Șabloanele de sondaje pentru satisfacția clienților post-vânzare în e-commerce sunt esențiale pentru a evalua experiența clienților și a îmbunătăți loialitatea. Acestea oferă întrebări relevante pentru a colecta date cantitative și calitative despre produsele și serviciile oferite.
Deși pare evident, uneori este ușor să uităm că clienții sunt piatra de temelie a oricărei afaceri. Ca atare, este extrem de important să păstrați legătura cu ei – să știți ce simt, ce cred și ce apreciază în produsele sau serviciile dvs. Cunoașterea acestui lucru vă va ajuta să vă îmbunătățiți oferta și să sporiți loialitatea clienților pe termen lung. Ca atare, trimiterea sondajelor privind satisfacția clienților ar trebui să fie o activitate de marketing regulată, mai ales dacă operați pe o piață sau industrie în care concurența este diversă.
La un moment dat, am văzut cu toții un sondaj de satisfacție a clienților, deși sunt mai puțin frecvente decât am putea crede. De ce? Deoarece majoritatea sondajelor pe care le desfășoară companiile nu se concentrează pe experiența utilizatorului legată de produsele sau serviciile lor, ci mai degrabă pe obținerea de date sau cifre despre percepțiile clienților și imaginea de marcă. Din fericire, această abordare s-a schimbat treptat, iar acum a sosit timpul să urcați în bandwagon. Să aflăm despre sondajele de satisfacție și să vedem cum le puteți folosi în comerțul electronic comunicare de marketing.
Când vine vorba de conducerea unei afaceri, cercetarea este crucială. Cercetarea ia mai multe forme, inclusiv analiza pieței, cercetarea furnizorilor, întrebări de lungă durată sau concentrare asupra grupurilor care pot fi publicul dumneavoastră țintă, datele demografice, situațiile economice și interesele acestora. Cu toate acestea, întrucât profilurile clienților se schimbă constant, cercetarea ar trebui să fie un proces continuu. Prin reînnoirea eforturilor dumneavoastră de cercetare în mod regulat, compania va putea să se dezvolte, să evolueze și să deveniți un partener și mai fiabil pentru clienții dumneavoastră pe termen lung. Deci, cum puteți colecta cele mai multe date? Prin sondaje de satisfacție!
Sondajele de satisfacție sunt un set de întrebări cu scopul de a culege atât date cantitative, cât și calitative, care vă vor permite să definiți și să măsurați cât de mulțumiți sunt clienții cu un produs, serviciu sau chiar procesul de cumpărare. Datorită concentrării lor, aceste sondaje ar trebui trimise clienților după ce au efectuat o tranzacție, au vizitat un magazin online sau au avut o interacțiune cu compania dumneavoastră.
Ați făcut vreodată o achiziție la un magazin fizic sau ați fost la film și ați primit apoi un sondaj care vă întreba despre experiența dumneavoastră? Acesta este un sondaj de satisfacție a clienților. Deși pot părea similare cu alte sondaje, întrebările puse vor depinde de obiectivul pe care doresc să îl îndeplinească.
Pentru a vă ușura evaluarea satisfacției clienților dumneavoastră, am creat câteva șabloane de sondaj de satisfacție a clienților pe care să le utilizați după vânzare. Consultați șabloanele de mai jos, nu ezitați să le copiați și să le lipiți, apoi începeți să măsurați fericirea clienților dumneavoastră.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
We’re reaching out because [recently/on purchase date] you placed an order at [online store’s name], and we’d like to know whether [product/service] met your expectations.
To share your opinion with us, please fill out the survey linked below.
[Button: Fill out the survey]
We hope you are satisfied with your purchase, and we’d really appreciate your feedback.
Thank you!
The [online store’s name] Team
Not so long ago, you ordered [product/service at online store’s name], and we’d like to know your thoughts about it.
That’s why we’d like to ask you to answer a few quick questions. You can do so by filling out this form [link to the form] or simply answering the following questions by responding to this email.
Question 1
Question 2
Question 3…
After you have completed the survey, we’ll send you a discount code for your next purchase as a thank you for helping us improve our [products/services].
Can’t wait to hear back from you!
Best,
The customer Satisfaction Team at [company]
How do you like the [product/service] you bought [recently/on purchase date] at [online store’s name]?
Please share your opinion by clicking on the most relevant emojis below:
😕 not good
😐 sufficient
🙂 good
😀 excellent
Would you like to add anything else? If yes, please answer this email and share your thoughts, or fill out this form: [link to the form].
We value your feedback!
[online store’s name]
De fapt, nu există un răspuns clar la această întrebare. Puteți trimite un sondaj de satisfacție aceluiași client după fiecare achiziție pe care o efectuează. Cu toate acestea, dacă modelul dumneavoastră de afaceri implică achiziții frecvente sau există segmente de clienți care cumpără de la dumneavoastră în mod regulat, atunci nu este cea mai bună idee să trimiteți sondaje de satisfacție după fiecare comandă.
De ce? Deoarece asta vă poate irita clienții. Imaginați-vă că primiți exact același e-mail de la o companie de câteva ori pe săptămână. Ar fi frustrant, nu-i așa?
Dacă clienții dumneavoastră au tendința de a achiziționa produsele o dată sau de două ori pe lună, puteți trimite sondaje post-vânzare după fiecare achiziție. Dacă aveți cumpărători ce achiziționează în mod frecvent, puteți seta o regulă simplă, de exemplu, pentru a trimite un sondaj de satisfacție a clienților după fiecare secundă, a treia sau a patra achiziție, în funcție de volumul de vânzări al afacerii dumneavoastră de comerț electronic.
O altă soluție ar putea fi trimiterea e-mailurilor care sunt agregate săptămânal, lunar sau trimestrial după vânzare. De asemenea, ați putea lua în considerare includerea unui link către un sondaj de satisfacție a clienților post-vânzare în fiecare e-mail de confirmare a expedierii unui produs. Cu toate acestea, această soluție poate avea ca rezultat o depunere redusă și rate de conversie.
Trebuie să evaluați cazul individual al magazinului dumneavoastră online și să ajustați în mod corespunzător frecvența e-mailurilor pentru sondajul de satisfacție a clienților, după vânzare.
Este destul de obișnuit să recompensăm clienții pentru ajutorul acordat. Clienții dumneavoastră nu trebuie să-și petreacă timpul răspunzând la întrebări – voi profitați de datele colectate. Ca atare, este un gest frumos să oferiți clienților ceva în schimb. Puteți să le oferiți un cod de reducere pentru următoarea lor achiziție, să le oferiți transport gratuit sau să informați clienții fideli despre reducerile sezoniere mai devreme decât restul bazei de date etc.
Există multe modalități de a spune „mulțumesc” pentru că ați completat un sondaj de satisfacție a clienților. Este vorba despre a aduce valoare suplimentară clienților dumneavoastră pentru a le arăta aprecierea.
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Descoperiți șabloane gratuite de e-mail pentru solicitarea feedback-ului clienților, esențiale pentru îmbunătățirea afacerii și fidelizarea clienților. Optimizează-ți marketingul și construiește conexiuni semnificative cu ajutorul e-mailurilor de solicitare de feedback, oferite de LiveAgent. Începe acum și îmbunătățește-ți serviciile fără costuri!
Evaluarea satisfacției clienților
Descoperă cum să îmbunătățești satisfacția clienților prin evaluări eficiente și feedback valoros. Află cum să măsori performanța agenților și imaginea de marcă, și să dezvolți un sistem de asistență puternic. Încercare gratuită fără obligații!
Șabloane de e-mail de apreciere a clienților
Descoperiți șabloane gratuite de e-mail de apreciere a clienților pe LiveAgent pentru a stimula loialitatea și satisfacția. Personalizați comunicările și întăriți relațiile cu clienții, folosind șabloane pentru diverse ocazii. Vizitați acum și îmbunătățiți strategia de apreciere a clienților!
Șabloane de răspuns la întrebări din social media despre produse/servicii
Descoperiți șabloane personalizabile pentru a răspunde eficient întrebărilor despre produse și servicii pe social media. Îmbunătățiți comunicarea cu clienții și gestionați reclamațiile rapid cu ajutorul sugestiilor noastre predefinite. Explorați avantajele utilizării rețelelor sociale pentru creșterea traficului și conștientizarea mărcii.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team