Șabloanele de incidente pentru biroul de asistență LiveAgent facilitează raportarea și rezolvarea problemelor clienților. Oferă răspunsuri rapide și comunicare eficientă pentru interacțiuni perfecte. Explorează șabloanele pentru un suport optimizat.
Rezolvarea problemelor raportate de clienți este sarcina de zi cu zi a multor agenți de servicii pentru clienți.
Permiterea clienților de a raporta incidentele și de a avea agenți responsabili pentru soluționarea acestora este doar primul pas către furnizarea serviciilor extraordinare pentru clienți. Ceea ce contează cu adevărat este modul în care aceste incidente sunt abordate și rezolvate.
Canale de comunicare fiabile, răspunsuri rapide, atitudini pozitive, limbaj simplu … și lista ar putea continua. Aceste elemente ale serviciului pentru clienți sunt doar câteva dintre multele aspecte care sunt necesare pentru a asigura interacțiuni perfecte cu clienții care au nevoie de ajutor.
Să ne adâncim în acest subiect și să discutăm stâlpii rezolvării eficiente a problemelor în serviciul clienți.
Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.
Urmați acești trei pași pentru a vă asigura că serviciul dumneavoastră pentru clienți funcționează corect și este capabil să rezolve problemele clienților suficient de rapid:
Ar putea părea evident, dar adevărata problemă aici este că mulți clienți nu știu nici măcar să raporteze un incident sau nimeni din companie nu îi contactează atunci când o fac. Dacă un client susține că produsul dumneavoastră este defect, trebuie să îl contactați imediat după ce raportează incidentul.
Este important să acordați câteva minute pentru a vorbi cu clientul la telefon sau pentru a trimite un mesaj întrebând despre problemă. Arătați-le că vă pasă de părerea lor și că, dacă vor vorbi, vor fi auziți.
De cele mai multe ori, viteza de răspuns la un incident este mai importantă decât răspunsul în sine. Atunci când clienții raportează incidente, ultimul lucru pe care și-l doresc este să fie ignorat sau să aștepte prea mult pentru a fi ascultați.
Nu ar trebui să așteptați mai mult de o zi pentru a răspunde la e-mailuri, apeluri sau comentarii pe care clienții dumneavoastră le afirmă despre un produs. Fiecare oră fără răspuns îi va face pe clienți să fie mai frustrați. Prin urmare, răspunsul cât mai rapid este esențial pentru a vă îmbunătăți relația cu clientul.
Trebuie să compensați clientul pentru eșecurile dumneavoastră. Dacă, de exemplu, au plătit pentru expediere, dar comanda nu a sosit la timp, corect ar fi să rambursăm aceste costuri. Dacă produsul este defect, ar trebui să îl înlocuiți și să oferiți o reducere la următoarea lor achiziție sau să le oferiți un card cadou.
Pe scurt, indiferent care este situația, merită să-l faceți pe client să se simtă ascultat și tratat corect. De ce? Deoarece acest lucru va consolida imaginea companiei cu clientul și vor rămâne loiali.
Luați în considerare utilizarea șabloanelor de incidente în biroul de asistență pentru a facilita raportarea incidentelor pentru clienții dumneavoastră și pentru ca echipa dumneavoastră de servicii pentru clienți să se ocupe de problemele raportate. Mai jos veți găsi câteva șabloane gata de utilizat pe care le puteți implementa în procesul de raportare a incidentelor. Puteți pur și simplu să le copiați și să le lipiți sau să le editați în funcție de nevoile dumneavoastră.
First name:
Last name:
Your email:
Order no.*:
When did you place your order? [Calendar for customer to select a date]
Please describe the incident. The more details you give, the easier it will be for us to help you.
[Long text field]
[Button] Click here to report the incident
*Your order number was sent to you via email.
[Message displayed after customers click on the button]
We have received your incident report. We will start working on your request today.
Name and surname:
Client ID:
Email address:
Phone no.:
Preferred communication channel: [list of channels]
Please describe your issue below:
[Long text field]
…
When did this issue occur?
[Calendar for customer to select a date]
What is the priority of this incident? [Low/Medium/High]
[Button] Report an issue
[Message displayed after the form is submitted]
Thank you for reporting your issue! We have created a ticket no. [ticket number] for it. Click this link to check the status of your ticket.
First name:
Last name:
Which sentence describes your problem best? [list of possible issues that a customer may have experienced]
Describe your issue in more detail below:
[Long text field]
…
[Button] Click here to report the incident
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
Există multe tipuri de incidente pe care clienții le-ar putea raporta. Tipul incidentului depinde de mulți factori diferiți, cum ar fi industria în care își desfășoară activitatea compania, produsele sau serviciile oferite, așteptările clienților și cunoștințele lor tehnice. Pentru a facilita raportarea incidentelor pentru clienții dumneavoastră, puteți include o listă drop-down în formularul de trimitere care include cele mai frecvente probleme.
Cu siguranță ar trebui să încercați să rezolvați fiecare incident raportat. Cu toate acestea, adesea, chiar și agenții cu cea mai bună abordare a serviciului pentru clienți pot să nu fie în măsură să-i ajute pe clienți la fiecare incident pe care îl raportează. Există multe motive pentru aceasta, dar cel mai frecvent este faptul că uneori o anumită situație este pur și simplu sub controlul companiei dumneavoastră și, prin urmare, problema clientului nu poate fi rezolvată.
Incidentele obișnuite raportate de diferiți clienți ar trebui rezolvate cât mai repede posibil. Acest lucru se datorează faptului că agenții dumneavoastră ar trebui să știe deja cum să abordeze situații specifice și nu ar trebui să le ia prea mult timp pentru a face față problemelor recurente. Este normal ca unele incidente să necesite mai mult timp pentru a fi soluționate. Cu toate acestea, agenții dumneavoastră ar trebui să informeze întotdeauna clientul dacă soluționarea incidentului pe care l-au raportat durează mai mult decât de obicei.
Șabloane de e-mail de reamintire a evenimentului
Descoperiți șabloane de e-mail de reamintire a evenimentului esențiale pentru a menține interesul publicului și a asigura prezența la eveniment. Aflați cum să le trimiteți eficient și explorați șabloanele noastre pentru recuperarea clienților și feedback. Vizitați pentru a îmbunătăți comunicarea cu participanții și a crește ratele de conversie.
Ce este o confirmare a comenzii? (Obțineți șablonul perfect)
Folosiți șabloanele noastre de e-mail de confirmare pentru a vă asigura utilizatorii că au îndeplinit toți pașii necesari într-un proces (plată, înscriere etc.).
Șabloane de e-mail de marketing
Descoperiți 10 șabloane de e-mail de marketing gata de utilizare de la LiveAgent, esențiale pentru creșterea vânzărilor și fidelizarea clienților. Personalizați și îmbunătățiți campaniile de marketing cu șabloane pentru achiziție, post-cumpărare și multe altele. Explorați-le acum pentru un ROI sporit!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team