V-ați săturat de software-ul de ticketing plictisitor? La fel și noi. Cu LiveAgent, e-mailurile, chat-urile, apelurile, menționările din social media și alte canale vor ajunge într-o singură căsuță de primire universală și, cu ajutorul regulilor avansate de automatizare și al integrărilor, coșmarul serviciului dvs. de relații cu clienții se va încheia cu un simplu click pe butonul „Înregistrare”.
Demo software de ticketing
00:00/03:20
Sistemul de ticketing transformă solicitările clienților în tichete care pot fi distribuite cu ușurință în cadrul unei echipe de asistență pentru clienți. Acest lucru poate îmbunătăți foarte mult gestionarea tichetelor, deoarece agenții de asistență pot accesa și rezolva în mod eficient cererile clienților dintr-un singur loc.
Turul produsului LiveAgent
00:00/02:24
Software-ul de ticketing LiveAgent urmărește și transformă automat toate problemele clienților dvs. în tichete. Fiecare formă de comunicare primită este transformată în tichete pentru o mai mare comoditate și o mai bună gestionare a sarcinilor. Interfața utilizatorului este adaptabilă și intuitivă.
Îmbunătățiți-vă site-ul web și începeți conversații cu vizitatorii datorită unui software de mesagerie modern. Creșteți loialitatea clienților cu un răspuns rapid la solicitările de chat datorită unui instrument puternic. Aruncați o privire la ceea ce primesc clienții și echipele de serviciu clienți cu LiveAgent.
Perfecționați călătoria clientului cu:
Îmbunătățește satisfacția clienților tăi și oferă-le mai multe opțiuni de comunicare, mai mult confort și mai multă comoditate în fiecare aspect. Vezi cum beneficiază clienții tăi atunci când alegi software-ul de gestionare a tichetelor LiveAgent.
Doar câteva dintre beneficiile de care beneficiază clienții tăi:
LiveAgent este un software de ticketing IT care combină mai multe canale, cum ar fi e-mailurile, chat-urile, apelurile și rețelele de socializare, pentru a oferi clienților dvs. un serviciu holistic. Dar nu se oprește aici. LiveAgent oferă un portal pentru clienți cu suport de bază de cunoștințe multiple, forumuri și feedback și sugestii din partea clienților. Descoperiți ce are de oferit cel mai avansat sistem de ticketing de asistență pentru organizația dvs.
Soluție multifuncțională
Ticketing hibrid
Comunicarea în cadrul echipei
Flux de lucru eficient
Folosiți răspunsurile predefinite pentru a răspunde la întrebările frecvente din tichetele clienților și reduceți timpul de răspuns al agenților. O echipă de asistență poate rezolva problemele obișnuite mult mai rapid și se poate concentra pe întrebările mai elaborate ale clienților. Rămâneți concentrat pe ceea ce necesită atenția dvs.
Managementul cunoștințelor
Explorați modul în care ticketingul vă poate ajuta la gestionarea cererilor clienților, la creșterea retenției clienților sau la îmbunătățirea fericirii clienților.
Satisfacerea clienților
Mulțumiți-vă clienții cu un sistem de ticketing care vă poate ajuta să oferiți răspunsuri mai rapide și mai bine informate. Oferiți confort clienților dvs. și răspundeți pe mai multe canale, păstrând totul organizat.
80 %
dintre consumatori se așteaptă la rapiditate și confort
Majoritatea clienților consideră că rapiditatea, ajutorul bine informat, confortul și amabilitatea sunt elemente importante ale serviciului clienți.
Creșterea ROI
Clienții apreciază un serviciu clienți bun în orice afacere. Creșteți-vă câștigurile cu un suport mai rapid și mai fiabil, reducând în același timp costurile departamentului de serviciu clienți cu un sistem dedicat de ticketing de asistență.
86 %
sunt dispuși să plătească pentru servicii bune
Reduceți costurile și câștigați mai mult. Clienții sunt întotdeauna dispuși să plătească mai mult pentru o experiență excelentă de serviciu clienți.
Câștigarea loialității
Clienții recunoscători apreciază întotdeauna un serviciu bun și un ajutor bine informat din partea agenților de asistență pentru clienți. Îmbunătățiți-vă serviciul clienți în perioadele cu volum mare de tichete și fidelizați puternic clienții cu interacțiuni excelente.
73%
Rate de satisfacție mai mari
Oferiți conversații personalizate și faceți-vă clienții fericiți. Software-ul nostru de chat live complet vă poate ajuta cu satisfacția clienților și cu o experiență excelentă a agenților.
Îmbunătățește-ți gestionarea serviciilor pentru clienți la un preț accesibil. Obține funcționalitățile potrivite pentru interacțiunea cu clienții și economisește bani la soluția ta de gestionare a tichetelor.
Testimoniale
Fără contracte, fără comisioane ascunse – doar facturare lunară. Prețuri complet transparente, facturate doar pentru utilizarea reală în fiecare lună. Selectați planul potrivit și începeți să oferiți cea mai bună asistență pentru clienți.
Cel mai popular
Oferiți cea mai bună asistență pentru clienți și organizați-vă cererile de informații cu ajutorul ticketing-ului
Free 0 $ per agent/lunăContul nostru gratuit oferă caracteristici de ticketing care vă vor fi de folos dacă nu doriți să oferiți asistență pentru clienți la scară largă.
Small 9 $ per agent/lunăTicketing-ul LiveAgent care poate gestiona toate comunicările dvs. prin e-mail. Planul vine la pachet cu funcții utile de ticketing care vă pot ajuta în activitățile de zi cu zi, precum și cu un portal pentru clienți cu o bază de cunoștințe externă și internă.
Medium 29$ per agent/lunăAdăugați cel mai rapid widget de chat live de pe piață ca o completare a site-ului dvs. web. Obțineți un canal de comunicare rapid și popular ca adaos la ticketing-ul dvs. Obțineți, de asemenea, o urmărire puternică a site-ului web și alte caracteristici excelente de chat.
Laege 49$ per agent/lunăPlanul nostru Large conține tot ceea ce s-a menționat în planurile anterioare și adaugă capabilități de call center cu înregistrări nelimitate de apeluri, arbori IVR și apeluri video. De asemenea, este inclus și suportul pentru mai multe canale de socializare, astfel încât puteți adăuga conturile Facebook, Instagram, Twitter și Viber.
Gratuit 0 $/lunăPlanul gratuit include trei agenți și oferă funcții de ticketing și funcții de asistență, cum ar fi SLA-uri, o bază de cunoștințe privată, un centru de asistență și aplicații mobile.
Standard 14 $/lunăInclude funcția cheie de ticketing avansat, canale de socializare și comunitare și acces la integrări. De asemenea, dispune de multe caracteristici suplimentare care îmbunătățesc asistența de help desk.
Professional 23 $/lunăPlanul profesional include ticketing pentru mai multe departamente, telefonie, urmărire a timpului, detectarea coliziunilor agenților și alte caracteristici valoroase care îmbunătățesc și mai mult Zoho Desk.
Enterprise 40 $/lunăCel mai scump plan include un chat live și suportul Zia - inteligență artificială. Acest plan constă în toate funcțiile Zoho Desk disponibile, cum ar fi IVR pe mai multe niveluri, funcții personalizate, ore de lucru multiple și multe altele.
MightyPlanul Mighty oferă caracteristici precum crearea de tichete omnicanal, bază de cunoștințe, asistență pentru migrare și gestionarea SLA.
FantasticPlanul Fantastic oferă tot ceea ce oferă planul Mighty, la care se adaugă un birou de asistență multimarcă, cozi de tichete personalizate, asistență prin e-mail 24/7, centru de date opțional în UE și notificarea încălcării SLA.
EnterprisePe lângă tot ceea ce se regăsește în cele două planuri anterioare, planul Enterprise oferă coliziune proactivă a agenților, gestionarea sarcinilor și a activelor, asistență 24/7 prin e-mail și chat și SLA de funcționare.
Enterprise PlusPlanul Enterprise Plus oferă toate funcțiile posibile din planurile anterioare și adaugă scriptingul agentului, magazin de atașamente de 2 TB, istoric de raportare din toate timpurile, asistență 24/7 prin e-mail, chat și telefon, precum și manager de succes al clienților.
Suport de bază 19€ pe agent/lunăInclude asistență esențială pentru e-mail, Facebook și Twitter.
Suite team 49 € pe agent/lunăPlanul Suite team oferă un sistem de ticketing și mesagerie pe web, mobil și social media. În plus, aveți acces la automatizare, fluxuri de lucru, până la 50 de răspunsuri automate cu inteligență artificială, spațiu de lucru unificat pentru agenți, aplicații și integrări, printre alte caracteristici utile.
Suite growth 79€ pe agent/lunăPe lângă funcțiile din planul anterior, aveți acces la un portal pentru clienți, gestionarea cunoștințelor cu ajutorul AI, aspect personalizabil al tichetelor, gestionarea SLA și asistență multilingvă, printre alte funcții.
Suite professional 99€ pe agent/lunăPlanul Suite professional include fiecare caracteristică din planurile anterioare și adaugă rutarea conversațiilor în funcție de abilitățile agentului, forumuri comunitare, fire de conversație private, capabilități vocale avansate, panouri de bord personalizabile și multe altele.
Asistență pentru clienți Planurile includ gestionarea tichetelor, autoservire pentru clienți, bază de cunoștințe, colaborare, CSAT, asistență pentru clienți, API, gestionare SLA și multe alte caracteristici utile. Chat în timp real Indiferent de planul pe care îl alegeți, chat-ul în timp real poate avea ca funcții esențiale integrarea CRM și help desk, securitatea, gestionarea incidentelor pe mai multe canale și asistență standard. Puteți obține caracteristici suplimentare cu planurile superioare și puteți obține chatbots, securitate avansată, servicii de integrare sau chiar asistență premium. Succesul clienților Caracteristicile din plan includ gestionarea veniturilor din abonamente, profilul de sănătate al clienților, segmentarea clienților, integrarea e-mailurilor, monitorizarea productivității CSM și multe altele. Comparație LiveAgent vs TeamsupportPrețurile TeamsupportPrețurile Teamsupport oferă planuri pe bază de ofertă, cu prețuri începând de la 50 de dolari pe lună. În plus, puteți alege între planurile Essential, Professional și Enterprise, care oferă o varietate de caracteristici pentru fiecare parte a Teamsupport.
FreePlanul gratuit include e-mail și socializare, expedierea tichetelor, bază de cunoștințe, raport de tendințe a tichetelor, locația centrului de date și caracteristici de colaborare în echipă.
Growth 15 € pe agent/lunăAcest plan include tot ceea ce se regăsește în planul gratuit și caracteristici suplimentare. Automatizare, detectarea coliziunilor, aplicații de piață, raport de asistență, SLA & ore de lucru și alte caracteristici utile.
Pro 49€ pe agent/lunăTotul din planurile anterioare și adaugă rapoarte și panouri de bord personalizate, limite API extensibile, sondaje CSAT, aplicații personalizate, bază de cunoștințe multilingvă, produse multiple și multe altele.
Enterprise 79€ pe agent/lunăPlanul Enterprise include tot ceea ce s-a menționat anterior și adaugă rutare bazată pe abilități, sandbox, jurnal de audit, schimburi de agenți, restricție de interval IP, robot de e-mail, robot de asistență, auto-triaj, sugestie de articole, robot de asistență și multe altele.
Starter 41€ pe lunăPlanul Starter elimină brandingul din chat-ul live, programarea ședințelor, documentele și e-mailul 1 la 1. Planul include o căsuță de primire partajată, e-mail pentru echipe, ticket pipelines, automatizare simplă a tichetelor, roboți de bază, apelare, integrare slack, șabloane și alte caracteristici utile.
Professional 331€ pe lună pentru cinci utilizatori plătițiPlanul Professional adaugă automatizarea biroului de asistență, rutarea tichetelor, bază de cunoștințe externă, găzduire video, scorare standard a contactelor, previziuni, sondaje pentru clienți, raportare personalizată și multe altele.
Enterprise 1104€ pe lună pentru zece utilizatori plătițiPlanul Enterprise include tot ce există în planurile anterioare și adaugă roluri de utilizator, echipe ierarhice, permisiuni la nivel de câmp, proprietăți calculate, personalizare a înregistrărilor, inteligența conversațiilor, obiective, playbook-uri și multe altele.
Team $19 per utilizator/lunăAcest plan include gestionarea incidentelor, un portal de servicii și un număr nelimitat de solicitanți.
Business $39 per utilizator/lunăPe lângă caracteristicile din planul anterior, planul Business include un catalog de servicii, gestionarea modificărilor, SLA, grupuri, roluri personalizate, internaționalizare și asistență prin chat în timp real 24/7.
Professional $69 per utilizator/lunăPlanul profesional adaugă mai multe funcții, cum ar fi câmpuri și formulare personalizate, automatizări avansate, descoperirea rețelei, gestionarea contractelor, respectarea licențelor, rapoarte programate, acces API și opțiuni suplimentare de asistență prin chat, telefon sau e-mail.
Enterprise $89 per utilizator/lunăPlanul Enterprise include fiecare caracteristică menționată din planurile anterioare și adaugă CMDB vizual și cartografiere vizuală a dependențelor, autentificare cu mai mulți factori, servicii de integrare și până la 1500 de apeluri API pe minut pe utilizator.
LiveAgent oferă un sistem de ultimă generație care poate gestiona fiecare canal vital pentru clienți. Fiecare canal pentru clienți și instrument puternic este susținut de funcții avansate care vă ajută să rezolvați rapid și fiabil tichetele primite. Conectați alte aplicații cu LiveAgent datorită integrărilor noastre și creați hub-ul suprem de servicii pentru clienți pentru agenții dvs. Ne pasă de loialitatea clienților și de aceea puteți discuta orice cu echipa noastră de asistență pentru clienți 24/7. Obțineți acces la soluția noastră la un preț corect și obțineți cea mai bună valoare pentru banii dvs.
Per tichetModelele de stabilire a prețurilor pe tichet vă permit să plătiți pentru ceea ce aveți nevoie. Acest model de tarifare este ideal pentru birourile de asistență cu un număr redus de tichete de la clienți. Cel mai mare dezavantaj ar putea fi lipsa de motivație a agenților pentru a se ocupa de asistență, deoarece fiecare tichet gestionat echivalează cu o sumă mai mare plătită furnizorului de servicii.
Per licențăModelele de tarifare pe licență pot include licențe pentru unul sau mai mulți utilizatori. Toți cei care o au pot utiliza software-ul pe termen nelimitat, atâta timp cât prețul a fost plătit. Prețul pentru o licență poate fi o sumă forfetară sau pe bază de abonament.
Per dispozitivSimilar modelului de stabilire a prețului per licență, puteți plăti o sumă forfetară sau o taxă de abonament care vă permite să utilizați software-ul de ticketing pe mai multe dispozitive. Suma finală se adună pentru fiecare dispozitiv utilizat într-un help desk.
Per agentModelul bazat pe agent este cel mai comun și cel mai preferat, deoarece vă oferă condiții echitabile. Prețul dvs. depinde de numărul de utilizatori ai software-ului. Aceștia pot utiliza software-ul cu fiecare funcție plătită, fără limite stabilite de ticketing sau timp de execuție.
Încercați tot ceea ce avem de oferit cu o perioadă de încercare gratuită de 30 zile
Descoperiți cum sistemul de ticketing LiveAgent transformă gestionarea solicitărilor clienților într-un proces rapid și eficient, cu funcționalități precum distribuire automatizată a tichetelor, reguli personalizate și jurnal de audit. Aflați mai multe despre beneficiile aduse de acest instrument esențial pentru serviciul clienți!
Descoperiți software-ul de autoservire LiveAgent, care oferă soluții puternice pentru gestionarea tichetelor, chat live, integrarea rețelelor sociale și multe altele. Construiți baze de cunoștințe eficiente și reduceți numărul de tickete. Începeți acum cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și împuterniciți-vă clienții cu autoservire 24/7. Fără taxă de instalare sau card de credit necesar.
Sistem de ticketing open source: Este potrivit pentru dumneavoastră?
Descoperiți cele mai bune sisteme de ticketing open source pentru helpdesk în 2024! Aflați cum aceste soluții economice și inovatoare, sprijinite de comunitate, pot transforma operațiunile de afaceri. Analizați avantajele și dezavantajele, comparați caracteristicile și prețurile pentru a alege sistemul potrivit pentru nevoile dumneavoastră.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team