Împuterniciți-vă clienții să solicite o apelare inversă automată în cazul în care linia este ocupată, dacă nu există agenți disponibili pentru a prelua apelul sau dacă doresc pur și simplu să fie apelați înapoi mai tarziu.
Sistemul nostru de apelare la coadă salvează locul clientului în linie și atunci când se află în partea din față a cozii, sistemul îi apelează automat înapoi.
Îmbunătățiți-vă de astăzi experiența clientului cu ajutorul software-ului nostru de apelare inversă.
Software-ul LiveAgent de call center oferă o funcție de apelare inversă ca o parte a capacității sale de IVR ( răspuns vocal interactiv ). În loc să aștepte în linia de așteptare, clienții dvs. pot solicita acum un apel invers apăsând un singur buton.
Nu este nevoie să așteptați în linia de așteptare sau să vă faceți griji cu privire la pierderea locului la coadă. LiveAgent va apela clientul automat odată ce se află în partea din față a cozii.
Cu apelarea inversă de la coada call center-ului LiveAgent, agenții dvs. nu vor trebui să monitorizeze manual apelurile solicitate. Funcționalitatea ACD încorporată (distribuirea automată a apelurilor ) funcționează sincronizată cu sistemul nostru puternic IVR pentru a păstra automat numărul apelantului și a-l plasa în coadă, în plus față de apelarea automată a numărului apelantului și atribuirea apelului unui agent corespunzător.
Oferiți clienților opțiunea de a primi un apel invers de la echipa centrului dvs. de contact în loc să trebuiască să aștepte pe linia de așteptare. Dacă aveți grijă de timpul lor, veți reduce ratele de abandon a apelurilor și veți vedea o creșterea satisfacției clienților .
Clienții se așteaptă la o experiență fără probleme de fiecare dată când contactează asistența pentru clienți. Oferindu-le o opțiune de apelare inversă automată, le puteți oferi o experiență de servicii fără probleme. Reduceți efortul clienților astăzi, îmbunătățind în același timp satisfacția și loialitatea clienților față de marca dvs.
Pentru a începe să utilizați serviciul de apel invers automat, pur și simplu creați un script IVR care include opțiunea de apel invers.
Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent și dați click pe Configurare, apoi Apelați, apoi Numere. Dați click pe „Editați numerele existente” și selectați IVR.
Dați click pe „Adăugați înregistrare” și încărcați mesajele IVR preînregistrate sau înregistrați-le pe ale dvs.
Creați-vă scriptul IVR. Urmați pașii descriși în ghidul de configurare din baza de cunoștințe de apel invers automat.
Lansați un apel pentru a testa dacă funcția de apel invers funcționează. Urmați instrucțiunile IVR și apăsați numărul solicitat pentru apelare.
Software-ul call center de apelare inversă este o soluție rentabilă pentru companii de toate dimensiunile. Cu apelurile inverse automate, vor fi necesari mai puțini agenți din centrul de contact pentru a răspunde la apeluri, deoarece volumul de apeluri nu va fi atât de mare.
Nu ratați potențialele oportunități de vânzare pur și simplu pentru că clienții dvs. nu vă pot contacta. Cu apelurile inverse automate, clienții dvs. vor fi mai puțin susceptibili să se frustreze și să renunțe la apelurile lor telefonice. Oferindu-le șansa de a solicita o apelare inversă automată, puteți genera mai multe vânzări și îmbunătăți în același timp satisfacția clienților.
Adunați mai multe informații despre serviciul pe care îl oferiți. Caracteristicile robuste de raportare prezintă statistici despre centrul dvs. de apeluri virtuale, inclusiv apeluri pierdute și cu răspuns, durata apelurilor, agenții atribuiți, și altele.
Cu software-ul LiveAgent, centru de contact, există opțiuni de raportare nesfârșite. Segmentați datele în funcție de zi, săptămână, lună sau interval de date personalizat și creați un grafic sau o diagramă care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs. Cu cât sunteți mai informat cu privire la serviciul pe care îl oferiți, cu atât puteți îmbunătăți și crește satisfacția și loialitatea clienților.
Funcția de apelare inversă automată LiveAgent menține locul clientului în linie. Aceștia pot închide având cunoștința că numărul lor este păstrat, locul lor în coadă este sigur și apelarea inversă iminentă.
Software-ul nostru de centru de contact oferă un desktop de agent unic omnicanal . Cu LiveAgent, agenții centrului dvs. de contact pot accesa toate cererile de pe diferite canale (rețele de socializare, chat live, e-mail, telefon) într-o singură interfață.
Configurați automatizarea regulilor pentru a îmbunătăți productivitatea și fluxul de lucru al agentului. Regulile de automatizare pot fi utilizate pentru a trimite automat e-mailuri de urmărire, pentru a adăuga etichete (apel invers) la tichete și multe altele.
Software-ul de apelare inversă pentru call center LiveAgent este echipat cu ACD funcționalitate pentru a asigura transferuri de apeluri fără probleme și experiențe superioare ale clienților. Funcția noastră ACD direcționează automat apelanții către cel mai potrivit agent / departament în funcție de disponibilitate, prioritate sau alocare aleatorie.
Call center-ul nostru bazat pe web este echipat cu un puternic Sistem IVR care este gata să execute arbori complecsi IVR. Sistemul IVR este suficient de ușor de utilizat pentru începători, dar suficient de robust pentru a satisface nevoile profesionale ale call center-ului.
Sistemul de apel invers automat al LiveAgent preia toate sarcinile grele, asigurându-se că agenții pot continua să răspundă la apeluri fără nicio întrerupere. Atunci când un client solicită un apel invers și ajunge în partea din față a cozii de apel, sistemul îi va forma automat numărul și îl va conecta la un agent din centrul de contact adecvat.
Software-ul LiveAgent pentru call center înregistrează automat fiecare apel primit și efectuat. Sistemul poate stoca un număr nelimitat de înregistrări de apeluri care pot fi utilizate pentru asigurarea calității, instruire, uniformitate transferuri de tichete sau scopuri legale.
Vizualizarea hibridă a tichetului a LiveAgent asigură că agenții centrului de contact pot urmări traseul de rezolvare a problemelor unui client pe mai multe canale, rămânând în același fir de tichete. Fluxurile de tichete hibride ajută agenții să ofere răspunsuri inteligente și personalizate care ajută la îmbunătățirea satisfacției și loialității clienților.
Bucurați-vă de o perioadă de încercare gratuită de 14 zile a LiveAgent pentru a vedea ce poate face soluția noastră virtuală de call center bazată pe web pentru echipa dvs. de afaceri și de asistență pentru clienți, vânzări și marketing.
În plus față de un software call center complet, LiveAgent este un ghișeu unic pentru toate serviciile pentru clienți.
Conectați toate conturile dvs. de pe rețelele de socializare la software-ul centrului de contact pentru a îmbunătăți productivitatea agentului și pentru a păstra securitatea datelor clienților dvs. Programul de asistență LiveAgent se integrează cu Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger și Viber.
Software-ul de asistență LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață. Bucurați-vă de funcții avansate, cum ar fi invitații de chat proactive, formulare offline, formulare pre-chat, precum și vizualizarea de tastare în timp real care vă permite să vedeți ce tastează clientul în caseta de chat înainte de a apăsa trimite. Capacitățile de chat live ale centrului de contact LiveAgent vă vor ajuta să îmbunătățiți implicarea clienților, să creșteți vânzările și să sporiți satisfacția clienților în același timp.
Simplificați toate interogările clienților într-un desktop de agent omnicanal centralizat cu software-ul de ticketing . Alocați tichete diferitelor departamente și agenți și organizați fiecare interogare în funcție de etichete, prioritate sau dată primită. Vizualizați traseul de rezolvare a problemelor fiecărui client de la început până la sfârșit, pe diferite canale de asistență și într-un format bogat în context, cu flux de tichete hibrid .
Creați și stilizați-vă propria bază de cunoștințe utilizând Editorul WYSIWYG (Ce vedeți este ceea ce obțineți). Îmbunătățiți satisfacția clienților oferind clienților dvs. instrumente de auto-ajutor, cum ar fi articolele, întrebările frecvente sau comunitatea forumuri.
Software-ul LiveAgent pentru call center bazat pe web oferă mult mai mult decât simpla apelare inversă la coadă.
Software-ul de asistență LiveAgent este echipat cu peste 200 de funcții utile care vă vor ajuta să eficientizați fluxul de lucru al agentului dvs. și să eliminați ghicitorile din serviciul pentru clienți. Îmbunătățiți performanța agentului dvs. cu LiveAgent astăzi.
Software-ul nostru pentru centrul de contact este conceput pentru a funcționa bine cu alte aplicații . Integrați-vă favoritele dvs. aplicații cu software-ul nostru de call center pentru a obține o eficiență maximă a agentului, precum și o imagine de ansamblu holistică a profilului fiecărui client completat cu achiziții anterioare și interacțiuni cu afacerea dvs.
Obiectivul nostru principal este succesul dvs. Asistența pentru clienți LiveAgent este disponibilă 24/7, 365 de zile pe an pe mai multe canale de comunicare, inclusiv Twitter, Facebook, Instagram, e-mail, chat live, portalul nostru pentru clienți sau telefon. Strigați-ne oricând aveți nevoie de noi, vă vom ajuta cu plăcere. De asemenea, oferim asistență în mai multe limbi , dacă aveți nevoie de ea.
Software-ul de apel invers LiveAgent a fost creat cu flexibilitatea, scalabilitatea și colaborarea în echipă. Deoarece fiecare companie (indiferent de dimensiunea sa sau de industria în care activează) are nevoi diferite, centrul nostru de contact este complet personalizabil.
Software-ul nostru poate fi scalat pentru operațiuni de orice dimensiune și orice scop, indiferent dacă centrul dvs. de contact este specializat în servicii pentru clienți de inbound, vânzări outbound sau ambele. Consultanții noștri profesioniști sau personalul tehnic vă pot ajuta să creați cea mai eficace și mai eficientă soluție software care să se potrivească nevoilor dumneavoastră.
Indiferent dacă vă ocupați de asistență medicală, ospitalitate, SaaS, auto, comerț electronic sau industria educației, LiveAgent poate fi adaptat pentru a se potrivi nevoilor dvs.
Software-ul pentru centrul de contact LiveAgent este compatibil GDPR , verificat Google OAuth, criptat HTTPS și stochează datele clienților în Tier-III + sau instalații conforme IV sau PCI DSS, SSAE-16 sau ISO 27001.
Software-ul LiveAgent call center este complet bazat pe cloud. Accesați cu ușurință funcțiile puternice de apelare inversă automată ale centrului dvs. de contact în fiecare zi.
Software-ul nostru de call center omnicanal a câștigat peste 20 de premii numai în 2020, datorită capacităților sale omnicanale, CRM nativ puternic și integrări CRM avansate. Descoperiți astăzi cum LiveAgent creează tranziții fără probleme de la un canal la altul.
Software-ul pentru call center LiveAgent este oferit la un model freemium tarifar . Oferim software gratuit pentru call center, precum și o versiune avansată cu plată, care include apeluri automate. Planul nostru software de call center plătit este oferit la un preț accesibil. Plătiți mai puțin și obțineți mai multă valoare cu LiveAgent astăzi.
Oferiți clienților opțiunea de a vă contacta prin canalele de asistență pe care le preferă. Indiferent dacă este vorba de chat live, e-mail, voce, video, rețele de socializare sau chat web, LiveAgent este gata să ofere o experiență omnicanală perfectă pentru clienți la care se așteaptă clienții dvs.
Oferiți un serviciu extrem de personalizat, informat și bogat în context cu sistemul nostru de apel invers și bucurați-vă de relații de durată îmbunătățite cu clienții, satisfacție mai mare a clienților, loialitate îmbunătățită a clienților și mai multe oportunități de vânzare.
Luați software-ul nostru premiat de apelare omnicanal pentru call center. Testați puternicele noastre integrări IVR și CRM pentru a descoperi cum puteți oferi experiențe clienților fără probleme pe toate canalele de servicii. Solicitați o demonstrație sau creați o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a vedea tot ce are de oferit software-ul call center LiveAgent.
Descoperiți cum să gestionați eficient volumul ridicat de apeluri în centrele de apeluri pentru a îmbunătăți satisfacția clienților și a reduce costurile. Aflați despre soluții precum canale suplimentare de asistență, optimizarea IVR și analiza datelor pentru a face față provocărilor. Vizitați pagina pentru tactici esențiale și îmbunătățiți-vă serviciile cu LiveAgent!
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2024, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!
Software de centru de apeluri de intrare
Cercetările arată că 39% dintre consumatori preferă asistența prin telefon față de alte canale de comunicare. Cu Liveagent puteți configura un centru de apel virtual chiar în biroul dvs. de asistență. Gestionați cu ușurință comunicările de intrare cu clienții, îmbunătățiți performanțele echipei de asistență și generați mai multe vânzări de intrare.
Ce reprezintă un Centru de Contact?
Programele de Contact Center (Centru de Contact) oferă posibilitatea companiilor de a gestiona volume mari de comunicații cu clienții, atât inbound cât și outbound, prin intermediul numeoraselor canale de comunicare.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team