Descoperă șabloane pentru a răspunde la feedback-ul pozitiv pe social media. Feedback-ul clienților este vital pentru îmbunătățirea experienței și creșterea afacerii, ajutând la optimizarea produselor și măsurarea satisfacției.
Un studiu recent realizat de Sitel Group a arătat că 49% dintre oameni sunt mai predispuși să împărtășească experiențele lor pozitive cu întreprinderile decât cele negative (30% dintre respondenți).
Indiferent dacă este pozitiv sau negativ, orice feedback este valoros, deoarece vă poate ajuta să vedeți ce faceți bine și ce poate fi îmbunătățit.
Într-un context de afaceri, feedback-ul se referă la un client care utilizează un produs sau un serviciu și comunică nivelul său de satisfacție cu privire la acesta. De multe ori, clienții fac și sugestii de îmbunătățire.
De exemplu, în cazul unui magazin online, o opinie ar putea fi împărtășită despre un produs cumpărat, despre serviciul oferit de reprezentanții de asistență, despre designul site-ului web sau despre prețul produsului, printre multe altele. În general, depinde de fiecare companie să identifice aspectele pentru care dorește să fie evaluată și să caute în mod activ feedback de la clienți. Clienții ar putea, de asemenea, să împărtășească feedback-ul lor fără să li se ceară acest lucru, caz în care acesta va fi și mai valoros.
Comentariile clienților sunt informații utile care vă pot ajuta să înțelegeți cât de mulțumiți sunt clienții dvs. de produsele și/sau serviciile dvs. Aceste informații oferă o idee generală despre modul în care clienții dvs. percep produsele și compania dvs.
În plus, feedback-ul clienților:
Lansarea unui nou produs și/sau serviciu este, de obicei, susținută de o cercetare prealabilă a nevoilor și intereselor publicului țintă. Rezultatele unui astfel de studiu pot fi foarte încurajatoare și îmbucurătoare. Cu toate acestea, după ce publicul dvs. utilizează produsul și/sau serviciul, este posibil ca opinia sa reală să se schimbe.
Analizând feedback-ul clienților, puteți afla atât punctele forte, cât și punctele slabe ale ofertei dvs. Cel mai important, puteți înțelege și ce au experimentat clienții dvs. în timp ce vă foloseau produsele și/sau serviciile. Pe baza acestor informații, puteți optimiza ceea ce este necesar pentru a vă asigura că veți continua să oferiți o experiență de calitate clienților dvs.
Unul dintre cei mai importanți indicatori care vă ajută să aflați cât de reușite sunt produsele și/sau serviciile dvs. este satisfacția clienților. Trebuie să vă asigurați că clienții dvs. sunt mulțumiți de oferta dvs., chiar dacă acest lucru implică rezolvarea problemelor și satisfacerea nevoilor lor.
Clienții doresc ca mărcile lor preferate să ofere o experiență mai personală și mai puțin automatizată. Luând în considerare opiniile clienților dvs. , le arătați că vă pasă și că vă angajați să le oferiți serviciile pe care le așteaptă.
În plus, implicarea clienților în optimizarea strategiilor interne sporește atașamentul acestora față de afacere.
Ca urmare, aceștia vor deveni ambasadorii mărcii dvs., răspândind informații despre produsele și serviciile dvs. într-un mod benefic, “prin viu grai”, fără ca măcar să li se ceară acest lucru.
Luarea unor decizii de afaceri bazate exclusiv pe opiniile clienților are o consecință: declinul unei afaceri, fie pe termen scurt, fie pe termen lung. Pe piețele competitive, nu este profitabil să iei decizii importante pe baza opiniilor clienților.
Cu toate acestea, opiniile clienților pot furniza date valoroase pentru a sprijini dezvoltarea de strategii viitoare.
Thank you very much for sharing your experience with us.
We are really happy that your interaction with our brand was so positive.
I just want to let you know that we are acting upon your feedback to make some vital changes to the way we operate [list of changes].
As you can see, the opinions of our clients help us to provide better experiences and grow as a company.
Regards,
[rep’s name], the [company] customer service team
Having you and your family [stay/dine] with us was a pleasure for [company]. We really value the fact that you are being so open with us and taking the time to share your feedback.
I’m glad that you felt [positive point mentioned in the customer’s message].
Hope to see you soon!
Best,
[company’s owner]
We’re happy you are satisfied with the quality of our [product/service]. It means a lot!
Thank you for choosing [company], we’re so thankful for outstanding customers like you.
Let us know if you need anything else.
Sincerely,
[name, position]
I’m really proud that we were able to meet your high expectations! Thank you for taking the time to share your opinion with our customer service team.
It’s such a pleasure to have customers like you.
We will do our best to make your future experience with us even better.
Best,
The [company] customer service team
Thank you for sharing your story and experience with us! I’m so happy that our [product/service] has made such a difference for you.
There’s one part of your comment that really caught my attention. Do you mind if we share your story with our team, and possibly, on external channels like our website or social media profiles?
Thank you very much for your trust.
Best,
[Reps’ name and contact number]
Ready to put our positive feedback reply templates to use?
Use the templates in conjunction with our social media customer service software. Answer clients on Instagram, Facebook, and Twitter directly from LiveAgent.
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Descoperiți șabloane gratuite de e-mail pentru solicitarea feedback-ului clienților, esențiale pentru îmbunătățirea afacerii și fidelizarea clienților. Optimizează-ți marketingul și construiește conexiuni semnificative cu ajutorul e-mailurilor de solicitare de feedback, oferite de LiveAgent. Începe acum și îmbunătățește-ți serviciile fără costuri!
Ce este o confirmare a comenzii? (Obțineți șablonul perfect)
Folosiți șabloanele noastre de e-mail de confirmare pentru a vă asigura utilizatorii că au îndeplinit toți pașii necesari într-un proces (plată, înscriere etc.).
Șabloane de email de răspuns la cererea de rambursare
Descoperiți șabloane de email eficiente pentru răspunsuri la cereri de rambursare, esențiale pentru un serviciu clienți rapid și profesional. Aflați cum să gestionați cererile de rambursare pentru a menține încrederea clienților și consultați exemple de emailuri pentru acceptarea, refuzarea sau negocierea cererilor. Vizitați pagina noastră pentru a îmbunătăți experiența clienților și a vă optimiza comunicarea cu aceștia!
Șabloane de e-mailuri informative
Descoperiți șabloane de e-mail informative pentru mesaje clare și valoroase, fără a fi promoționale. Economisiți timp și efort!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team