Descoperiți cum să utilizați studiile de caz în e-mailuri de marketing pentru a atrage clienți potențiali. Ghidul oferă șabloane de e-mail eficiente și exemple pentru a demonstra eficiența produselor dvs. și a stimula afacerile.
Conform datelor din cercetarea realizată de Publicis Sapient, 87% dintre deciziile de cumpărare încep cu o căutare online (sursa). Nu este surprinzător – atunci când cineva se gândește să achiziționeze un produs sau un serviciu pe care nu l-a mai folosit până acum, este o practică obișnuită să caute păreri despre acesta de la alte persoane. Iar 88% dintre consumatori au încredere în recenziile online la fel de mult ca în recomandările prietenilor și ale familiei (sursa).
Cumpărătorii vor să fie siguri că investiția lor se va ridica la înălțimea așteptărilor lor și că va fi produsul potrivit pentru nevoile lor, în loc să se transforme într-o dezamăgire. Și este de datoria dvs. să le oferiți clienților suficiente informații utile și de încredere pentru a le facilita luarea deciziei finale de cumpărare.
O modalitate excelentă de a-i convinge pe potențialii clienți că firma dvs. le poate rezolva problemele este să le oferiți exemple din viața reală. E-mailurile ce conțin studiu de caz pot face acest lucru fiind dovada socială care prezintă modul în care clienții dvs. folosesc produsele sau serviciile dvs. și ce rezultate obțin aceștia. Acestea ar putea fi stimularea vânzărilor, creșterea productivității sau îmbunătățirea serviciilor pentru clienți, pentru a da doar câteva exemple.
În marketing, un studiu de caz este o analiză a unei campanii, a unui proiect sau a unui caz de utilizare. Un studiu de caz ar trebui să arate rezultate clare, să stabilească dacă acestea sunt un succes sau un eșec, să identifice factorii care au condus la acel rezultat și să recomande soluții sau acțiuni care să fie puse în aplicare în viitor.
Scopul unui studiu de caz de marketing este de a le demonstra potențialilor clienți că îi puteți ajuta cu o anumită problemă. Este o bucată de conținut care spune povestea modului în care compania dvs. a ajutat un client anterior sau existent să depășească o anumită problemă.
Studiile de caz sunt un element important al pâlniei de marketing și sunt cel mai bine utilizate aproape de partea de jos a acesteia, deoarece acest tip de conținut este de obicei citit sau căutat de prospecții care sunt aproape de a lua o decizie de cumpărare. De aceea, ar trebui să faceți tot posibilul să vă prezentați studiile de caz unui public mai larg.
As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
Test out our robust help desk features with a free trial.
Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.
Există câteva metode care funcționează bine, toate acestea putând fi încorporate, atașate sau legate de un e-mail cu studiu de caz: Creați PDF-uri – aceste fișiere independente sunt ușor de atașat la e-mailuri sau de partajat prin link-uri de descărcare pentru campanii. PDF-urile pot ajuta reprezentanții de vânzări în demonstrații sau pentru a depăși obiecțiile și pot ajuta potențialii clienți la compararea diferitelor soluții la problemele lor.Găzduiți-le pe site-ul dvs. web – o pagină dedicată “povești de succes” sau “lucrările noastre anterioare” ar trebui să fie ușor de găsit de către vizitatori (dacă nu se află pe pagina principală) și să fie împărtășită pe scară largă (de exemplu, un link într-un e-mail), să aibă o structură clară, de la obiective la rezultate, trecând prin procese, și să fie alcătuită dintr-un text captivant.Scrieți articole pe blog – împărtășiți rezultatele studiului dvs. de caz cu un public mai larg, scriind despre acesta într-un mod care se adresează în mod specific acestora și nevoilor lor, care abordează modul în care o anumită provocare a fost depășită în trecut, fără a se concentra pe compania dvs.Faceți videoclipuri – profitați de consumul crescut de conținut video al oamenilor pentru a vă comunica propunerea de valoare într-un mod puternic și atractiv.
Acestea reprezintă una dintre cele mai bune modalități de a oferi dovezi sociale că afacerea dvs. va fi capabilă să ajute potențialii clienți să își rezolve problemele. Studiile de caz pot oferi dovezi că firma dvs. oferă produse sau servicii de înaltă calitate și de încredere, deoarece rezultatele din trecut arată în mod clar cum au fost folosite de alți clienți pentru a-și atinge obiectivele sau pentru a depăși obstacolele. Nu ar trebui să fie o surpriză faptul că studiile de caz reprezintă unul dintre elementele principale ale strategiei de conținut pentru mulți specialiști în marketing.
De obicei la persoana a treia, adică din perspectiva unui reporter independent. Studiile de caz se aseamănă mai mult cu reportajele de știri decât cu prezentările, așa că trebuie să conțină fapte și cifre cantitative. Ele sunt cele mai potrivite pentru etapa de mijloc, de evaluare a pâlniei de vânzări, când potențialii clienți sunt deja familiarizați cu produsele sau serviciile dvs. Cu toate acestea, spre deosebire de majoritatea celorlalte tipuri de conținut care sunt utilizate în această etapă a călătoriei cumpărătorului, studiile de caz au ca scop principal prezentarea a ceea ce are mai bun de oferit marca dvs., arătând ceea ce a realizat deja. Totuși, nu începeți să vă lăudați sau să vă vindeți prea mult – concentrați-vă pe modul în care puteți rezolva anumite probleme și pe descrierea modului cum este cooperarea cu afacerea dvs., consolidându-vă afirmațiile cu citate reale de apreciere de la clienții anteriori.
Șabloane pentru serviciul clienți
Descoperiți cum șabloanele pentru serviciul clienți pot transforma interacțiunile cu clienții dvs., economisind timp, reducând erorile și asigurând o comunicare coerentă. Aflați cele mai bune practici și exemple pentru a îmbunătăți satisfacția clienților și eficiența echipei. Vizitați acum pentru a afla cum să personalizați șabloanele și să creșteți viteza de răspuns!
Șabloane de e-mailuri informative
Descoperiți șabloane de e-mail informative pentru mesaje clare și valoroase, fără a fi promoționale. Economisiți timp și efort!
Șabloane de e-mail pentru solicitarea de studiu de caz
Descoperă cum să creezi studii de caz convingătoare cu ajutorul șabloanelor de e-mail oferite de LiveAgent. Află întrebările cheie de interviu și transformă vizitatorii în clienți fideli demonstrând valoarea produsului tău. Ideal pentru strategiile de marketing B2B, aceste resurse te ajută să câștigi încrederea potențialilor clienți și să le arăți succesul real al altor utilizatori. Explorează acum!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team