Software-ul nostru de interacțiune cu clienții omnicanal stochează toate interogările clienților într-un centralized dashboard.
Răspundeți la tweets, mesaje de chat live sau apeluri telefonice dintr-o singură interfață în timp ce examinați informații importante despre clienți cu CRM încorporat .
Software-ul nostru de interacțiune cu clienții vă permite să urmăriți traseul de soluționare a problemelor clientului dvs. pe diferite canale, rămânând în același fir de tichet .
Profitați de cel mai rapid widget de chat live din lume, care este echipat cu formulare pre-chat, declanșatoare de chat proactive și o vizualizare de tastare în timp real.
Personalizați cu ușurință animația fiecărui buton de chat, culoarea, stilul sau fundalul ferestrei de chat.
Instagram, Twitter, Facebook, Messenger sau Viber? Le avem pe toate. Interacțiunea cu clienții dvs. pe rețelele de socializare nu a fost niciodată mai ușoară.
Sunteți vorbit de rău pe Twitter? Configurați monitorizarea cuvintelor cheie pentru a salva relațiile cu clienții înainte de a fi prea târziu.
Distribuirea automată a apelurilor, apeluri interne gratuite, arbori IVR complecși, opțiuni de apel invers și înregistrări nelimitate de apeluri. Cea mai bună parte? Agenții pot oferi servicii pentru clienți în deplasare și pe toate dispozitivele.
Aflați mai multe despre software-ul nostru de interacțiune cu clienții call center .
Oferiți clienților dvs. un spațiu destinat interacțiunilor comunității și de autoservire.
Creați baze de cunoștințe multi-brand , comunitate pe forumuri și formulare de trimitere a tichetelor adaptate la estetica afacerii dvs. cu editorul WYSIWYG .
Software-ul de interacțiune cu clienții LiveAgent colectează date despre toate interacțiunile clienților și le transformă în rapoarte la îndemână. Obțineți informații utile, îmbunătățiți eficiența agentului cu ajutorul automatizării puternice și sporiți productivitatea agentului cu gamificare.
Sună prea bine ca să fie adevărat?
Nu va mai fi nevoie! LiveAgent este o piesă unică de software de interacțiune cu clienții care integrează mai multe canale de comunicare sub un singur acoperiș cu prețuri accesibile și transparente. Nu plătiți taxe suplimentare doar pentru utilizarea unui call center sau chat live.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii
LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Did you notice that LiveAgent customer interaction software is the cheapest and simultaneously most advanced option on the market? That’s right. Check out all that we have to offer on our pricing page.
Cel mai popular
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.