Șabloanele de e-mail pentru serviciul clienți de la LiveAgent oferă exemple profesionale pentru diverse scenarii, precum răspunsuri rapide la reclamații sau înregistrări. Acestea îmbunătățesc experiența clienților și eficiența echipelor.
E-mailul rămâne în continuare unul dintre principalele canale de servicii pentru clienți pentru un număr mare de consumatori. Cu toate acestea, nu toate întreprinderile depun un efort deosebit pentru a oferi răspunsuri rapide și profesionale – de fapt, unele nu răspund deloc. Sondajul realizat de SuperOffice a constatat că 62% dintre companii nu răspund la e-mailurile de serviciu clienți, 90% nu informează clientul că a primit un e-mail, în timp ce 97% nu urmăresc să vadă dacă clienții sunt mulțumiți de răspuns.
În timp ce este aproape imposibil să creezi manual fiecare e-mail către clienții potențiali sau actuali, utilizarea de șabloane pentru serviciul clienți care acoperă o varietate de scenarii poate fi de mare ajutor pentru echipele de servicii clienți, în special pentru cele care trebuie să se ocupe de un număr mare de e-mailuri. Cu șabloanele ca punct de plecare, agenții dvs. pot ajuta mai mulți clienți în mai puțin timp și cu mai puțin stres și se pot asigura că oferă un serviciu consecvent.
Construirea propriei biblioteci de șabloane de e-mail pentru serviciul clienți poate fi o provocare și poate consuma mult timp. Iată câteva șabloane de e-mail dovedite, bazate pe 10 scenarii diferite pe care echipa dvs. de asistență le poate utiliza și adapta după cum este necesar atunci când interacționează cu clienții și potențialii clienți.
Sorry we haven’t gotten back to you yet. We are currently experiencing a high volume of support requests and appreciate your patience as we work to provide the highest level of support to each customer. Rest assured, one of our agents will follow up with you as soon as possible.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your customer service templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.