Îmbunătățiți relația cu clienții folosind șabloane de e-mail pentru recuperare de la LiveAgent. Ofertați reduceri și reamintiți-le motivele pentru a se reimplica. Descoperiți șabloane personalizabile pentru a recâștiga clienții dezinteresați.
Clienții sunt cei mai captivați de o afacere chiar în momentul în care fac prima achiziție sau se înscriu la un abonament la buletinul informativ. Indiferent cât de convingătoare este gama dvs. de produse sau cât de bună este experiența pe care o oferiți clienților, atât clienții, cât și abonații vor înceta în cele din urmă să se mai implice cu afacerea dvs.
Acest lucru nu trebuie să fie neapărat rezultatul a ceva în neregulă cu strategia dvs. de marketing – este pur și simplu un proces natural de dezinteresare.
Așadar, înseamnă că ar trebui să vă lăsați clienții sau urmăritorii loiali să treacă mai departe, poate la concurenți, fără a încerca să vă luptați pentru atenția lor? Bineînțeles că nu! Având în vedere că este de aproximativ cinci ori mai puțin costisitor să păstrați un client existent decât să achiziționați unul nou (sursa), e-mailurile de recuperare ar trebui să fie o parte esențială a oricărei strategii eficiente de marketing.
Un e-mail de recuperare este un mesaj sau o serie de mesaje care sunt trimise clienților dezinteresați în speranța de a-i convinge să se întoarcă în magazinul dvs. online pentru a face o achiziție sau pentru a-i reangaja în campaniile dvs. de e-mail. Pentru a vă oferi cele mai mari șanse de succes în recâștigarea unor astfel de clienți, este esențial să le oferiți un fel de reducere specială sau o valoare adăugată care să îi facă să fie din nou mai interesați de compania dvs.
Reținerea unui client nu va fi realizată prin trimiterea unui singur e-mail. Indiferent de cât de bună este oferta dvs., destinatarul ar putea folosi reducerea de stimulare pentru a face o ofertă avantajoasă la o achiziție unică înainte de a se dezangaja din nou. În schimb, este recomandat să trimiteți mai multe e-mailuri pentru a finaliza cu succes procesul de reangajare. Primul e-mail ar trebui să conțină reducerea sau valoarea adăugată menționată anterior, urmată de un alt mesaj care să îi reamintească clientului despre toate beneficiile sau caracteristicile excelente pe care afacerea dvs. le are de oferit.
În cele din urmă, dacă clientul nu se implică în continuare cu brandul dvs., atunci probabil că este timpul să renunțați la el și să vă curățați baza de date de e-mailuri în consecință. Astfel, ar trebui să le trimiteți un mesaj final pentru a-i anunța că îi eliminați din lista dvs. de e-mail, oferindu-le în același timp încă o șansă de a se reimplica.
We’ve noticed that you haven’t made a purchase for a while, and we miss you!
There’s never been a better time to start shopping with us again, because we’d like to give you a special discount of [X]% off everything in our store.
To benefit from these reduced prices, just enter the following code at checkout:
[Discount code]
There are lots of great new products available that we’re sure you’ll find interesting. Check them out below!
[Images of products with prices]
See you soon,
[company]
You may have noticed the discount coupon that we sent to you recently. Don’t worry – it’s still not too late to use it!
If you’ve already made a purchase, feel free to enter the same code at checkout again for another [X]% off your next purchase with us:
[Discount code]
We hope you enjoy using your new products, and we hope to see you return to our online store again in the near future. Here’s what we can offer to keep you coming back for more:
Reason 1
Reason 2
Reason 3…
Feel free to contact us with any questions or comments.
Best,
The [company] team
We’ve been in touch recently with a discount code for [X]% off your next purchase at [company], which you can find below and still use:
[Discount code]
As we haven’t heard back from you, and you haven’t made a purchase for a while, we are wondering if you’d still like to receive emails from us. Choose your response below:
[Keep receiving emails]
[Send fewer emails]
[Unsubscribe]
It would be great if you’d like to stay in touch with us, but if you do decide to unsubscribe now we’ll always welcome you back with open arms.
Kind regards,
[Name] from [company]
Utilize our free 30-day trial to win-back your customers today!
Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.