Adăugați Titlul Aici

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Prima Parte cu Formular de Probă (cu fundal)

Aici puteți introduce un text standard (paragraf) cu link-uri. Dacă trebuie, puteți să folosiți bold, italics sau liste cu buline sau numerotate.

Sub acest text, puteți adăuga butoane folosind construcția HTML, logo-urile clientului printr-un cod scurt sau One-point FAQ cu ajutorul schema.org.

Pentru informații suplimentare, accesați pagina noastră github.com.

 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Grupuri orizontale de informații

Aici puteți introduce un text standard (paragraf) cu link-uri. Dacă doriți, puteți utiliza bold, italics.

Prețuri pentru Grupuri - Două Pachete (fără fundal)

Aici puteți introduce un text standard (paragraf) cu link-uri. Dacă aveți nevoie, puteți să folosiți bold, italics sau liste cu buline sau numerotate.

Sub acest calup, puteți adăuga butoane folosind construcția HTML.

Package Name

Denumire Pachet

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /lună
Package Name

Denumire Pachet

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /lună

Totul într-o singură soluție de call center pentru afaceri mici și organizații mari

Conectați-vă la programul nostru de suport cu toate conturile de social media pentru a îmbunătăți productivitatea agentului și pentru a menține securitatea datelor clientului. Programul de suport LiveAgent integrează rețelele Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger și Viber.

Programul de suport LiveAgent se mândrește cu cel mai rapid widget de live chat de pe piață. Transformați vizitatorii website-ului în clienți în doar câteva secunde. Fiți proactivi, oferiți-le asistență competentă și personalizată și bucurați-vă de un grad înalt de satisfacție al clienților, în timp ce vânzările cresc.

Colectați și afișați toate solicitările clienților într-un singur loc cu ajutorul programului nostru de ticketing. Alocați tichete diferitelor departamente și agenți si organizați-le în funcție de etichete, prioritate și data primirii tichetului. Vizualizați rezoluția și traseul fiecărei solicitări venite prin diferite canale de suport și care conține informații detaliate datorită fluxului hibrid de tichete.

Creați și personalizați propria bază de cunoștințe folosind editorul nostru WYSIWYG (What You See Is What You Get) – Ceea ce vedeți este ceea ce primiți. Sporiți gradul de satisfacție al clienților cu instrumente de auto-asistență cum ar fi articolele “cum să..”, cele mai frecvente întrebări – FAQ și forumuri.

Articole legate deSchița landing page pentru PPC (Plată-per-click)
Asistența pe canale multiple reprezintă o modalitate de a oferi clienților o gamă largă de opțiuni pentru a vă contacta. Puteți alege dintr-o gamă largă de platforme de socializare.

Asistență pe canale multiple

Descoperă cum să îți extinzi afacerea cu asistență pe multiple canale prin LiveAgent! Oferă clienților tăi opțiuni variate de contact, integrând e-mail, chat live, telefon, Facebook și Twitter într-o singură platformă. Transformă serviciul de asistență într-o experiență de nivel înalt și accesează gratuit LiveAgent pentru a vedea cum poate îmbunătăți comunicarea și satisfacția clienților tăi. Aflați mai multe despre avantajele asistenței pe multiple canale și începeți acum!

LiveAgent is a help desk software that connects multiple platforms into one interface. Check out all the available integrations right now.

ClickPhone

Descoperiți integrarea fără cusur între LiveAgent și ClickPhone, lider în servicii de internet și telefonie. Îmbunătățiți eficiența și calitatea serviciilor pentru clienți fără costuri suplimentare de integrare. Începeți acum cu un cont gratuit LiveAgent!

Asistența online este o formă bazată pe web de furnizare a unui serviciu pentru clienți. Asistența online este, de asemenea, o parte a managementului relației cu clienții.

Asistența online

Descoperă cum asistența online transformă relația cu clienții, oferind suport 24/7 prin multiple canale de comunicare. Află cum LiveAgent îmbunătățește satisfacția clienților, economisește costuri și asigură un avantaj competitiv. Vizitează pagina pentru a explora toate beneficiile și cum să îmbunătățești serviciile online!

Modificați site-urile web Squarespace cu noua integrare LiveAgent. Squarespace vă permite să plasați butonul de chat live și să îmbunătățiți interacțiunea cu clienții.

Squarespace

Descoperiți integrarea Squarespace cu LiveAgent pentru a îmbunătăți suportul clienților pe site-ul dvs. web. Beneficiați de asistență 24/7, șabloane ușor de utilizat și chat live integrat. Începeți acum cu o probă gratuită de 14 zile și transformați experiența clienților dvs.!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x