Șabloanele de scrisoare de refuz de la LiveAgent te ajută să spui „nu” clienților fără a le pierde încrederea. Folosește limbaj pozitiv, empatizează și oferă alternative pentru a diminua dezamăgirea.
Oricât de mult și-ar dori fiecare afacere să își mulțumească clienții de fiecare dată, nu este întotdeauna posibil să spui da la toate cererile clienților. Adoptarea ideii „clientul are întotdeauna dreptate” face mai greu să ne dăm seama cum să le spunem „nu” clienților fără a-i dezamăgi sau a-i pierde. Cu toate acestea, atunci când un client cere ceva ce nu este disponibil, ce este nerezonabil sau pur și simplu imposibil de oferit, toți cei implicați în interacțiunile directe cu clienții ar trebui să știe perfect cum să le spună „nu” clienților într-un mod politicos.
Cum să refuzați cererile sau solicitările clienților fără să îi enervați, să îi frustrați sau să îi dezamăgiți pe clienți? Iată câteva elemente de bază de care trebuie să țineți cont ori de câte ori trebuie să scrieți o scrisoare de refuz către clienți sau potențiali clienți.
Fie că vă temeți de o reputație proastă, de ruinarea relației cu un client sau de pierderea completă a afacerii acestuia, respingerea cererilor clienților poate fi o provocare, dacă nu știți cum să o faceți într-un mod profesionist. De fapt, a învăța cum să spuneți „nu” este o abilitate esențială, în special pentru cei care lucrează pe poziții de contact cu clienții. Mai jos sunt câteva șabloane standard de scrisori de refuz pe care le puteți folosi (și personaliza) pentru interacțiunile cu clienții.
Dear [NAME],
Unfortunately, I’m unable to process your refund/ return/ exchange request because the product has been damaged after the delivery.
I understand this is not the message you wanted to hear and it must be disappointing given that you didn’t get to use it much.
We do accept this damage was most likely caused unintentionally, so as a gesture of goodwill we’d be happy to provide you with a 20% discount off your future purchase. Simply use this code: [NAME] to redeem it.
If you have any questions, please let me know. I will always do whatever I can to assist you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
I have attached a short instruction that will walk you through the process of doing X. You can easily get this ready in less than no time.
In case you do face any difficulties, please don’t hesitate to reach me. We can get on a call and I will guide you step by step.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
I’m so glad you’re interested in cooperating with our company on your new project.
As much as I’d love to meet to personally, I’m unfortunately unavailable to travel this week due to existing commitments and can’t give you the time you deserve to discuss this further.
However, I’m happy to start the conversation now via email if that works for you?
[DETAILS YOU PLANNED ON DISCUSSING]
Would love to hear your thoughts on this. And if you’d prefer to discuss in person, I’m available [DATES] and would be happy to talk more about it then.
Thanks for understanding,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
Thanks a lot for sending us the details of [PROJECT NAME], it really sounds like a great opportunity!
However, after reading through the proposal and having a discussion with my team, we’ve decided that unfortunately we won’t be able to take on this project.
Though we’d love to move forward with this, at this moment we simply don’t have enough resources that this project deserves.
Should things change in the nearest future, I will definitely be in tough and let you know.
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]
O scrisoare de refuz este o scrisoare oficială prin care se informează un candidat că nu va fi angajat.
Scrisoarea ar trebui să rezume pe scurt motivul principal pentru care nu a fost angajat un candidat. Scrisoarea trebuie să se încheie cu o notă de mulțumire. În plus, scrisoarea de respingere ar trebui trimisă în termen de o săptămână de la interviu.
Scrisoarea trebuie să fie adresată solicitantului și redactată la persoana a treia. Trebuie să fie profesională, politicoasă și scurtă.
Ready to put our rejection templates to the test?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.