Software softphone bogat în funcții

Creșteți nivelul de asistență al centrului de apeluri cu arbori IVR personalizați și apeluri automate.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Software de lider pentru softphone pentru afacerile B2B și B2C

LiveAgent oferă asistență telefonică VoIP bazată pe SIP ca parte a virtual soluției sale de centru de apeluri virtuale. Începeți să oferiți asistență telefonică impecabilă astăzi – indiferent de locația dvs. Oferiți asistență din confortul casei, biroului sau chiar din mers cu aplicația noastră nativă!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Ce este software-ul pentru softphone?

Un software pentru softphone este un instrument care facilitează apelurile telefonice prin internet în loc să utilizeze semnale tradiționale de telco. Deoarece sistemul este un software, acesta poate fi utilizat cu computere sau telefoane mobile în loc de hardware dedicat sau telefoane fixe.

De ce companiile folosesc software-ul pentru softphone LiveAgent?

Mai puțin costisitor

LiveAgent este integrat cu peste 35 de parteneri VoIP internaționali. Obțineți un portbagaj SIP pentru o mică taxă lunară și spuneți la revedere de la plata unor taxe suplimentare pe minut.

Ideal pentru munca la distanță

Utilizarea software-ului softphone vă oferă opțiunea de a lucra de oriunde. Răspundeți la apeluri din confortul casei, biroului sau chiar din mers!

Mai fiabil

Tehnologia softphone oferă avantaje precum înregistrarea apelurilor, înscrierea lor, transferuri de apeluri, sunete clare, arbore IVR și opțiuni de rechemare pentru a face asistența perfectă și memorabilă.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrație de concierge de la majoritatea soluțiilor populare de asistență de pe piață.

Caracteristicile software-ului softului LiveAgent

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Rutare inteligentă a apelurilor

LiveAgent direcționează apelurile primite către departamentele și agenții corespunzători prin atribuire aleatorie sau prioritară. Apelurile sunt direcționate numai către agenții care sunt online în prezent și sunt disponibili pentru preluarea apelurilor.

Opțiuni IVR și apel de rechemare

LiveAgent vă oferă opțiunea de a crea un meniu IVR personalizat care include o opțiune de apel de rechemare. Puteți fie să vă înregistrați propriile mesaje IVR direct în LiveAgent, fie să încărcați mesaje de întâmpinare IVR și mesaje din meniu.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Apeluri interne între colegi

LiveAgent acceptă apeluri interne (și chat-uri!) gratuite între toți agenții dvs. Toate apelurile sunt bazate pe browser și se întâmplă în aplicație. Nu este nevoie să descărcați niciun software extern sau aplicații terțe.

Personalizați serviciul cu apeluri video

Trebuie să vorbiți cu un client unul la unu, dar sunteți prea departe? Începeți un apel video! LiveAgent vă oferă opțiunea de a transfera toate apelurile inițiate de browser în apeluri video.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Urmărirea apelurilor, jurnale și rapoarte

Monitorizați numărul de apeluri primite și ieșite, vedeți care agent răspunde la cele mai multe apeluri, cât durează fiecare apel și multe alte valori care vă vor ajuta să înțelegeți cum mergeți și cum vă puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți.

Înregistrări nelimitate ale apelurilor

Software-ul LiveAgent pentru softphone poate stoca un număr nelimitat de înregistrări ale apelurilor. Fiecare apel de intrare și de ieșire pe care îl efectuați va fi înregistrat și stocat în LiveAgent. Dacă vreodată trebuie să accesați înregistrările pentru asigurarea calității, pregătirea agenților, transferul tichetelor sau scopurile legale, puteți face acest lucru cu un singur clic.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Mai mulți clienți cu softphone

LiveAgent se integrează cu mai mulți clienți de softphone care le permite utilizatorilor să efectueze apeluri VoIP.

Aplicația mobilă LiveAgent

Am creat o aplicație nativă atât pentru Android, cât și pentru iOS, care se integrează perfect cu clientul dvs. web. Începeți să furnizați servicii pentru clienți din mers cu software-ul dvs. portabil pentru softphone.

LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

De ce este software-ul pentru telefoane mobile LiveAgent alegerea potrivită pentru dvs.?

adjust shifts

Tehnologie bazată pe cloud ușor de utilizat

LiveAgent este bazat pe cloud și ușor de configurat și de utilizat. Începeți să utilizați software-ul nostru robust de centru de apel în câteva minute, fără a implica personalul IT.

Call routing benefits

Platformă cu mai multe canale multifuncțională

Software-ul softphone este doar o parte a unei soluții mai complexe, care vă permite să gestionați cu ușurință tichete, emails, chat-uriapeluri, și mesaje de socializare.

Right tools to increase sales

Recunoscută de peste 21.000 de companii

LiveAgent ajută companiile să ofere cel mai bun serviciu pentru clienți posibil din 2004. Alăturați-vă familiei LiveAgent și aflați de ce suntem software-ul de birou de asistență cu numărul 1 pentru întreprinderile mici și mijlocii.

Multilingual support in LiveAgent

Software complet multilingv

Software-ul nostru de succes pentru clienți este utilizat în întreaga lume și vine cu asistență multilingvă completă sau parțială. Oferă peste 40 de limbi pentru aplicații și vă permite să personalizați pe deplin fiecare literă specială sau accent scrisoare din aplicație.

V-ați săturat să comutați între telefoane, chat-uri, emailuri și alte instrumente de comunicare?

Nu va trebui! LiveAgent este o piesă unică de software care integrează mai multe canale de comunicație sub un singur acoperiș cu prețuri accesibile și transparente. Nu plătiți taxe suplimentare doar pentru utilizarea unui call center. Comparați soluția noastră omnicanală cu restul furnizorilor pe piață.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii

Upset man-illustration

Migrați la LiveAgent

Ce au de spus clienții noștri despre noi?

Articole legate deSoftware pentru softphone
Căutați o alternativă la CallHub? Căutarea dvs. s-a încheiat, LiveAgent oferă asistență într-un singur canal, numeroase caracteristici și totul la un preț excelent.

Căutați o alternativă la CallHub?

Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la CallHub pentru un call center dedicat la un preț accesibil. Simplificați asistența clienților cu un sistem de tichete, chat live, integrare social media și multe altele, toate într-un singur loc. Încercați gratuit și beneficiați de suport nelimitat 24/7!

Aplicația call center este o aplicație de suport clienți care vă dă posibilitatea de a oferi sau primi suport prin telefon. Aceasta este cea mai rapidă formă de asistență.

Aplicație call center

Aplicația call center este o aplicație de suport clienți care vă dă posibilitatea de a oferi sau primi suport prin telefon. Aceasta este cea mai rapidă formă de asistență.

Cercetările arată că 39% dintre consumatori preferă asistența prin telefon față de alte canale de comunicare. Cu Liveagent puteți configura un centru de apel virtual chiar în biroul dvs. de asistență. Gestionați cu ușurință comunicările de intrare cu clienții, îmbunătățiți performanțele echipei de asistență și generați mai multe vânzări de intrare.

Software de centru de apeluri de intrare

Cercetările arată că 39% dintre consumatori preferă asistența prin telefon față de alte canale de comunicare. Cu Liveagent puteți configura un centru de apel virtual chiar în biroul dvs. de asistență. Gestionați cu ușurință comunicările de intrare cu clienții, îmbunătățiți performanțele echipei de asistență și generați mai multe vânzări de intrare.

Sistemul de gestiune al tichetelor LiveAgent oferă mai mult decât opțiunea de email. Acoperă toate canalele relevante de comunicare. LiveAgent deține de cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. LiveAgent permite de asemenea integrarea opțiunii de call center.

Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?

Sistemul de gestiune al tichetelor LiveAgent oferă mai mult decât opțiunea de email. Acoperă toate canalele relevante de comunicare. LiveAgent deține de cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. LiveAgent permite de asemenea integrarea opțiunii de call center.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x