Sfaturi și șabloane pentru gestionarea eficientă a clienților furioși, menținând loialitatea și evitând pierderi de afaceri. Învață să abordezi feedbackul negativ și să oferi soluții alternative într-un mod profesional.
Orice companie trebuie să se confrunte cu clienți furioși și care se plâng din când în când. Oricare ar fi motivul nemulțumirii clienților, un răspuns adecvat și în timp util poate face diferența între a păstra loialitatea unui client frustrat sau a-i pierde complet afacerea. Având în vedere că 95% dintre clienții nemulțumiți au tendința de a împărtăși experiențele negative cu alții – fie personal, fie prin intermediul rețelelor de socializare/site-urilor de recenzii – a ști cum să vă descurcați cu clienții furioși și cum să răspundeți într-un mod profesionist este un „must-have” absolut pentru oricine lucrează pe poziții de contact cu clienții.
Atunci când răspundeți la un e-mail de la un client supărat, trebuie să țineți minte câteva puncte cheie și să le includeți în mesaj:
Pentru a gestiona frustrările și reclamațiile clienților fără probleme și fără efort, puteți utiliza următoarele șabloane de răspuns prin e-mail pentru unele dintre cele mai frecvente probleme care pot apărea. Asigurați-vă totuși că personalizați fiecare mesaj ținând cont de situația unică a fiecărui client.
Puteți încerca să calmați clientul și să îi puneți întrebări despre problemă pentru a o diagnostica și a încerca să o rezolvați. Nu este nimic greșit în a fi amabil cu clientul dvs.
Nu criticați, nu dați vina pe nimeni și nu vă plângeți. Nu vă certați, nu afirmați lucruri evidente și nu încercați să corectați fapte. Nu folosiți sarcasmul. Nu presupuneți că plângerea clientului se bazează pe fapte.
Puteți să vă dați seama când un client este supărat, urmărind aceste cinci semne de avertizare:
1. Folosesc un limbaj vulgar (înjurături).
2. Sunt sarcastici.
3. Folosesc un limbaj acuzator.
4. Sunt conflictuali.
5. Folosesc propoziții scurte și întrerupte.
Ready to answer angry customers?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.