LiveAgent oferă un software de autoservire puternic, cu integrare social media, chat live, gestionare tichete și multe altele. Permite clienților să rezolve problemele 24/7, îmbunătățind productivitatea agenților și satisfacția clienților. Începeți încercarea gratuită!
Self-service software intuitiv
Începeți | 14 zile gratuit
Vedeți-l în Acțiune
Întrucât consumatorii de astăzi au devenit mai pretențioși și mai independenți decât oricând, autoservirea nu mai este opțională pentru companii. De fapt, 70% dintre consumatori preferă să caute răspunsuri online înainte de a contacta serviciul clienți pentru ajutor.
Software-ul de autoservire permite clienților să acceseze informații despre produse/servicii, să găsească răspunsuri la întrebările lor și să rezolve problemele fără a interacționa cu un reprezentant al serviciului. Portalurile de autoservire pot include articole din baza de cunoștințe, pagini cu întrebări frecvente (FAQ), ghiduri de depanare, tutoriale video, forumuri ale comunității clienților, trimiterea și urmărirea tichetelor etc.
Cu 90% dintre consumatorii globali care se așteaptă ca mărcile și organizațiile să ofere un portal online pentru autoservire, piața software-ului de autoservire pentru clienți se așteaptă să ajungă la 18,12 miliarde USD până în 2024.
Când clienții sunt împuterniciți să se ajute singuri – lucrurile se îmbunătățesc pentru toată lumea. Cele mai avansate companii au recunoscut deja numeroasele avantaje ale oferirii de opțiuni de autoservire clienților lor.
Autoservirea îmbunătățește eficiența și productivitatea agenților. În loc să petreacă timp pentru soluționarea problemelor minore, repetitive, agenții se pot concentra pe interogări mai critice, cu valoare mai mare.
Cu acces non-stop la informații relevante, portalurile de autoservire sporesc satisfacția oferind clienților o modalitate ușoară de a găsi soluții ori de câte ori este cel mai convenabil pentru ei.
Investiția în autoservire ajută la reducerea costurilor operaționale, deoarece vă susțineți literalmente clienții chiar și în afara orelor de program, eliminând astfel nevoia de a angaja lucrători suplimentari pentru asistența clienților.
Puneți clienții în controlul propriei experiențe de service. Permiteți-i să se refere la articole din baza de cunoștințe, să se angajeze în forumuri comunitare, să lase feedback, să trimită și să monitorizeze tichete de asistență – toate într-un singur portal de autoservire.
Configurați o bază de cunoștințe cuprinzătoare în 4 pași simpli. Oferiți clienților dvs. toate informațiile utile de care au nevoie – ghiduri de început, articole de instruire, sfaturi de depanare, întrebări frecvente și multe altele. Clienții dvs. se pot referi cu ușurință la ele atunci când agenții dvs. sunt offline. Creați mai multe baze de cunoștințe – fiecare cu un design, setări și conținut unic. Dacă afacerea dvs. vinde mai multe produse sau gestionați mai multe mărci, bazele dvs. de cunoștințe interne vor fi accesibile doar agenților dvs.
Aflați mai multe
Extindeți-vă ofertele de autoservire cu un forum comunitar care încurajează interacțiunile dintre clienții dvs. și crește implicarea acestora. Încurajați-vă clienții să se ajute reciproc răspunzând la întrebările reciproce, împărtășind cunoștințele, perspectivele, sfaturile și cele mai bune practici. Fiecare intrare pe forum este transformată într-un tichet, astfel încât agenții dvs. de asistență să poată interveni și să ofere ajutor, dacă este necesar.
Știți ce caracteristici apreciază cel mai mult clienții dvs. și doriți să le vedeți în produsele dvs.? Spuneți-le clienților că opiniilor lor contează – permiteți-le să împărtășească feedback și sugestii, să voteze pentru sugestiile existente și să urmărească progresul implementării lor. Plasați un buton de feedback oriunde pe site-ul dvs. și personalizați-l pentru a se potrivi stilului dvs. de afaceri pentru a începe să primiți feedback.
Asigurați-vă că clienții care caută singuri ajutor au un mod comod de a trimite cereri de ajutor (dacă nu au putut găsi ceea ce căutau prin resursele de autoservire disponibile).
Resources such as the customer portal enable customers to manage their own tickets and track their progress and status.
Autoservirea este doar vârful aisbergului a ceea ce LiveAgent are de oferit. Luați serviciul clienți la nivelul următor utilizând toate capacitățile și caracteristicile concepute pentru a oferi asistență multicanal și o experiență de servicii perfectă.
LiveAgent oferă funcții puternice de ticketing – inclusiv distribuirea inteligentă a tichetelor, automatizarea fluxului de lucru, gestionarea SLA, răspunsuri predefinite, împărțirea și îmbinarea tichetelor, instrumente de colaborare a echipei, raportare și analiză. Păstrați toate comunicările clienților dvs. de pe mai multe canale sub un singur acoperiș și rezolvați tichetele rapid și eficient.
Aflați mai multe
În ciuda creșterii rapide a autoservirii și a canalelor digitale, un număr mare de consumatori preferă în continuare asistența telefonică. LiveAgent include un centru de apeluri bazat pe cloud încorporat, care vă permite să centralizați apelurile de pe site-ul dvs. sau telefonul fix într-un singur loc. Proiectați arbori IVR personalizați, automatizați dirijarea apelurilor, realizați înregistrări nelimitate de apeluri și multe altele.
Permiteți clienților dvs. să vă contacteze în câteva clicuri, oferind asistență instantanee în timp real cu chatul live. Instrumentul de chat al LiveAgent combină atât funcții comune, cât și caracteristici unice, inclusiv opțiuni de distribuire și rutare de chat multiple, invitații de chat proactive, monitorizare online a vizitatorilor, vizualizare de tastare în timp real și multe altele.
Aflați mai multe
Integrați biroul de asistență cu cele mai populare canale de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram. Puteți monitoriza și răspunde cu ușurință la toate mesajele dvs. sociale, comentariile și mențiunile de marcă pe măsură ce acestea sunt convertite în tichete. Gestionați totul de la un singur tablou de bord și economisiți-vă timpul prețios de la comutarea între mai multe conturi.
Este un ghișeu unic pentru toate nevoile dvs. de servicii pentru clienți, cu ticketing, chat live, centru de apeluri și asistență pentru social media.
LiveAgent a fost cea mai recenzată soluție software de birou de asistență pentru firmele mici în 2019-2020.
Instrumentul este dotat cu peste 179 de caracteristici, peste 40 de integrări și opțiuni de personalizare aproape nesfârșite pentru a se adapta nevoilor dumneavoastră.
Fără contracte pe termen lung sau taxe ascunse, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs. cu opțiuni de preț complet transparente și corecte, facturate numai pentru utilizare reală în fiecare lună. Capacitățile de autoservire sunt integrate în fiecare plan – cu excepția celui gratuit.
Incepeți trialul gratuit
Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?
Descoperiți LiveAgent, software-ul gratuit de gestionare a clienților care vă ajută să oferiți un suport excelent. Beneficiați de un cont gratuit pentru totdeauna cu acces la funcții esențiale pentru IMM-uri. Simplificați comunicarea cu clienții și creșteți productivitatea cu LiveAgent. Încercați chat-ul live rapid, sistemul de ticketing și call center-ul gratuit pentru o experiență completă de gestionare a clienților. Vizitați pagina noastră și aflați cum puteți îmbunătăți relația cu clienții fără costuri suplimentare!
Un centru dedicat cu program informatic de portal pentru clienți
Descoperiți cel mai bun program informatic de portal pentru clienți în 2022 cu LiveAgent. Reduceți costurile și îmbunătățiți asistența oferind clienților acces la resurse, auto-servire și monitorizarea tichetelor. Beneficiați de o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, fără necesitatea unui card bancar. Alăturați-vă liderilor din industrie precum Forbes și Airbus și oferiți servicii de calitate excepțională. Începeți acum!
Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe
Cele mai bune alternative de conversații directe conțin un set specific de caracteristici care vă vor ajuta în drumul spre succes. Descoperiți-le chiar astăzi!
Software-ul #1 gratuit de bază de cunoștințe
Descoperiți LiveAgent, software-ul gratuit numărul 1 pentru baze de cunoștințe, care simplifică gestionarea informațiilor și îmbunătățește asistența clienților. Beneficiați de configurare rapidă, suport 24/7 și o lună gratuită de testare. Instrumentul nostru vă ajută să creați articole detaliate și să reduceți volumul de tichete, asigurând clienți mai fericiți și suport continuu. Începeți acum cu un cont gratuit!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team