Vă străduiți să oferiți servicii bune în timpul pandemiei de COVID?

Configurați programul informatic de muncă la distanță și începeți să vedeți imediat rezultatele.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Serviciile pentru clienți în timpul pandemiei de coronavirus

A oferi servicii excelente pentru clienți și a vă proteja totodată angajații pe durata pandemiei de coronavirus poate fi o provocare. Cel mai important lucru de făcut este să vă păstrați calmul, să vă organizați și să gândiți dintr-o altă perspectivă. Dacă aveți nevoie de câteva sfaturi despre cum să vă conduceți în continuare afacerea în această perioadă dificilă, citiți mai departe.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
man swiping on tablet standing

Ce este coronavirusul?

COVID-19 este un coronavirus nou apărut în China în decembrie 2019. COVID-19 se răspândește de la persoană la persoană prin aer. Printre simptome se numără tusea, febra și dificultățile de respirație. În unele cazuri, virusul s-a dovedit a fi mortal. Totuși, indivizii cei mai expuși riscului sunt vârstnicii sau oamenii cu probleme respiratorii sau cardiovasculare preexistente.

Cel mai bun mod de a vă proteja împotriva contractării virusului este să evitați contactul cu alte persoane, să vă spălați des pe mâini, să vă acoperiți gura cu un șervețel când tușiți sau strănutați și să evitați să vă atingeți ochii, nasul și gura.

Cum afectează afacerile?

Coronavirusul a avut deja un impact asupra economiei globale. Piața bursieră s-a prăbușit, au fost instituite interdicții de călătorie și carantine, iar magazinele alimentare sunt complet epuizate în anumite zone din cauza panicii.

Din motive de prevenție, multe guverne europene au ordonat ca toate întreprinderile și organizațiile neesențiale (altele decât farmaciile, magazinele alimentare, oficiile poștale, cabinetele medicale) să își sisteze activitățile temporar.

affect on business

Cum să vă pregătiți afacerea pentru coronavirus

Înțelegem că nu toate muncile pot fi desfășurate de la distanță. Cu toate acestea, dacă sunteți o societate de comerț electronic sau SaaS, putem presupune că o mare parte dintre activități poate fi desfășurată de acasă. Agenții dumneavoastră de servicii pentru clienți, dezvoltatorii, reprezentanții vânzări și echipa de marketing își pot duce calculatoarele acasă și continua să lucreze de la distanță. În esență, nimic nu trebuie să se schimbe cât timp angajații dumneavoastră au o bună etică a muncii și rămân motivați.

offer compensations

Oferiți compensații și compromisuri

Dacă nu puteți expedia produse sau furniza servicii (de exemplu, dacă sunteți o companie aeriană afectată de interdicțiile de călătorie), oferiți clienților un compromis drept compensație. De exemplu, dacă nu puteți acorda restituiri de bani, oferiți clienților bonuri valorice. Acestea ar trebui să aibă valoarea echivalentă a prețului inițial al achiziției și să poată fi răscumpărate în viitor.

Dacă gestionați situațiile în acest fel, clienții dumneavoastră vor fi cu precădere mai înțelegători, mai puțin frustrați și mai înclinați să cumpere din nou de la dumneavoastră în viitor.

mitigate losses

Diminuați pierderile

În vremuri ca acestea, este important să diminuați pierderile. Concentrați-vă pe ceea ce funcționează în acest moment. Oferiți concedii sabatice, lăsați oamenii să se gândească la noi proiecte profitabile, reduceți profiturile companiei pentru ca angajații dumneavoastră să se simtă stabili și în siguranță din punct de vedere financiar sau oferiți pachete și abonamente care aduc mai puține venituri pe termen lung, dar care previn problemele de flux de numerar în prezent. Este timpul să gândiți inteligent și să vă păstrați calmul.

man with beard holding pencil

Ocupați-vă de activitățile de care nu aveți niciodată timp

Concentrați-vă să faceți lucrurile de care nu ați avut niciodată timp. Poate că este timpul să vă ocupați de acea refacere totală a paginii de internet pe care tot ați amânat-o. Sau poate este timpul să vă reapucați de blog. Lăsați-vă creativitatea să zburde. Există întotdeauna loc de mai bine.

Impactul asupra industriilor serviciilor pentru clienți

Restituiri pretutindeni

Când aveți de-a face cu anulări și restituiri, este important să luați în considerare aspectul uman al afacerii și să dați dovadă de flexibilitate și înțelegere față de clienți.

Conversații/apeluri suprasolicitante

Navigați printre cozile lungi de apeluri și conversații cu ajutorul direcționării inteligente a apelurilor, răspunsurilor vocale interactive sau formularelor de preconversație. Oferiți agenților timpul și spațiul necesar pentru a se organiza și a răspunde eficient la toate solicitările clienților.

Smiley face icon

Satisfacție scăzută a clienților

Rămâneți motivat și înțelegi că scăderile actuale cu privire la satisfacția clienților sunt doar temporare. Încercați să vă gândiți la noi moduri de a interacționa cu clienții prin care experiențele negative pot fi transformate în unele pozitive.

get inspired

Lăsați-vă inspirat

Lăsați-vă inspirat de Martinus, o librărie slovacă care continuă să ofere servicii clienților prin intermediul internetului. Agenții de servicii pentru clienți sunt pregătiți să ofere consultanță cumpărătorilor cu privire la alegerea cărților, în sesiunile de videoconversații. Este o modalitate plăcută, efectivă și memorabilă.

Adaptați-vă resursele

Întrucât volumele de tichete sunt mari și doar continuă să crească, este important să mutați angajații pe posturi de asistență pentru clienți, după cum este nevoie. Chiar dacă angajații mutați nu dispun de suficiente cunoștințe cu privire la produs și la tichetele tehnice aferente acestuia, le puteți atribui tichete de „începător” care abordează întrebări simple precum „Cum îmi resetez parola?” sau „Cum îmi pot îmbunătăți abonamentul?”

Pe această cale, reprezentanții de asistență bine informați se pot concentra pe tichetele cu un grad mai mare de complexitate și cu mai multă importanță. Aceasta este o situație avantajoasă pentru toată lumea, întrucât nu îi veți face pe clienți să aștepte și veți putea folosi toată forța de muncă disponibilă fără să faceți concedieri sau angajări noi.

adjust resources
adjust shifts

Adaptați turele de lucru ale agenților

Când volumele tichetelor sunt extrem de mari, este important să adaptați turele de lucru ale agenților în așa fel încât serviciul de asistență pentru clienți să fie disponibil 24/7. Dacă nu puteți modifica turele agenților, gândiți-vă la metode noi de a oferi asistență clienților chiar și în perioadele de inactivitate. Gândiți-vă la baze de cunoștințe, forumuri, articole de îndrumare, conversații în modul deconectat, conținut pe YouTube – practic aproape orice poate fi utilizat de către clienți în regim de autoservire.

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Măriți numărul de agenți disponibili

Dacă aveți opțiunea de a angaja temporar agenți de asistență pentru clienți care să lucreze de la distanță, atunci cu siguranță că trebuie să faceți acest lucru. Având în vedere că destul de mulți oameni este posibil să fi rămas fără loc de muncă și se află într-o situație financiară dificilă, aceasta poate fi o poziție lucrativă pentru mulți.

increase availability
canned messages

Pregătiți mesaje predeterminate

A pregăti mesaje predeterminate și a automatiza anumite răspunsuri prin poștă electronică sunt modalități excelente de a soluționa rapid tichetele. De exemplu, mesajele predeterminate pot fi trimise automat oricui solicită o restituire. Mesajul ar trebui să conțină un text pregătit în prealabil cu ajutorul căruia clientul este îndrumat prin proces și care oferă răspunsuri pentru orice fel de întrebări frecvente cu privire la restituire.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Profitați de vizualizarea tastării în timp real

Orice vă poate aduce economie de timp pe durata unei perioade cu volume mari de tichete reprezintă un plus. Utilizați instrumente avansate de birou de asistență, cum ar fi vizualizarea tastării în timp real, care vă permite să vedeți ce tastează clienții în conversațiile directe chiar înainte să trimită mesajul. Acest lucru vă oferă timp suplimentar să le căutați comenzile și tichetele anterioare și orice alte informații importante care v-ar putea fi de folos când le oferiți asistență.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent
liveagent tools

Păstrați-vă calmul

Principala concluzie care se desprinde din toate acestea este aceea de a rămâne pozitiv și motivat. Gândiți-vă la soluții inedite care vă pot ajuta atât clienții, cât și agenții. Nu uitați că toate aceste situații sunt doar temporare și că totul va reveni în curând la normal.

Dacă aveți nevoie de o soluție de birou de asistență care să îndeplinească toate cerințele dumneavoastră cu privire la telemuncă, încercați LiveAgent. Oferim un centru de apeluri încorporat, un sistem de gestionare a tichetelor și o platformă nativă de conversații directe.

Motive pentru care companiile au trecut la LiveAgent

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit corect… LiveAgent!

Încercați acum gratuit Nu este necesar cardul bancar
Articole legate deServiciile pentru clienți în timpul pandemiei de coronavirus
Șabloanele de e-mail de întâmpinare a clienților ghidează clienții spre utilizarea corectă a produselor sau serviciilor pe care le-au achiziționat.

Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților

Descoperiți șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților pe LiveAgent, esențiale pentru loializarea clienților și atragerea de noi utilizatori. Aflați cum să creați e-mailuri eficiente și să îmbunătățiți interacțiunile cu clienții prin feedback și ajustări continue. Găsiți exemple variate, inclusiv pentru vânzări promoționale și notificări de livrare. Vizitați pagina pentru a îmbunătăți strategia de marketing prin e-mail și pentru a asigura succesul clienților dvs.

70% din forța de muncă globală lucrează de la distanță cel puțin o dată pe săptămână, conform iwg. Echipa de la sediu poate fi crucială pentru a crea un produs nou.

Serviciu clienți la sediu vs serviciu clienți la distanță

Descoperiți avantajele și dezavantajele serviciului clienți la sediu versus la distanță. Aflați cum să alegeți și să implementați eficient aceste strategii pentru a îmbunătăți experiența clienților. Vizitați acum pentru a optimiza serviciul clienți!

Am elaborat un ghid pe care îl puteți descărca gratuit pentru a vă ajuta să începeți să lucrați de la distanță. Obțineți sugestii, sfaturi și resursele noastre de top pentru gestionarea echipei dvs. de la distanță.

Listă de verificare pentru munca la distanță

Descoperă lista esențială pentru gestionarea eficientă a echipei tale de la distanță. Află cum să stabilești politici de siguranță, să asiguri bunăstarea angajaților și să optimizezi comunicarea. Intră acum pentru sfaturi și resurse valoroase!

Aflați diferențele dintre serviciul clienți pe computer și telefon și aflați beneficiile pe care le are fiecare tip pentru a determina pe cel potrivit pentru afacerea dvs.

Serviciu clienți pe computer vs. telefon

Descoperă avantajele serviciului clienți prin telefon versus computer! Află cum puterea smartphone-urilor, multitasking-ul și asistența rapidă îți pot îmbunătăți afacerea, în timp ce suportul tehnic și disponibilitatea software-ului pe computer îți oferă un avantaj competitiv. Explorează de ce ambele canale sunt esențiale pentru un serviciu clienți eficient.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x