Șabloanele de ticketing sunt esențiale pentru software-ul de asistență, reducând timpii de răspuns și oferind o experiență consistentă clienților. Acestea economisesc timp, cresc eficiența și asigură coerența mesajelor.
Deși agenții de asistență pentru clienți trebuie să răspundă de obicei la o mare varietate de întrebări, din fericire, nu trebuie să reinventeze roata pentru întrebări, solicitări de asistență sau probleme comune. În schimb, ei pot folosi șabloane gata făcute pentru a reduce timpul de răspuns și pentru a oferi o experiență consistentă a serviciilor de asistență pentru clienți. De fapt, răspunsurile predefinite, răspunsurile predefinite și șabloanele sunt unele dintre cele mai importante caracteristici ale oricărui software de ticketing de asistență. Acestea le oferă agenților mai mult timp și mai puțin stres, ajută la eficientizarea fluxului de lucru și accelerează asistența pentru clienți. Pe scurt, mesajele predefinite și șabloanele pot:
Economisiți o mare cantitate de timp și efort pentru echipa de asistență;
Revizuiți în mod regulat mesajele și șabloanele pentru a vă asigura că acestea rămân relevante și țin pasul cu creșterea organizației dvs. și cu nevoile în schimbare ale clienților.
Cu un set de mesaje gata pregătite, puteți obține o abordare personalizată, reducând în același timp sarcina de a redacta fiecare răspuns de la zero. Cu toate acestea, crearea unei biblioteci de răspunsuri predefinite și modele eficiente necesită timp și efort. Iată câteva șabloane de bază pentru ticketing de asistență, bazate pe 12 scenarii comune. Folosiți-le ca punct de plecare și adaptați-le în funcție de baza dvs. de clienți.
Thank you for reaching out. This is just a quick note to inform you that we received your message and have already started working on resolving your issue [Ticket ID: (Number) dated (Date)].
If you have any further questions or concerns, please let us know. We are available round-the-clock and always happy to help. Thanks for being a loyal [COMPANY] customer.
Take care,
[YOUR SIGNATURE]
I wanted to update you before the weekend about the status of your [Issue, Ticket ID]. It is currently in progress and is being worked on by our tech support team. We’re prioritizing your request, and I will make sure this issue is resolved as soon as possible.
As a rough estimate, it should be fixed on [ETA]. We’ll keep you updated.
Thanks for your patience!
[YOUR SIGNATURE]
It’s been a while since our last update, but we wanted to reassure you we haven’t forgotten about your issue. It’s been a bit more challenging than the average case but our team of tech gurus is committed to resolving it as soon as possible.
Meanwhile, we will keep you posted on any further updates. Thank you for your patience while we work through this.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for submitting your ticket [Ticket ID] on [Date]. Could you please give us a little more context? When did this issue begin? Has it been occurring consistently, or does it happen on and off? Have you tried any solutions on your own?
These questions will help us find a more personalized solution to your problem.
Looking forward to hearing from you,
[YOUR SIGNATURE]
[AGENT NAME] from [COMPANY] here. Hope you’re doing well!
You’ve reported a problem with [Issue] on [Date]. As promised, I’m circling back to tell you that it has been successfully resolved.
The problem turned out to be more complex than we thought, so it took a little bit longer to get it fixed. But everything should be fine now. Could you confirm that everything is working?
If you have any more questions or come across any other issues, let me know, I’ll be happy to help.
Have a great day,
[YOUR SIGNATURE]
Your [Issue, Ticket ID] has been resolved. Thanks for your patience and time, and we hope our customer support was satisfactory.
If there is anything else we can do for you, please don’t hesitate to reply to this email or call us at (number).
Best,
[YOUR SIGNATURE]
I’m reaching out about your case with us regarding [Case topic]. It’s been [Number] days since we’ve heard from you, so I wanted to let you know that we are going to close this ticket.
You can always reopen it or raise a new ticket if you need any further assistance. Thanks for working with us!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
We’re reaching out with an unfortunate update on your request [Ticket ID] dated [Date]. We admit that there was an error on our part, and we’re really sorry about it. The fact that we (explanation of what was done wrong).
We understand that this is an inconvenience, but we’re currently doing our best to sort this out. We are once again extremely sorry for this incident. I will personally inform you of any further updates.
Thank you for your patience and understanding,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for reaching out. Unfortunately, we are experiencing technical issues at the moment. Our tech support team is already on it and the service should be up and running in [ETA].
We’ll let you know as soon as we’re back. Our sincere apologies for the inconvenience this may have caused you. Thanks for being patient while we sort this out.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for reporting [bug]. There seems to be a glitch in the application. We’ve logged this in our bug tracker, please expect a new version with the fix shortly. Our sincere apologies for any inconvenience this may have caused you.
We appreciate your patience,
[YOUR SIGNATURE]
You have recently contacted us regarding [Issue], which was [Resolved/Closed]. We’re reaching out to make sure that there have been no related issues since. In case you have any updates, please let us know. We’ll be happy to assist you further.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Good, I’m satisfied
Bad, I’m unsatisfied
Your feedback is appreciated and will help us improve!
Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your ticketing templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Descoperiți șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților pe LiveAgent, esențiale pentru loializarea clienților și atragerea de noi utilizatori. Aflați cum să creați e-mailuri eficiente și să îmbunătățiți interacțiunile cu clienții prin feedback și ajustări continue. Găsiți exemple variate, inclusiv pentru vânzări promoționale și notificări de livrare. Vizitați pagina pentru a îmbunătăți strategia de marketing prin e-mail și pentru a asigura succesul clienților dvs.
Șabloane de e-mail de marketing
Descoperiți 10 șabloane de e-mail de marketing gata de utilizare de la LiveAgent, esențiale pentru creșterea vânzărilor și fidelizarea clienților. Personalizați și îmbunătățiți campaniile de marketing cu șabloane pentru achiziție, post-cumpărare și multe altele. Explorați-le acum pentru un ROI sporit!
Șabloane de e-mail de apreciere a clienților
Descoperiți șabloane gratuite de e-mail de apreciere a clienților pe LiveAgent pentru a stimula loialitatea și satisfacția. Personalizați comunicările și întăriți relațiile cu clienții, folosind șabloane pentru diverse ocazii. Vizitați acum și îmbunătățiți strategia de apreciere a clienților!
Șabloane de e-mail de achiziție
Îmbunătățiți implicarea și reduceți pierderile de abonați cu șabloanele de e-mail de achiziție LiveAgent. Încercați gratuit!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team