Scenariile personalizate de call center ajută la construirea relațiilor puternice cu clienții. Agentați empatici și flexibili sunt esențiali pentru satisfacția clienților. LiveAgent oferă soluții și integrări personalizate pentru un suport excelent.
Majoritatea companiilor care furnizează servicii pentru clienți prin telefon au diferite tipuri de scenarii de call center utilizate. Dacă doriți să urmați exemplul și să oferiți clienților experiențe excelente de servicii pentru clienți, trebuie să le oferiți un serviciu bun folosind scenarii bine gândite ale call center-ului.
Utilizarea scenariilor call center vă asigură consecvența și calitatea înaltă a comunicării agenților de asistență cu părțile interesate externe. Pentru a crea un scenariu bun de servicii pentru clienți, este necesar să luați în considerare câteva domenii de interes care sunt importante atât pentru compania dvs., cât și pentru clienți.
Un scenariu bun pentru call center ar trebui să conțină:
Este important să menționăm că un agent de servicii pentru clienți nu ar trebui să fie niciodată nerespectuos sau nerăbdător atunci când are de-a face cu un client. Să presupunem că tonul clientului se învecinează cu impertinența. În acest caz, agentul ar trebui să-i ceară politicos clientului să sune înapoi la altă oră sau să transfere apelul către un alt coleg care știe să gestioneze mai bine astfel de situații. Cu toate acestea, niciodată nu este acceptabil ca un agent să se certe cu un client sau să închidă legătura cu acesta.
Avantajele oferirii unui serviciu de calitate pentru clienți vor fi întotdeauna mai mari decât a fi meschin sau nerespectuos. Este important să ne amintim că, pentru a construi relații puternice cu clienții, trebuie să fii empatic, să arăți înțelegere și să-l asiguri pe client că problema lor va fi rezolvată și că angajații companiei vor face tot posibilul pentru a oferi cea mai bună asistență posibilă. Acum, să aruncăm o privire la câteva șabloane de scenarii pentru call center.
Create your own virtual call center
LiveAgent gives you the power to design your own call center and scripts. Curious about all the opportunities?
Utilizarea scenarii call center vă asigură consecvența și calitatea înaltă a comunicării agenților de asistență cu părțile externe interesate.
În primul rând, fiecare scenariu al centrului de apeluri ar trebui să fie ajustat pentru a acoperi subiecte legate de domeniile de interes ale afacerii dvs. Când aveți această parte acoperită, puteți trece la completarea scenariului cu cuvinte sau fraze mai puternice care transmit mesajul potrivit. Aceste cuvinte pot include: absolut, rapid, excelent, recomand, interesant, vă rog, plăcere, grozav, îmi pare rău, cu siguranță, comoditate, timp, esențial. Câteva fraze care ar trebui folosite în aproape fiecare scenariu al centrului de apeluri includ: „Cum vă pot ajuta?”, „Cu ce vă pot ajuta astăzi?”, „Pentru a vă răspunde la întrebare …”, „Se pare că aveți nevoie de [ ceva] … ”,„ Înțeleg că … ”,„ Ce ziceți de noi [facem / planificăm ceva] împreună … ”,„ Vă apreciez răbdarea. ”,„ Îmi cer scuze pentru orice inconvenient … ”și, desigur, “Mulțumesc”.
Deoarece scenariile de apel sunt create pe baza scenariilor de conversație, este aproape imposibil să sugerați lungimea ideală a unui scenariu de centru de apel. Cu toate acestea, atunci când creați un scenariu, nu uitați să îl faceți cât mai concis și corect posibil. Clienții dvs. se așteaptă să îi sprijiniți și vor ajutorul dvs. cât mai repede posibil. Potrivit criteriilor de referință din industrie, clienții care contactează centrele de apeluri așteaptă răspunsuri aproape instantanee. Timpul mediu de răspuns nu trebuie să depășească 20 de secunde. Acest lucru nu înseamnă că agenții dvs. trebuie să rezolve problemele clienților în acel moment, dar arată că oamenii se așteaptă să fie ajutați rapid.
Șabloane de e-mail de reamintire a evenimentului
Descoperiți șabloane de e-mail de reamintire a evenimentului esențiale pentru a menține interesul publicului și a asigura prezența la eveniment. Aflați cum să le trimiteți eficient și explorați șabloanele noastre pentru recuperarea clienților și feedback. Vizitați pentru a îmbunătăți comunicarea cu participanții și a crește ratele de conversie.
Descoperiți exemple eficiente de scripturi IVR pentru a îmbunătăți asistența telefonică și satisfacția clienților. Aflați cum să creați mesaje IVR de salut, opțiuni de meniu și să gestionați timpii de așteptare pentru o experiență optimizată a apelantului. Vizitați acum pentru a transforma interacțiunile telefonice ale companiei dumneavoastră!
Descoperiți șabloane utile pentru call center de la LiveAgent, incluzând fraze de început și încheiere, gestionarea apelanților furioși și transferuri de apel. Îmbunătățiți interacțiunile cu clienții și asigurați comunicări eficiente prin sfaturi și exemple de etichetă. Vizitați pagina pentru resurse gratuite și creați un cont fără obligații.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team