LiveAgent oferă șabloane gratuite pentru a răspunde la întrebări despre produse/servicii, ajutând companiile să reducă costurile prin utilizarea bazelor de cunoștințe. Acestea permit clienților să găsească soluții independent, economisind timp și bani.
În contextul serviciului pentru clienți, termenul bază de cunoștințe se referă la o bază de date sau o platformă care este o bibliotecă online cu autoservire utilizată pentru a răspunde la întrebări legate de produse / servicii. Scopul său principal este de a stoca informații legate de o companie, produsele, serviciile, procesele și departamentele sale, pentru a numi câteva.
Companiile investesc timp, bani și alte resurse în bazele lor de cunoștințe pentru a-și împuternici clienții să rezolve în mod independent problemele legate de produse sau servicii. Eliberând agenții pentru servicii pentru clienți de tichete pe care clienții le pot rezolva independent, companiile pot reduce sarcinile de tichete și economisi sume mari de bani.
Ready to put our knowledge base article templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try building a knowledge base today with our free 14-day trial.<br> No credit card required.
Un studiu realizat de Oracle și Forrester Consulting a constatat costul pe contact pe mai multe canale. Costul unui apel telefonic este de aproximativ 11 $. Chatul live vă costă 5 $ per contact, răspunsurile prin e-mail 2,50 $ și autoservirea web 0,10 $.
Să facem câteva calcule rapide: dacă agenții dvs. de servicii pentru clienți gestionează 50 de apeluri pe zi, costă compania dvs. 2.750 $ pe săptămână! Adăugați câteva conversații live chat și răspunsuri prin e-mail pe zi și se adaugă o sumă considerabilă de bani. Nu este neapărat un lucru rău, deoarece clienții dvs. merită un serviciu remarcabil pentru clienți (și ar trebui să fie în interesul companiei dvs. să le oferiți).
Cu toate acestea, dacă ați putea crea un spațiu în care clienții dvs. să poată căuta soluții la problemele lor, mai ales independent, de ce nu ați face acest lucru? Datele de la Aspect Software indică faptul că 73% dintre clienți sunt dispuși să rezolve independent problemele legate de un produs sau serviciu. Cercetările realizate de Steven Van Belleghem arată că 70% dintre cei chestionați se așteaptă ca site-ul unei companii să furnizeze o opțiune de autoservire pentru clienți. Mai mult, raportul Accenture indică faptul că întreprinderile ar putea economisi între 1 și 3 milioane de dolari pe an, introducând opțiuni de autoservire în oferta de servicii pentru clienți.
Se pare că a crea o bază de cunoștințe poate aduce clienților, agenților de servicii și companiei dvs. multe avantaje. Pentru a începe baza de cunoștințe, am creat câteva șabloane gratuite pe care le puteți utiliza pentru a răspunde la întrebări legate de produse sau servicii. Rețineți că, dacă un agent răspunde corect la întrebarea unui client, sute sau chiar mii de alți utilizatori își pot rezolva problema citind răspunsul respectiv.
Hello [Name],
Thank you for asking about [product’s/service’s] features. Here’s a list of some key features that product/service] provides. If you’d like to learn more, each item on the list includes a link to a more detailed description of the feature.
Feature 1
Feature 2
Feature 3
If you have any other questions related to [product’s/service’s] features, please head to this section of our knowledge base [a link to the section dedicated to the product’s/service’s features]. If this content doesn’t answer your questions, try consulting other customer portal users or reach out to our customer service agents.
Thanks for being a part of our community!
Best,
[customer service agent’s name]
Hi [Name],
I’m so sorry to hear that you experienced some technical issues with your [product name].
We created [product name] to be as reliable and easy to repair as possible. Please read this short manual on how to solve the most common issues our customers face.
If that doesn’t help, please review this list of our authorized service providers [link] and schedule an appointment to get [product name] fixed.
Remember to have your customer ID with you – our company covers the costs of [the first/two/three] repair[s] 🙂
I hope that helps!
Best,
[customer service agent’s name]
Hey there!
We are happy to get to know your suggestions about the improvements we could introduce to [product/service]. Your remarks are really on point and provide ideas that could make [product/service] better.
[Company name] values opinions and feedback from our customers. That’s why we’d love for you to fill out this quick feedback form [link to a feedback form].
It consists of a few [product/service]-related questions that are a bit more in-depth. Your answers will help us understand your ideas better and, hopefully, allows us to put them into practice.
We are waiting for more information from you!
Thank you for helping us improve [product/service].
[Customer service agent’s name]
Streamline your customer support and improve response times
Deliver exceptional product and service support with LiveAgent's answering product/service-related questions templates.
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Descoperiți șabloane gratuite de e-mail pentru solicitarea feedback-ului clienților, esențiale pentru îmbunătățirea afacerii și fidelizarea clienților. Optimizează-ți marketingul și construiește conexiuni semnificative cu ajutorul e-mailurilor de solicitare de feedback, oferite de LiveAgent. Începe acum și îmbunătățește-ți serviciile fără costuri!
Șabloane de e-mail de marketing
Descoperiți 10 șabloane de e-mail de marketing gata de utilizare de la LiveAgent, esențiale pentru creșterea vânzărilor și fidelizarea clienților. Personalizați și îmbunătățiți campaniile de marketing cu șabloane pentru achiziție, post-cumpărare și multe altele. Explorați-le acum pentru un ROI sporit!
Șabloane de e-mail de vânzare promoțională a produselor
Descoperă șabloane de e-mail promoționale pentru a-ți crește vânzările și atrage noi clienți. Află strategii de marketing digital și personalizează-ți campaniile pentru a obține rezultate maxime. Vizitează pagina noastră pentru șabloane profesionale de e-mail și linii de subiect care vor transforma comunicarea ta cu clienții!
Baza de cunoștințe – Răspunsul la întrebări provocatoare
Descoperă cum LiveAgent îți transformă experiența clienților cu o bază de cunoștințe eficientă. Oferă autoservire prin portaluri pentru clienți, întrebări frecvente și forumuri comunitare. Află cum să răspunzi la întrebări provocatoare și să gestionezi discuțiile pentru a asigura satisfacția clienților. Explorează șabloanele gratuite și începe să îmbunătățești serviciile oferite de compania ta. Încearcă gratuit!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team