LiveAgent oferă un software de centru de apeluri de intrare pentru a îmbunătăți satisfacția clienților și eficiența agenților. Acesta include funcții de gestionare a canalelor de comunicare, analiză și raportare, fiind parte a unei platforme omnicanal fără costuri ascunse.
În ciuda creșterii rapide a canalelor digitale, asistența telefonică rămâne în continuare unul dintre cele mai populare mijloace de comunicare cu clienții, atât în industriile B2B, cât și în cele B2C. De fapt, cercetările arată că 39% dintre consumatori preferă asistența prin telefon față de alte canale de comunicare.
Cu LiveAgent puteți configura un centru de apel virtual chiar în biroul dvs. de asistență și puteți primi apeluri de la telefonul fix sau de pe site-ul dvs. web. Gestionați cu ușurință comunicările de intrare cu clienții, îmbunătățiți performanțele echipei de asistență și generați mai multe vânzări de intrare.
Software-ul de centru de apeluri de intrare permite companiilor să gestioneze eficient un volum mare de apeluri telefonice de la clienți. Software-ul funcționează cu tehnologia IVR (Interactive Voice Response) și sisteme inteligente de rutare a apelurilor care reduc numărul de apeluri și timpul de așteptare a apelurilor, asigurându-se în același timp că apelanții sunt conectați întotdeauna la agenții cei mai potriviți.
Aflați mai multe
Utilizând un software profesional în centrul de apeluri de intrare, puteți reinventa modul în care afacerea dvs. gestionează comunicările primite de la clienți.
Indiferent dacă răspund la timp solicitărilor clienților sau închid o vânzare, agenții dvs. pot obține un rezultat pozitiv numai dacă software-ul de call center pe care îl utilizează le oferă o serie de caracteristici utile.
Cu IVR integrat, puteți optimiza comunicările pe măsură ce apelurile sunt redirecționate către departamentele sau agenții potriviți, reducând timpii de așteptare și sporind satisfacția clienților.
Cu acces instantaneu la informații detaliate despre apelant, agenții pot vinde up-sell și cross-sell produse sau servicii relevante către clienții dvs. existenți și pot genera mai multe vânzări.
Indiferent dacă răspund la timp solicitărilor clienților sau închid o vânzare, agenții dvs. pot obține un rezultat pozitiv numai dacă software-ul de call center pe care îl utilizează le oferă o serie de caracteristici utile.
LiveAgent oferă o integrare fără probleme cu 99% din totalul național, regional și global a partenerilor VoIP – alegeți furnizorul dvs. VoIP, conectați trunchiuri SIP nelimitate și numere locale. De asemenea, puteți activa apelurile de la PC la PC și puteți permite clienților să vă sune printr-un click dintr-un buton chiar de pe site-ul dvs. web.
Aflați mai multe
Pentru a asigura o comunicare rapidă și precisă, software-ul centrului de apel LiveAgent direcționează automat apelurile în funcție de prioritate sau le atribuie aleatoriu. Cu atribuire prioritară, apelurile sunt direcționate către un agent liber cu cea mai mare prioritate și cel mai lung timp de la ultimul apel, în timp ce alocarea aleatorie distribuie apelurile către agenții disponibili în prezent.
Cu un instrument cuprinzător de proiectare Răspuns Vocal Interactiv (IVR) puteți crea chiar și cei mai complicați și personalizați arbori IVR, automatizați și accelera asistența vocală, economisiți resurse și vă asigurați că apelurile clienților sunt direcționate întotdeauna către cele mai potrivite departamente sau agenți.
Aflați mai multe
Bucurați-vă de înregistrarea nelimitată a apelurilor fără a utiliza niciun software suplimentar de înregistrare a apelurilor și stocați în siguranță toate apelurile primite ale clienților și mesajele de mesagerie vocală în contul dvs. LiveAgent în scopuri juridice, de instruire sau de asistență. Redați, descărcați sau reveniți la apelurile înregistrate oricând aveți cea mai mare nevoie pentru a vă servi clienții mai bine.
Plasați un buton de Chat Video oriunde pe site-ul dvs. și solicitați clienților să vă sune de pe computer pentru o comunicare mai personalizată. Apelul video LiveAgent este complet bazat pe browser, deci nu este nevoie să instalați nicio aplicație externă. Apelurile video vor fi stocate în siguranță ca tichete.
Obțineți o imagine completă a performanței centrului dvs. de apeluri de intrare cu raportări detaliate. Generați diverse rapoarte și țineți evidența tuturor valorilor importante ale indicatorilor centrului de apeluri și KPI-urilor, inclusiv productivitatea agenților și rapoartele de clasificare a agenților pentru a identifica agenții cu cele mai bune performanțe și cei care ar putea avea nevoie de formare suplimentară.
Centrul de apeluri bazat pe cloud al LiveAgent este dotat cu o serie de funcții care pot ajuta agenții să genereze mai multe oportunități de vânzare, în timp ce interacționează cu clienții și oferă asistență continuă clienților.
Indiferent de canalul de asistență utilizat, toate comunicările cu fiecare client sunt stocate în mod convenabil în același tichet hibrid sub același ID de tichet, cu toate detaliile importante de care aveți nevoie despre client și problema lor.
Cu ajutorul CRM încorporat al LiveAgent, agenții pot vedea instantaneu cu cine comunică. Adăugați câmpuri la fiecare contact pentru a stoca datele clienților, pentru a crea notițe, pentru a accesa cu ușurință istoricul tichetelor anterioare – și aveți tot contextul de care aveți nevoie pentru a oferi asistență personalizată și pentru a beneficia de oportunități de vânzare up-sell și cross-sell încrucișată.
Centrul de apeluri de intrare este doar un segment al unei soluții de asistență omnicanală mai complexe. Cu LiveAgent clienții dvs. vă pot contacta de oriunde. Indiferent de canalele pe care le folosesc – e-mail, telefon, chat live sau rețele de socializare – agenții dvs. pot gestiona cu ușurință, în mod convenabil și eficient toate interacțiunile clienților dintr-un singur loc printr-un tablou de bord unificat și oferă o experiență a clienților omnicanală fără probleme. Software-ul este dotat cu peste 180 de funcții, peste 40 de integrări și opțiuni de personalizare aproape infinite pentru a se adapta la nevoile afacerii dvs.
Dacă sunteți în căutarea unui software gratuit pentru centru de apeluri de intrare, instrumentul va veni probabil cu funcționalități limitate. Când căutați soluții, acordați atenție setului de caracteristici cele mai critice, cum ar fi IVR, opțiuni de rutare a apelurilor, înregistrări nelimitate de apeluri, raportare, etc. în câteva minute și câteva click-uri simple.
Obțineți acces la un software de centru de apeluri bazat pe cloud, atât cu funcții de intrare, cât și de ieșire și fără costuri suplimentare pentru utilizarea pe minut – direct în soluția de asistență. LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs. cu prețuri complet transparente, facturate numai pentru utilizare reală în fiecare lună. Fără contracte pe termen lung, plătiți pe măsura efectuării.
Se potrivește întreprinderilor mici, agențiilor și chiar companiilor mari
$39
/lună
Încercați-l
Centru pentru intrările apelurilor
Descoperă cum să îmbunătățești serviciul pentru clienți cu soluțiile de call center de intrare de la LiveAgent! Oferim tehnologii avansate precum IVR, rutare automată a apelurilor și analize detaliate pentru a crește satisfacția clienților și eficiența agenților. Configurează un centru de apeluri în câteva minute și începe perioada de încercare gratuită! Află mai multe acum!
Descoperiți cum un centru de apel de ieșire poate transforma strategiile de vânzare și retenție clienți ale afacerii dumneavoastră. LiveAgent oferă un software personalizabil de call center bazat pe cloud, menit să îmbunătățească interacțiunile și eficiența agenților. Aflați beneficiile și soluțiile inovatoare pentru a spori veniturile și satisfacția clienților. Încercați gratuit!
Înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri
LiveAgent deține un număr nelimitat de apeluri ce pot fi înregistrate, ceea ce înseamnă că fiecare apel este înregistrat și stocat de LiveAgent în scopuri ce țin de legislație și instruire.
Mergeți mână în mână cu clienții dvs.
Continuați astăzi cu software-ul de interacțiune cu clienții. Rămâneți la curent cu toate cererile clienților și îmbunătățiți experiența clienților pe toate canalele.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team