Interacționați cu clienții dvs. fără efort pe toate canalele. LiveAgent, software-ul de call center omnicanal bazat pe cloud, este tot ce aveți nevoie pentru a oferi servicii fiabile și personalizate clienților dvs.
Sistemul nostru de telefonie pentru call center VoIP (voice over internet protocol) este echipat cu funcții avansate, cum ar fi IVR, solicitări de apel înapoi, ACD, rutare inteligentă a apelurilor, transferuri de apeluri, înregistrare nelimitată a apelurilor și apeluri video HD – și acesta este doar începutul.
00:00 / 02:02
Soluțiile software pentru centrele de apeluri sunt sisteme care permit agenților din centrele de apeluri să gestioneze apelurile de intrare și de ieșire. Aceste soluții sunt ideale pentru o gestionare mai personală a relațiilor cu clienții și pentru furnizarea de asistență rapidă pentru clienți.
00:00 / 04:39
Experimentați caracteristicile noastre cheie cu o versiune de încercare gratuită LiveAgent și vedeți cum este să furnizați servicii profesionale cu soluția noastră. Vedeți cât de ușor este să înființați un call center, să adăugați numere VoIP sau să configurați IVR cu instrumentul nostru puternic
Instrumentul nostru pentru centrele de contact vă poate ajuta să creați cea mai bună platformă de implicare a clienților și să vă ajutați să creșteți loialitatea clienților. Arătați clienților dvs. un suport uimitor cu soluția noastră de help desk și rezolvați rapid problemele care necesită mult timp.
Depășiți așteptările clienților
Instrumentul nostru pentru centrul de contact vă poate ajuta să creați platforma supremă de implicare a clienților și să creșteți loialitatea acestora. Oferiți clienților dumneavoastră un suport extraordinar cu soluția noastră de help desk și rezolvați rapid problemele care necesită mult timp.
Depășește așteptările clienților
Gestionați cu ușurință operațiunile centrului de asistență pentru clienți datorită soluției noastre all-in-one. Aduceți productivitatea centrului dvs. de apeluri la cel mai înalt nivel și îmbunătățiți calitatea interacțiunilor cu clienții cu LiveAgent.
Funcții puternice care vă ajută să îmbunătățiți comunicarea prin telefon și să oferiți experiențe excepționale clienților.
Apelurile interne reprezintă o funcție care vă permite să comunicați cu colegii dvs. în timpul turelor lor, în caz de nevoie, sau să transferați apelurile. Aflați mai multe
Software-ul nostru de call center omnicanal poate gestiona mai multe canale – call center-ul nostru, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, chat live, portalul clienților, e-mail și multe altele. Aflați mai multe
Centrul nostru de apeluri bazat pe web are capacitatea de a apela orice număr web. Faceți click pe numărul pe care doriți să îl apelați, iar LiveAgent se va ocupa de restul. De asemenea, poate utiliza protocoale mail-to. Aflați mai multe
Centrul nostru de apeluri dispune de transferuri cu asistență și consultative. Transferurile asistate sporesc satisfacția clienților și asigură că apelantul este conectat cu un agent înainte ca apelul să fie încheiat. Aflați mai multe
Centrul de apeluri LiveAgent se integrează cu peste 99% dintre furnizorii VoIP cu SIP Trunk. Nu regăsiți partenerul VoIP preferat? Contactați-ne și vom fi bucuroși să îl adăugăm la lista noastră. Aflați mai multe
Creșteți gradul de satisfacție a clienților, permițându-le acestora să solicite reapelarea când nu au timp să aștepte sau când agenții dvs. sunt prea ocupați pentru a răspunde. Aflați mai multe
Oferiți asistență clienților prin contactarea lor cu ajutorul centrului nostru manual de apeluri de ieșire. Îmbunătățiți relațiile cu clienții și optimizați interacțiunile outbound cu clienții. Aflați mai multe
Agenții au opțiunea de a direcționa apelurile primite către un dispozitiv personal, cum ar fi un telefon mobil. Utilizați aplicația noastră prin redirecționarea către un număr de telefon GSM sau aplicația noastră LivePhone. Aflați mai multe
Conectați un număr nelimitat de dispozitive de apelare și numere de telefon cu soluția dvs. de call center. LiveAgent este compatibil atât cu dispozitivele de apelare hardware, cât și cu cele virtuale, cum ar fi telefoanele soft. Aflați mai multe
Soluția de call center all-in-one de la LiveAgent oferă un desktop bogat în context. Oferiți centrului dvs. de apeluri tranziții între a răspunde la apeluri și a găsi date despre clienți. Aflați mai multe
Spațiul centrului dvs. de contact poate asigura că agenții dvs. oferă servicii personalizate în orice moment cu una dintre cele trei integrări CRM. De asemenea, puteți utiliza instrumentele noastre CRM native. Aflați mai multe
Integrați-vă calculatoarele, laptopurile și telefoanele hardware cu LiveAgent. Răspundeți și efectuați apeluri cu ușurință, oferind în același timp clienților dvs. un suport excelent pentru clienți. Aflați mai multe
Activați notificările push în aplicația LivePhone, iar aceasta vă va alerta cu o notificare push de fiecare dată când sună un chat, un apel sau un tichet de intrare.
Revizuiți interacțiunile dvs. cu privire la apelurile care au fost efectuate, primite, la care s-a răspuns sau care au fost ratate de către agenți. Obțineți context asupra istoricului clienților datorită jurnalelor de apeluri și funcțiilor de istoric. Aflați mai multe
Software-ul LiveAgent pentru centrele de apeluri suportă arbori IVR. Înregistrați-vă propriile mesaje sau încărcați fișiere preînregistrate în sistemul de răspuns vocal LiveAgent pentru o rutare inteligentă. Aflați mai multe
Aplicația noastră pentru call center distribuie apelurile în funcție de prioritatea agentului sau prin repartizare aleatorie. Alegeți ce setare vi se potrivește, precum și setările personalizate, cum ar fi momentele de pauză. Aflați mai multe
Obțineți informații despre istoricul clienților cu ajutorul înregistrării nelimitate a apelurilor, care stochează fiecare apel. Redați-le oricând pentru a vedea cum să oferiți o experiență excepțională clienților. Aflați mai multe
Software-ul nostru pentru call center de afaceri este compatibil cu multe sisteme de telefonie VoIP în cloud. Conectați-le la centrul dvs. de apeluri LiveAgent și apelați cu dispozitivele pe care le preferați. Aflați mai multe
Soluția noastră cuprinzătoare pentru call center poate gestiona mai multe dispozitive pentru apeluri. Sistemul vă notifică de fiecare dată când cineva încearcă să vă sune la orice număr. Aflați mai multe
Oferiți asistență 24/7 și îmbunătățiți satisfacția clienților chiar și atunci când agenții dvs. sunt offline. Utilizați baza noastră de cunoștințe pentru asistență offline. Aflați mai multe
Folosiți rapoartele noastre istorice pentru a vă îmbunătăți serviciul clienți. Utilizați grafice sau diagrame și segmentați datele în orice mod doriți. Țineți evidența apelurilor, a timpului de inactivitate și multe altele. Aflați mai multe
Software-ul nostru de call center bazat pe web permite agenților din centrul de contact să comunice prin intermediul apelurilor video cu clienții. Apelurile video acceptă video, voce și chat fără posibilitatea de a înregistra. Aflați mai multe
Soluții rapide
Call center-ul LiveAgent este ușor de configurat și ușor de utilizat. Datorită integrării complete cu sistemul nostru de ticketing, puteți efectua și răspunde mai rapid la apeluri. Timpul mediu de contactare scurt vă poate ajuta să rezolvați problemele mult mai repede.
20s
Timpul mediu de acces
Integrați software-ul dvs. de ticketing pe mai multe canale cu aplicațiile pe care le utilizați zilnic. Avem peste 150 de integrări disponibile prin intermediul plugin-urilor.
O mai bună acoperire
Apelurile sunt încă una dintre cele mai populare modalități de contacta birourile de asistență, ceea ce face ca apelurile să fie una dintre cele mai rapide modalități de a vă satisface clienții. Obțineți unul dintre cele mai populare canale de comunicare cu clienții și ajungeți la mai mulți clienți.
50 %
din toți clienții efectuează apeluri
Jumătate din baza dvs. de clienți ar putea aștepta opțiunea de a vă suna în loc să trimită e-mailuri. Chiar și câteva linii telefonice pot îmbunătăți satisfacția clienților.
Serviciu de calitate
Rezolvați problemele la nivel personal prin conversații reale și înțelegere. Convorbirile telefonice vă pot ajuta să vă ocupați de clienți la un alt nivel, permițându-vă în același timp să evitați conversațiile lungi prin e-mail. De asemenea, puteți utiliza apelurile video.
70 %
Obțineți software-ul de call center în cloud care vă aduce cea mai mare valoare. Comparați caracteristicile și prețurile pentru utilizator pe lună cu ajutorul calculatorului nostru de prețuri.
Încercați tot ceea ce avem de oferit cu o perioadă de încercare gratuită de 30 zile
Integrare, automatizare, inovare
Software-ul de call center LiveAgent este conform cu GDPR, criptat HTTPS și a trecut cu succes auditul de verificare Google OAuth API.
Software-ul nostru de call center voip bazat pe cloud rulează pe o conexiune securizată folosind protocolul HTTPS. Toate comunicațiile dintre browserul dvs. și centrul de contact în cloud sunt criptate, inclusiv chat-urile live, apelurile către call center și comunicarea prin e-mail.
Serverele LiveAgent sunt găzduite în facilități conforme cu Tier III+ sau IV sau PCI DSS, SSAE-16 sau ISO 27001. Facilitățile centrelor noastre de date se află într-un perimetru securizat, cu zone de securitate pe mai multe niveluri, securitate cu personal 24 de ore din 24, 7 zile din 7, supraveghere video CCTV, identificare multifactorială și multe altele.
Rețeaua noastră este protejată de firewall-uri redundante, cea mai bună tehnologie de rutere din clasa sa, transport HTTPS securizat pe rețelele publice și tehnologii de detectare și/sau prevenire a intruziunilor în rețea (IDS/IPS) care monitorizează și/sau blochează traficul malițios și atacurile de rețea.
Integrările noastre pregătite vă pot ajuta să deveniți social și să oferiți o experiență personalizată clienților pe canalele sociale importante. Sistemul nostru de ticketing suportă integrări perfecte cu Facebook, Instagram și Twitter. Puteți gestiona chiar și comunicarea prin text cu integrarea noastră Viber.
Oferiți o experiență excepțională clienților cu ajutorul chat-ului nostru live. Este unul dintre cele mai rapide widget-uri de chat în timp real disponibile și poate fi integrat cu ușurință în site-urile dvs. web. Construiți relații semnificative cu clienții și transformați vizitatorii web în clienți. Chat-ul nostru vă poate ajuta să reduceți timpii de gestionare și poate deveni un instrument valoros în orice spațiu de lucru al agenților.
Îmbogățiți spațiul centrului dvs. de contact cu o bază de cunoștințe cuprinzătoare. Creați cu ușurință articole utile, secțiuni de informații și ghiduri DIY pentru clienții care preferă să caute singuri soluții. Oferiți răspunsuri la întrebări frecvente cu ajutorul întrebărilor frecvente sau creați forumuri unde oamenii pot intra în contact pentru asistență cu agenții sau cu alți clienți.
Gestionați cu ușurință operațiunile de serviciu clienți datorită unui sistem de ticketing de ultimă generație. Toate canalele digitale sunt conectate, astfel încât să puteți vedea cu ușurință toate conversațiile cu clienții într-un singur loc. Folosiți etichete pentru a păstra tichetele organizate, lăsați note pentru dvs. sau pentru alți agenți și creați departamente responsabile pentru anumite întrebări.
In the realm of customer service, having reliable call center solution software can be a key to your success. In the following article, we’re going to have a look at the ins and outs of various call center platforms and systems, so you can decide which one is the best for you.
Software-ul pentru call center este, în primul rând, un instrument de gestionare a apelurilor care automatizează fluxul de apeluri primite și efectuate.
Calitatea suportului oferit de call center-ul dvs. este strâns legată de calitatea sistemului de call center pe care îl utilizați.
Acest tip de software facilitează, de obicei, următoarele operațiuni:
Desigur, acestea nu sunt toate operațiunile pe care acest tip de software le permite. Cele mai multe software-uri automate de call center oferă funcționalități suplimentare, precum înregistrarea apelurilor, furnizarea de analize, dialer automat, etc.
Software-ul pentru call center le permite clienților dvs. să contacteze departamentul de relații cu clienții, precum și membrii echipei de vânzări, și să discute cu aceștia în timp real. Deși unii ar putea argumenta că, în această eră modernă, există alte modalități de a contacta o companie, mulți clienți din diferite categorii de vârstă folosesc în continuare telefonul pentru a-și rezolva solicitările.
Toate afacerile centrate pe client știu că oferirea unei experiențe superioare pentru clienți este cea care determină conversia, ajută la încheierea tranzacțiilor și reduce rata de abandon a clienților. Un software fiabil de tip click-to-call ajută enorm în acest sens. Acesta permite agenților de suport să rezolve rapid și eficient problemele clienților, oferind în același timp un nivel ridicat de servicii personalizate.
Integrarea soluției dvs. de call center cu alte aplicații de afaceri va eficientiza operațiunile call center-ului dvs. Drept urmare, veți îmbunătăți KPI-urile, veți crește ratele de conversie, veți spori retenția clienților și veți oferi un serviciu mai bun.
Fiecare call center utilizează un anumit tip de sistem pentru call center, indiferent dacă este doar pentru funcția de integrare a telefoniei pe computer (CTI) pentru a efectua și primi apeluri sau pentru o experiență modernă automatizată.
Pe măsură ce piața software-ului pentru centre de contact continuă să crească și să evolueze, diferite centre de contact au nevoi și cerințe diferite pentru aplicațiile de call center. Prin urmare, este esențial să efectuați cercetări și să evaluați care soluție software pentru call center va aduce cele mai mari beneficii afacerii dvs.
Deoarece centrele de apeluri pot fi foarte diverse, există diferite tipuri de software pentru call center pentru a satisface nevoile tuturor.
Următoarele sunt soluțiile pentru call center bazate pe modul în care tehnologiile lor sunt stocate:
Acestea sunt tipurile de soluții pentru call center bazate pe operațiunile lor:
Haideți să analizăm câteva dintre beneficiile pe care un sistem de call center le poate aduce afacerii dvs.
Adevărul este că ridicarea unui telefon și vorbirea cu un expert este mult mai rapidă și mai ușoară decât scrierea unor e-mailuri lungi pentru a ajunge la o soluție. Clienții apreciază rezolvarea rapidă a cererilor lor fără a fi nevoie să aștepte ore sau chiar zile pentru un răspuns din partea echipei dvs. de suport. Adăugați un pic de atenție personalizată și amabilitate din partea personalului, și veți avea clienți mulțumiți care abia așteaptă să colaboreze cu dvs. din nou.
Este bine cunoscut faptul că clienții implicați cumpără mai frecvent și sunt dispuși să cheltuie mai mult pe tranzacție. Un software fiabil pentru call center ajută la menținerea clienților mulțumiți și implicați în afacerea dvs.
Cu un software pentru agenții de call center, plătiți un preț mai mic pentru un set robust de funcții. Puteți opera cu ușurință un centru de contact 24/7, gestionat în totalitate de o echipă de la distanță.
Colaborând cu alte aplicații de afaceri, software-ul pentru call center vă permite să rămâneți mereu la curent cu interacțiunile clienților, soluțiile oferite acestora și multe altele. Ajută echipa dvs. să fie organizată și concentrată chiar și în zilele aglomerate.
Este necesar să întrețineți o imagine profesională, dar prietenoasă. Acest lucru vă permite să construiți relații cu clienții și chiar să încurajați marketingul prin recomandări.
Diversitatea software-ului pentru call center permite conectarea la email, chat live, SMS, social media și multe altele pentru a oferi o experiență completă clienților.
Nu doar că puteți oferi un serviciu 24/7, dar și funcționalități avansate precum răspunsul vocal interactiv (IVR), distribuirea automată a apelurilor (ACD), apelurile automate de revenire, rutarea bazată pe competențe și dialerele predictive cresc productivitatea agenților centrului de contact.
Păstrarea datelor clienților în siguranță este unul dintre cele mai importante aspecte ale unei afaceri de succes. Cele mai multe software-uri pentru call center oferă caracteristici de securitate integrate și acțiuni precum backup instant în cloud.
Metricile call center-ului, precum timpul mediu de manipulare (AHT), rata de rezolvare la primul contact, rata de abandon a apelurilor, timpul mediu de așteptare și multe altele sunt direct corelate cu software-ul telefonic al call center-ului utilizat. De exemplu, datorită conectării sistemului de call center la managementul relațiilor cu clienții (CRM), rata de rezolvare la primul contact în call center-uri este între 70-75%.
Cu cât obțineți mai multe informații, cu atât mai bine. Furnizarea de analize și rapoarte avansate vă permite să studiați performanța call center-ului, utilizarea agenților, viteza medie de răspuns și altele. Acest lucru nu doar că ajută la optimizarea operațiunilor call center-ului, ci și la identificarea anomaliilor între agenți.
Pentru a identifica cel mai bun software pentru call center pentru dvs., este recomandat să scrieți o listă de nevoi și cerințe pentru soluția dvs. de contact center.
Doriți să adăugați suport telefonic opțiunilor de contact? Sunt interacțiunile telefonice o modalitate principală de a contacta afacerea dvs.? Plănuiți să vă extindeți call center-ul în viitor?
Puneți-vă cât mai multe întrebări. Acest lucru vă va ajuta să luați decizii mai educate și să alegeți un software pentru call center care să răspundă cu adevărat tuturor nevoilor afacerii dvs.
Următoarele sunt câteva strategii pe care le puteți utiliza pentru a alege software-ul de gestionare a call center-ului potrivit pentru dvs.
Nimeni nu se așteaptă să întâmpine probleme, dar este mai bine să fiți pregătiți. Când alegeți un software pentru call center, optați pentru unul care oferă un suport pentru clienți fiabil, capabil să rezolve rapid orice probleme potențiale. Amintiți-vă că, dacă așteptați suportul furnizorului, clienții dvs. ar putea aștepta suportul dvs.
Analizați cu atenție cât de robuste sunt caracteristicile de securitate. Nu subestimați importanța păstrării în siguranță a informațiilor confidențiale și a datelor clienților.
Este firesc ca, pe măsură ce afacerea dvs. crește, să crească și volumul interacțiunilor cu clienții. Alegeți un sistem pentru call center pe care să-l puteți scala în sus sau în jos în funcție de nevoile dvs., astfel încât să vă extindeți afacerea fără să vă faceți griji cu privire la capacitățile insuficiente ale call center-ului.
Nu există software perfect. Există anumite limitări cu care va trebui să vă obișnuiți, indiferent cât de robust sau scump este software-ul ales. Poate că îi lipsește o funcție personalizabilă populară pe care ați dori să o explorați. Sau poate lipsa monitorizării în timp real a apelurilor reprezintă o problemă pentru dvs. Decideți care limitări ale software-ului sunt dealbreakers și care pot fi acceptate.
Într-un mediu de call center, echipa dvs. trebuie să poată lucra împreună fără probleme. Când alegeți un software, analizați funcțiile care facilitează colaborarea. Cât de ușor este să transferați un apel de la un agent la altul? Pot partaja note interne, efectua apeluri interne sau trimite mesaje interne? Funcții de acest gen tind să fie trecute cu vederea, dar afectează productivitatea call center-urilor mai mult decât se realizează.
Operațiunile zilnice din call center-uri depind în mare măsură de cât de fiabilă este rețeaua utilizată. Nu uitați să verificați fiabilitatea rețelei software-ului pentru call center pe care intenționați să-l achiziționați.
Posibilitatea de a oferi o experiență unificată clienților dvs. este ceea ce face diferența. Oferirea unei capabilități excelente de integrare face posibil ca software-ul dvs. să se conecteze cu diferite site-uri, astfel încât să puteți crea o experiență fluidă și consecventă pentru clienții dvs.
Cel mai bun software pentru call center pentru afaceri din domeniile eCommerce, Asigurări, SaaS, etc. care urmăresc extinderea în viitor.
LiveAgent este o soluție helpdesk utilizată de peste 40.000 de clienți din întreaga lume, care oferă un software fiabil pentru call center și multe alte funcții avansate. Cu multiple opțiuni de automatizare și un număr mare de integrări disponibile, nu veți avea dificultăți în a oferi servicii excelente pentru clienți.
Unii dintre cei mai cunoscuți clienți ai acestui software includ giganți din industrie precum Forbes, Huawei, Nascar, BMW și Yamaha.
LiveAgent oferă o versiune complet gratuită. Totuși, dacă doriți să beneficiați de funcțiile sale suplimentare, puteți alege dintre trei opțiuni de preț, inclusiv 15$, 29$ și 49$ pe lună. Ultima opțiune include capacități excelente pentru un call center. Înainte de a vă angaja la unul dintre planurile plătite, vă puteți înscrie pentru o probă gratuită de 30 de zile, astfel încât să explorați ceea ce veți primi.
Among RingCentral’s customers, you can find Bennett International, Lush Cosmetics, and Chatterkick.
You can pay for RingCentral’s services either monthly or annually. Starting at $14.99 a month, you can get the essentials including unlimited calling in US and Canada. For more advanced features, you can opt for plans including $20.99, $26.24, and $37.49 per month.
You can try RingCentral contact center for free if you sign up for their 15-day free trial. You can extend this period by taking advantage of a 30-day risk-free money-back guarantee.
Best call center software for all companies looking for an easy-to-use cloud call center solution.
You can be one of the over 70 000 customers worldwide that trust Genesys with their contact center operations.
Genesys is trusted by many businesses including Xerox, Uplift, and Heineken Mexico.
You can start using Genesys at a price point of $75 per agent per month and then upgrade to plans costing $110 and $150. All of these pricing options are billed annually.
You can try Genesys for free with their 30-day free trial.
Evaluate Genesys alternatives
Best call center software for mid-sized companies that are aiming for growth.
CloudTalk offers over 70 advanced calling features. This call center software is typically used for sales and outbound calling with many advanced features like skills-based routing, automation, and unlimited call queues.
CloudTalk boasts a large client base including DHL, Yves Rocher, and Rosenberg.
CloudTalk offers three pricing plans including $25, $30, and $50. You can also contact their team and request a custom pricing plan, so it fits your exact needs.
You can sign up for a 14-day free trial to get acquainted with its capabilities.
Best call center software for growing teams in businesses across all industries.
HubSpot offers its extensive services to over 100 000 businesses across more than 120 countries, so you can be sure that this well-established software provider will take good care of your business operations.
HubSpot’s worldwide customer base includes companies like DocPlanner, SoundCloud, and GoFundMe.
Some of HubSpot’s standard features are available for free. However, you can subscribe to HubSpot Service Hub’s paid software for €41, €414, or €1104 a month. However, these prices are flexible due to set-up and onboarding fees.
If you’d like to try it out, you can sign up for a 14-day free trial.
Look into HubSpot alternatives.
Best call center software for businesses ready to transfer from on-premise solutions to the cloud.
Five9 Intelligent Cloud Contact Center uses the power of practical artificial intelligence (AI) to boost customer satisfaction rates for more than 2000 clients.
Printre clienții Five9 se numără companii precum Zevas, Rochester Institute of Technology și Bakkt.
Five9 oferă patru planuri tarifare la prețurile de 149$, 169$, 199$ și 229$, facturate lunar.
Cel mai bun software de call center pentru afaceri mici și mijlocii dedicate oferirii celui mai bun serviciu pentru clienți.
Zendesk oferă software click-to-dial complet integrat cu platforma lor de helpdesk. Având o bază mare de clienți, puteți avea încredere că Zendesk va satisface nevoile centrului dvs. de apeluri.
Modsy, BoxyCharm și Vimeo sunt câțiva dintre clienții care folosesc software-ul Zendesk.
Zendesk oferă trei opțiuni de preț care constau în $19, $49 și $99 pe lună per utilizator, facturate anual.
Dacă dorești să îl testezi, te poți înscrie pentru o perioadă de probă gratuită de 30 de zile.
Verifică alternativele Zendesk.
Cel mai bun software de call center pentru companiile care au cel puțin 5 agenți și doresc să își îmbunătățească relațiile cu clienții.
Software-ul de call center bazat pe cloud al Talkdesk oferă peste 25 de integrări cu diverse instrumente de afaceri pentru a-ți crește vânzările și a oferi un suport excelent pentru clienți.
Across all industries, clients like ClickPay, Canon, and Accenture rely on Talkdesk’s software.
Besides their custom pricing plan, Talkdesk has three options to choose from including $75, $95, and $125 per user per month.
If you’d like to have a look at their software before purchasing it, you can sign up for a free trial.
Best call center software for large enterprises that put customer experience and team collaboration at the forefront.
Vonage offers 40+ business features that will make your calls and video conferences easy to manage.
Many businesses like Key Travel, Cambly, and Apptivo use Vonage’s products and services.
Vonage offers pricing plans for their customers, starting at $19.99, $29.99, and $39.99 per line per month plus taxes and fees.
You can also try it out for free when you sign up for Vonage’s 14-day free trial.
Best call center software for companies across all industries aiming to provide an amazing customer experience.
Freshdesk is an established platform in the field of customer support with over 50 000 customers worldwide.
Unii dintre clienții Freshdesk includ Netflix, Evernote și Optimum Financial Solutions.
Pentru a utiliza funcțiile de bază ale Freshdesk, înscrie-te pentru planul gratuit. Dacă dorești să experimentezi întreaga gamă de capabilități ale software-ului, poți opta pentru planurile de €15, €39 sau €49 per agent/lună.
În plus, poți încerca Freshdesk pe parcursul unei perioade de probă gratuită de 21 de zile.
Revizuiește alternativele la Freshdesk.
Cel mai bun software pentru call center pentru afaceri care doresc să aprofundeze legăturile cu clienții lor.
Avaya este o soluție software bazată pe cloud care va face conferințele virtuale cu adevărat plăcute.
You may recognize some of Avaya’s customers, including Datamark, Fiber Industries, and Treated.com.
If you’re considering subscribing to Avaya’s services, contact their sales representatives and get a pricing plan made for you.
Best call center software for businesses of all sizes aiming to boost growth.
CallHippo helps over 5000 companies worldwide provide the best customer service to their customers.
Among businesses that use CallHippo, you can find Brioso Technologies, Aspire, and Altvalora.
CallHippo offers four pricing plans you can choose from including €15, €22, €36, and €45 per user per month. You can also purchase further add-ons.
Best call center software for a wide range of companies who want to cut their telco costs while keeping high levels of customer satisfaction.
3CX is trusted by more than 600 000 companies across all industries, so you can be sure you will be in good hands.
3CX has many different customers including Toyota, Wilson, and American Express.
You can use some of 3CX’s software features free of charge. However, if you’d like to take advantage of their more advanced features, you can sign up for one of the following plans: €150, €235, or €270 for their hosted option. If you’d like to use the self-managed solution, you can pay €135, or €170.
The first year of using 3CX’s software is considered a free trial period.
Evaluate 3CX alternatives.
Best call center software for businesses of all sizes which are not afraid of innovation.
Dialpad offers a reliable software solution that offers an automated, yet highly personalized experience.
Dialpad has a large customer base including companies like Fenway Health, Uber, and Clear Capital.
You can use Dialpad’s software for €20, or €25 per user per month, or you can request a custom pricing plan to fit your exact needs.
You can try this software solution for free if you sign up for the 14-day free trial.
Best call center software for small companies with remote teams that want to have effective collaboration.
Bitrix24 is an ideal solution for companies that want to increase their sales whether they are at the office or on the other end of the world. Bitrix24 provides both cloud-based and on-premise solutions so it can fit your business perfectly.
Companies that use Bitrix24’s software include PC Pulse, Cargo, and Compara.
You can experience some of the basic features completely free of charge with Bitrix24’s free plan. However, if you want to take advantage of their additional features, including call center software, you can subscribe to a $39, $79, or $159 per month plan. If you prefer an on-premise system, you can purchase a one-time license costing either $2990 or $24990 for enterprises.
Before committing to any of these paid plans, you can try Bitrix24 using their 30-day free trial.
Look into Bitrix24 alternatives.
Best call center software for all the companies that conduct sales and support through phone.
More than 9000 customers trust Aircall’s cloud-based call center software with their contact center operations.
Among businesses that use Aircall’s software, you can find Avocado, Jobilla, and Birdies.
Aircall’s basic plan starts at €30 per month billed annually. If you’d like to get access to more features, you will pay €50 per month also billed annually. Furthermore, you can contact Aircall and get a custom pricing plan that will fit your needs perfectly.
Before you decide to subscribe to a paid plan, you can try Aircall for free with their 7-day free trial.
Check out Aircall alternatives.
Best call center software for companies of all sizes that need a reliable call center software solution.
Twilio is a customer engagement platform that allows you to provide truly personalized support to your clients.
Some of the well-known companies that use Twilio include DoorDash, Allergan, and Lyft.
Twilio’s pricing to initiate calls starts at 2 cents per minute. To receive calls, the price starts at $1 monthly per phone number and 1 cent per minute.
You can try Twilio for free when you sign up for their 45-day free trial.
Best call center software for businesses of all sizes that strive to provide an amazing experience to their customers.
Dixa allows its customers to provide a truly multi-channel experience to their customers in small or large contact centers.
Some of Dixa’s happy customers include Organic Basics, Rapha, and Too Good To Go.
You can contact Dixa’s sales team to book a demo call and get a customized pricing plan.
However, if you want to try it out, you can sign up for their free trial.
Review Dixa alternatives.
Best call center software for larger businesses that look for a reliable enterprise software solution.
Nextiva offers a reliable and secure call center software system that over 80 000 companies around the world rely on.
You may recognize some of Nextiva’s customers including Taco Bell, Pac-12, and Buffalo Bills.
You can subscribe to one of the three pricing plans Nextiva offers, including $18.95, $22.95, or $32.95 per user per month. All of these options can be billed monthly or annually.
You can try out some of Nextiva’s features by signing up for the 7-day free trial.
Best call center software for companies of all sizes looking to improve relationships with their clients.
Nice CXone empowers its clients to harness the powers of AI and automation to deliver the best customer experience possible.
Nice CXone is trusted by many customers including Columbia Sportswear, Radisson Hotels, and Teleflora.
You can take advantage of Nice CXone’s features starting at $100 per month per feature.
If you’d like to try it out before making a purchase, you can sign up for their 60-day free trial.
Best call center software for mid-sized and large companies that want to bring the best support to their clients.
If you employ at least 50 contact center agents, UJET is an excellent call center software for you.
Among businesses that use UJET’s software, you can find Wag!, Instacart, and Zettle.
UJET’s software is available for purchase for $65, $69, $99, or $120 a month.
If you’d like to try UJET without committing to a paid subscription, you can register for a free trial.
Best call center software for small to mid-sized businesses across all industries.
Ringover is a simple to implement and use software with 40+ business tools that allow you to have all the customer information at hand.
Ringover has over 10 000 clients including Sherpany, Klaxoon, and Clausematch.
You can subscribe to Ringover for €19 or €39 per user per month. If you’d like to get a custom pricing plan, you can contact Ringover’s sales team.
Furthermore, you can try this software solution for free if you sign up for a 7-day free trial.
Best call center software for every business that doesn’t appreciate vendor lock-in.
VICIdial is an open-source contact center software that is used by more than 140 000 customers worldwide.
VICIdial is used by clients like Directo, Homebase, and PROS.
You can use VICIdial’s call center software completely free of charge.
Best call center software for businesses of all sizes in eCommerce and online retail.
Channels is a cloud-based data-powered business phone system that allows you to easily connect with your clients.
Channels is trusted by many customers including Kodakit, InstaForex, and DocPlanner.
Channels allows you to use their essential features, including call center software, free of charge. If you want to take advantage of their advanced options, you can subscribe for $24, or $62 a month.
Before deciding to purchase a paid package, you can sign up for a free trial.
Evaluate Channels alternatives.
Best call center software for larger-scale businesses across all industries located anywhere in the world.
Avoxi has over 20 years of experience in international communications. With its coverage of more than 170 countries, you can be sure that your customers will be able to reach you each time.
S-ar putea să recunoașteți unii dintre clienții Avoxi precum Moncler, Marriott International și Black & Decker.
Puteți începe să utilizați unele dintre funcțiile Avoxi gratuit. Cu toate acestea, dacă doriți să beneficiați de funcții suplimentare, puteți alege dintre următoarele opțiuni: 19,99 USD per utilizator sau 39,99 USD per utilizator.
În plus, vă puteți familiariza cu funcțiile Avoxi în perioada de probă de 7 zile.
Există multe opțiuni de software pentru centre de apel din care puteți alege. Haideți să aruncăm o privire rapidă la cele mai bune 5.
Call Center software | LiveAgent
Try the top call center software for free! No credit card required.
|
Genesys | Talk desk | Five9 | UJET |
---|---|---|---|---|---|
Capterra rating
Overall software ratings from verified users on Capterra.
|
4.7
(approx. 1k reviews)
|
4.4
(approx. 100+ reviews)
|
4.5
(approx. 600 reviews)
|
4.2
(approx. 400 reviews)
|
4.5
(approx. 100+ reviews)
|
Web-based |
|
|
|
|
|
Free version |
LiveAgent offers free version.
|
Genesys doesn't offer free version.
|
Talk desk doesn't offer free version.
|
Five9 doesn't offer free version.
|
UJET doesn't offer free version.
|
Free trial |
LiveAgent offers free trial.
|
Genesys offers free trial.
|
Talk desk offers free trial.
|
Five9 doesn't offer free trial.
|
UJET offers free trial.
|
Starting price |
$49/agent/month
LiveAgent call center software prices start at $49/agent/month.
|
$75/agent/month
Genesys call center software prices start at $75/agent/month.
|
€75/agent/month
Talk desk's call center software prices start at €75/agent/month.
|
$149/agent/month
Five9 call center software prices start at $149/agent/month.
|
$65/agent/month
UJET call center software prices start at $65/agent/month.
|
A demo call is your time and place to ask questions and get first-hand information from the vendor. Although, sometimes it might be a bit overwhelming and you might forget the questions you planned on asking.
Don’t worry, we’ve got you covered.
The exact steps and actions depend on the provider of your call center automation software solution, the level of customization they allow, how many integrations you need to set up, and many more.
It could take a person with no prior IT experience half an hour, or it can take an experienced tech-savvy personnel a whole afternoon to configure everything correctly.
The most important, and frankly the only thing you really need to set up LiveAgent call center software is a VoIP number that supports SIP trunking. Although for some it is considered a piece of cake, if you need advice or assistance, our amazing team will help you set everything up.
But if you’d like to delve deep into the process of setting up your call center, – including call center software – you can use our Call center setup checklist to help you stay organized and make sure that you don’t forget anything important.
Although it is difficult to determine the best call center software for each business, the most reliable one is LiveAgent call center software. With its robust set of features, you can be sure that you will not miss anything your business might need either now, or in the future.
LiveAgent’s call center software leaves little to be desired. With each customer interaction, be it a call, a live chat message, or a social media mention converted to a ticket, you don’t need to ever worry that you’ll miss anything. This way, your customers will feel heard and appreciated every time they reach out to you.
If you’re searching for call center software full of amazing features that will take your customer support to the next level, look no further. LiveAgent’s call center software is the right solution for you.
In the category of cost-saving, LiveAgent is a clear winner. Not only does this call center software allow you to make inbound and outbound calls, use automation, harness the power of extensive reports, and increase your conversions, but it is also accessible to all the businesses who want to delight their customers while keeping costs low.
On review sites like Capterra, G2, and TrustRadius, LiveAgent boasts high ratings and great reviews. So if you are the one to listen to the voices of LiveAgent’s clients, you might be on the right path to finding the best call center software for you.
LiveAgent is, no doubt, the way to go if you’re looking for reliable software that is also easy to implement. You can configure, customize, and integrate it in no time without the need to know how to code.
Software-ul pentru call center este o soluție care ajută companiile să gestioneze apelurile telefonice primite de la clienții lor. Acesta poate avea o multitudine de funcții, cum ar fi centralizarea apelurilor telefonice de pe linii fixe sau site-uri web, rutare inteligentă, auto dialer sau chiar înregistrarea apelurilor. Un software pentru call center ar trebui, de asemenea, să ajute agenții să acceseze informații importante despre clienți, cum ar fi istoricul comenzilor, informațiile de contact și tichetele anterioare.
Un software pentru call center funcționează prin centralizarea soluției de rutare a apelurilor de pe linii fixe sau site-uri web în cadrul software-ului. Dacă un client apelează, software-ul scanează baza de date a clienților pentru a vedea dacă are informații anterioare despre apelant. Aceste informații sunt apoi accesate de un agent și revizuite înainte de a răspunde la apel. Între timp, apelul este pus în așteptare. Odată răspuns, apelurile sunt înregistrate în scopuri de formare și calitate.
IVR este o tehnologie de răspuns vocal interactiv. IVR permite computerelor să interacționeze cu oamenii prin utilizarea comenzilor vocale sau a tonurilor de pe o tastatură. IVR este utilizat într-un mediu de call center pentru a redirecționa apelurile către agenții sau departamentele corespunzătoare. IVR poate fi utilizat, de asemenea, pentru a recupera informații despre cont sau pentru a oferi feedback. Prin urmare, este o soluție excelentă pentru companii.
Printre cele mai importante aspecte ale unui software pentru call center, pe care ar trebui să le cercetezi, se numără securitatea și fiabilitatea rețelei. În plus, în funcție de nevoile afacerii tale, ar trebui să cauți scalabilitatea software-ului pentru call center, numărul de integrări pe care le oferă, disponibilitatea suportului pentru clienți, limitele software-ului și care sunt instrumentele de colaborare pe care le furnizează.
Funcția principală a unui call center este de a permite clienților să contacteze companiile cu orice întrebări pe care le-ar putea avea legat de produse, politici, retururi, funcționalitate, depanare sau feedback.
Software-ul pentru call center îți permite să operezi un call center oriunde și oricând au nevoie clienții tăi. De la apeluri reci la răspunsuri la întrebări tehnice complexe, software-ul pentru call center face posibilă oferirea unui suport personalizat uimitor clienților tăi, în timp ce înveți din fiecare interacțiune și din fiecare perspectivă a clientului cum să oferi cea mai bună experiență de îngrijire a clienților.
Prețul depinde de calitatea software-ului pe care îl alegi. LiveAgent este o soluție completă de help desk care include și un call center. Prețul este calculat în funcție de câți agenți are nevoie compania ta pe lună. Abonamentul nostru All-inclusive conține un call center complet și costă 49 USD pe lună pentru fiecare agent.
Beneficiile software-ului pentru call center includ eficiența îmbunătățită a agenților, angajamentul clienților, experiența clienților și creșterea vânzărilor. Poți încerca gratuit software-ul pentru call center și să experimentezi beneficiile direct.
Singurul lucru de care ai nevoie este un număr VoIP care suportă SIP trunking. Acesta este tot ce îți trebuie pentru a configura un call center simplu, inclusiv software-ul pentru call center pentru afacerea ta.
Software-ul #1 gratuit de bază de cunoștințe
Descoperiți LiveAgent, software-ul gratuit numărul 1 pentru baze de cunoștințe, care simplifică gestionarea informațiilor și îmbunătățește asistența clienților. Beneficiați de configurare rapidă, suport 24/7 și o lună gratuită de testare. Instrumentul nostru vă ajută să creați articole detaliate și să reduceți volumul de tichete, asigurând clienți mai fericiți și suport continuu. Începeți acum cu un cont gratuit!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.