LiveAgent oferă asistență telefonică VoIP bazată pe SIP ca parte a virtual soluției sale de centru de apeluri virtuale. Începeți să oferiți asistență telefonică impecabilă astăzi – indiferent de locația dvs. Oferiți asistență din confortul casei, biroului sau chiar din mers cu aplicația noastră nativă!
Un software pentru softphone este un instrument care facilitează apelurile telefonice prin internet în loc să utilizeze semnale tradiționale de telco. Deoarece sistemul este un software, acesta poate fi utilizat cu computere sau telefoane mobile în loc de hardware dedicat sau telefoane fixe.
LiveAgent este integrat cu peste 35 de parteneri VoIP internaționali. Obțineți un portbagaj SIP pentru o mică taxă lunară și spuneți la revedere de la plata unor taxe suplimentare pe minut.
Utilizarea software-ului softphone vă oferă opțiunea de a lucra de oriunde. Răspundeți la apeluri din confortul casei, biroului sau chiar din mers!
Tehnologia softphone oferă avantaje precum înregistrarea apelurilor, înscrierea lor, transferuri de apeluri, sunete clare, arbore IVR și opțiuni de rechemare pentru a face asistența perfectă și memorabilă.
Oferim servicii de migrație de concierge de la majoritatea soluțiilor populare de asistență de pe piață.
LiveAgent direcționează apelurile primite către departamentele și agenții corespunzători prin atribuire aleatorie sau prioritară. Apelurile sunt direcționate numai către agenții care sunt online în prezent și sunt disponibili pentru preluarea apelurilor.
LiveAgent vă oferă opțiunea de a crea un meniu IVR personalizat care include o opțiune de apel de rechemare. Puteți fie să vă înregistrați propriile mesaje IVR direct în LiveAgent, fie să încărcați mesaje de întâmpinare IVR și mesaje din meniu.
LiveAgent acceptă apeluri interne (și chat-uri!) gratuite între toți agenții dvs. Toate apelurile sunt bazate pe browser și se întâmplă în aplicație. Nu este nevoie să descărcați niciun software extern sau aplicații terțe.
Trebuie să vorbiți cu un client unul la unu, dar sunteți prea departe? Începeți un apel video! LiveAgent vă oferă opțiunea de a transfera toate apelurile inițiate de browser în apeluri video.
Monitorizați numărul de apeluri primite și ieșite, vedeți care agent răspunde la cele mai multe apeluri, cât durează fiecare apel și multe alte valori care vă vor ajuta să înțelegeți cum mergeți și cum vă puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți.
Software-ul LiveAgent pentru softphone poate stoca un număr nelimitat de înregistrări ale apelurilor. Fiecare apel de intrare și de ieșire pe care îl efectuați va fi înregistrat și stocat în LiveAgent. Dacă vreodată trebuie să accesați înregistrările pentru asigurarea calității, pregătirea agenților, transferul tichetelor sau scopurile legale, puteți face acest lucru cu un singur clic.
LiveAgent se integrează cu mai mulți clienți de softphone care le permite utilizatorilor să efectueze apeluri VoIP.
LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent este bazat pe cloud și ușor de configurat și de utilizat. Începeți să utilizați software-ul nostru robust de centru de apel în câteva minute, fără a implica personalul IT.
Software-ul softphone este doar o parte a unei soluții mai complexe, care vă permite să gestionați cu ușurință tichete, emails, chat-uri, apeluri, și mesaje de socializare.
LiveAgent ajută companiile să ofere cel mai bun serviciu pentru clienți posibil din 2004. Alăturați-vă familiei LiveAgent și aflați de ce suntem software-ul de birou de asistență cu numărul 1 pentru întreprinderile mici și mijlocii.
Software-ul nostru de succes pentru clienți este utilizat în întreaga lume și vine cu asistență multilingvă completă sau parțială. Oferă peste 40 de limbi pentru aplicații și vă permite să personalizați pe deplin fiecare literă specială sau accent scrisoare din aplicație.
Nu va trebui! LiveAgent este o piesă unică de software care integrează mai multe canale de comunicație sub un singur acoperiș cu prețuri accesibile și transparente. Nu plătiți taxe suplimentare doar pentru utilizarea unui call center. Comparați soluția noastră omnicanală cu restul furnizorilor pe piață.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii
Căutați o alternativă la CallHub?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la CallHub pentru un call center dedicat la un preț accesibil. Simplificați asistența clienților cu un sistem de tichete, chat live, integrare social media și multe altele, toate într-un singur loc. Încercați gratuit și beneficiați de suport nelimitat 24/7!
Software de centru de apeluri de intrare
Cercetările arată că 39% dintre consumatori preferă asistența prin telefon față de alte canale de comunicare. Cu Liveagent puteți configura un centru de apel virtual chiar în biroul dvs. de asistență. Gestionați cu ușurință comunicările de intrare cu clienții, îmbunătățiți performanțele echipei de asistență și generați mai multe vânzări de intrare.
Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?
Sistemul de gestiune al tichetelor LiveAgent oferă mai mult decât opțiunea de email. Acoperă toate canalele relevante de comunicare. LiveAgent deține de cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. LiveAgent permite de asemenea integrarea opțiunii de call center.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team