achiziției.
Pentru a vă ajuta să înțelegeți mai bine acest factor, vom evidenția principalele elemente de influență:
Probabil că știți cât de sensibili la preț sunt clienții dvs. Cu toate acestea, așa cum am menționat deja, dacă un client se interesează de prețul unui anumit produs sau serviciu, ar trebui să faceți tot posibilul pentru a-i răspunde la întrebare cât mai repede. Am pregătit câteva șabloane care vă vor ajuta să faceți exact acest lucru.
Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].
Its current price is [price].
You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.
Happy shopping!
Best,
the [company] social media team
P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]
My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.
First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.
What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.
Just follow this link [link].
If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Thank you for your interest in [product/service].
You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].
Follow this link to learn more about it and place your order.
Best,
[rep’s name]
Thanks for reaching out, [name].
It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].
Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.
If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.
Enjoy shopping!
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Vă recomandăm să răspundeți direct la întrebarea unui utilizator. Este mai convenabil pentru ei, iar acest lucru este ceea ce se așteaptă înainte de a vă trimite un mesaj. De asemenea, ar trebui să adăugați un link către un produs sau un serviciu de interes pentru a scurta parcursul de cumpărare al potențialului client.
Dacă prețul unui produs sau serviciu despre care un utilizator întreabă va scădea în curând, îi puteți recomanda să mai aștepte puțin și să îl cumpere la un preț redus. Cu toate acestea, trebuie să verificați întotdeauna cu superiorul dvs. dacă aveți voie să împărtășiți acest tip de informații cu potențialii cumpărători.
Conversia prețurilor în funcție de moneda unui utilizator în timpul comunicării prin mesaje directe este o practică foarte rară. Puteți ajuta utilizatorul să găsească informații despre cum să calculeze prețul echivalent în moneda sa sau unde să găsească un curs de schimb valutar, dar nu este recomandabil să împărtășiți un preț fix convertit în moneda sa, deoarece cursul de schimb valutar se va schimba în mod constant.
Ready to try our social media reply templates?
Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Descoperiți șabloane gratuite de e-mail pentru solicitarea feedback-ului clienților, esențiale pentru îmbunătățirea afacerii și fidelizarea clienților. Optimizează-ți marketingul și construiește conexiuni semnificative cu ajutorul e-mailurilor de solicitare de feedback, oferite de LiveAgent. Începe acum și îmbunătățește-ți serviciile fără costuri!
Șabloane de e-mailuri informative
Descoperiți șabloane de e-mail informative pentru mesaje clare și valoroase, fără a fi promoționale. Economisiți timp și efort!
Șabloane de răspuns la întrebări din social media despre produse/servicii
Descoperiți șabloane personalizabile pentru a răspunde eficient întrebărilor despre produse și servicii pe social media. Îmbunătățiți comunicarea cu clienții și gestionați reclamațiile rapid cu ajutorul sugestiilor noastre predefinite. Explorați avantajele utilizării rețelelor sociale pentru creșterea traficului și conștientizarea mărcii.
Șabloane de e-mail de înscriere la newsletter
Utilizați șabloanele noastre de e-mail captivante de înscriere la newsletter pentru a face o primă impresie bună a abonaților dvs. la newsletter.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team