Descoperiți avantajele înregistrării apelurilor VoIP cu LiveAgent! Îmbunătățiți formarea angajaților, calitatea serviciilor și campaniile de marketing prin înregistrări manuale sau automate. Aflați cum să configurați procesul și să utilizați eficient aceste date pentru afacerea dvs. Vizitați pagina pentru a transforma comunicarea cu clienții!
Căutați o alternativă la CallHub?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la CallHub pentru un call center dedicat la un preț accesibil. Simplificați asistența clienților cu un sistem de tichete, chat live, integrare social media și multe altele, toate într-un singur loc. Încercați gratuit și beneficiați de suport nelimitat 24/7!
Înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri
LiveAgent deține un număr nelimitat de apeluri ce pot fi înregistrate, ceea ce înseamnă că fiecare apel este înregistrat și stocat de LiveAgent în scopuri ce țin de legislație și instruire.
Software de centru de apeluri de intrare
Cercetările arată că 39% dintre consumatori preferă asistența prin telefon față de alte canale de comunicare. Cu Liveagent puteți configura un centru de apel virtual chiar în biroul dvs. de asistență. Gestionați cu ușurință comunicările de intrare cu clienții, îmbunătățiți performanțele echipei de asistență și generați mai multe vânzări de intrare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.