Autoservirea devine rapid prima alegere pentru un număr tot mai mare de consumatori în ceea ce privește asistența pentru clienți. Cercetările arată că 2 din 3 consumatori ar prefera să găsească singuri răspunsuri decât să discute cu un agent de servicii pentru clienți, făcând din întrebările frecvente cea mai utilizată opțiune de autoservire.
Cu ajutorul biroului de asistență LiveAgent și al software-ului FAQ, le puteți oferi clienților posibilitatea să găsească singuri răspunsurile pe care le caută într-un mod rapid, eficient și convenabil.
Atunci când mai mulți clienți vă contactează echipa de asistență din nou și din nou cu aceleași întrebări, aceasta împiedică agenții să trateze alte probleme și le scade productivitatea. Software-ul FAQ (Întrebări Frecvente) permite companiilor să răspundă la cele mai frecvente întrebări pe care le primesc în mod regulat de la clienți cu privire la produsele sau serviciile lor și reduce volumul de lucru al echipelor de asistență pentru clienți. De obicei vine ca parte a unei platforme de asistență pentru clienți mai complexe.
Software-ul FAQ oferă mai multe modalități de a organiza, stoca și afișa cunoștințele organizației dvs. clienților dvs. Beneficiază atât clienții, cât și agenții. Iată cum:
Întrebările frecvente sunt o completare eficientă a funcțiilor dvs. de autoservire, care ajută la reducerea numărului de întrebări repetate de la clienți, oferind echipei dvs. de asistență mai mult timp pentru a se concentra pe probleme mai avansate.
Peste 70% dintre consumatori preferă să caute răspunsuri la întrebările lor pe site-ul web al unei companii în loc să contacteze asistența pentru clienți. O secțiune de întrebări frecvente le permite să găsească răspunsuri rapid și crește satisfacția.
Software-ul FAQ poate îmbunătăți eficiența și productivitatea agentului. Construiți o bază de cunoștințe internă pentru echipa dvs. de asistență și păstrați informațiile importante ușor accesibile într-un singur loc.
Configurați o bază de cunoștințe completă cu întrebări frecvente în 4 pași simpli pentru a răspunde la întrebările obișnuite ale clienților, pentru a oferi asistență cu autoservire 24/7 și pentru a le permite clienților să se ajute singuri.
Cu un editor WYSIWYG încorporat simplu, dar puternic, puteți crea cu ușurință conținut bine formatat, care poate fi organizat în articole sub diferite categorii. Adăugați imagini și alte elemente vizuale pentru a face conținutul mai atrăgător și mai ușor de digerat.
Faceți conținutul bazei dvs. de cunoștințe și mai util și mai valoros, completându-l cu atașamente descărcabile pe care clienții dvs. le pot stoca pe computerele lor și le pot accesa ori de câte ori au nevoie.
Atunci când creați categorii și adăugați articole în baza dvs. de cunoștințe și întrebări frecvente, puteți alege dacă conținutul va fi disponibil public și accesibil de către toți clienții sau va rămâne intern și vizibil numai pentru echipa dvs. de asistență din panoul agentului.
Configurați un număr nelimitat de baze de cunoștințe și secțiuni de întrebări frecvente pentru diferite segmente de public într-un singur cont LiveAgent, fiecare având propriul design, propriile setări și conținut propriu. Este foarte util dacă gestionați mai multe companii, produse, servicii sau mărci.
Permiteți clienților dvs. să găsească informațiile pe care le caută rapid și fără efort cu ajutorul unui widget de căutare care generează automat sugestii în timp real. Widget-ul va sugera conținut asociat din baza dvs. de cunoștințe, pe baza cuvintelor cheie introduse.
Asigurați-vă că portalul dvs. de autoservire se aliniază la identitatea companiei dvs. Personalizați-vă cu ușurință baza de cunoștințe cu o temă care se potrivește cel mai bine imaginii corporative, logo-ului, culorilor mărcii, modificărilor antetului sau subsolului, CSS personalizat și multe altele.
Întrebările frecvente și software-ul bazei de cunoștințe sunt doar o parte a soluției noastre complexe multicanal, care are peste 180 de funcții. Îmbunătățiți-vă strategia generală de servicii pentru clienți și sporiți satisfacția clienților utilizând toate funcțiile avansate pe care LiveAgent le oferă.
Bucurați-vă de o gamă completă de funcții de gestionare a tichetelor, inclusiv rutarea inteligentă a tichetelor, reguli de automatizare, SLA-uri, gestionarea responsabilității tichetelor, răspunsuri predefinite, instrumente de colaborare a agenților, funcții robuste de raportare și multe altele. Gestionați cu ușurință toate comunicațiile clienților dvs. multicanal dintr-un singur loc cu căsuța noastră de e-mail universală.
63% dintre consumatori sunt mai predispuși să revină la un site web care oferă asistență prin chat live. Instrumentul de chat live LiveAgent oferă funcții comune și avansate – de la mai multe opțiuni de distribuire a chat-ului, invitații de chat proactive și monitorizarea vizitatorilor online până la istoricul chat-urilor, chat-ul intern și vizualizarea tastării în timp real.
Construiți un call center virtual bazat pe cloud, integrați-vă cu orice furnizor VoIP și primiți apeluri de pe telefoane fixe sau direct de pe site-ul dvs. (atât vocal, cât și video), fără costuri suplimentare pe minut. Proiectați copaci IVR complicați și personalizați, realizați înregistrări nelimitate de apeluri și multe altele!
LiveAgent se integrează fără probleme cu cele mai populare canale de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram. Țineți evidența tuturor mesajelor, comentariilor și mențiunilor dvs. de pe rețelele de socializare, gestionați-le dintr-un singur panou de bord, fără a fi nevoie să monitorizați manual mai multe conturi sau să partajați credențialele de conectare.
90% dintre consumatori se așteaptă ca mărcile să ofere un portal online pentru autoservire. În afară de baza de cunoștințe și Întrebările frecvente, vă puteți extinde capacitățile de autoservire cu un forum comunitar care le permite clienților să trimită cu ușurință tichete de asistență și să le monitorizeze starea chiar de pe portalul dvs. pentru clienți.
LiveAgent oferă 4 planuri diferite – fără contracte și prețuri echitabile complet transparente. Capacitățile noastre de autoservire echipate cu o bază de cunoștințe și întrebări frecvente sunt integrate în fiecare plan plătit. Alegeți-l pe cel mai potrivit pentru afacerea dvs. și duceți serviciul clienți la nivelul următor.
Cel mai popular
Descoperiți software-ul de autoservire LiveAgent, care oferă soluții puternice pentru gestionarea tichetelor, chat live, integrarea rețelelor sociale și multe altele. Construiți baze de cunoștințe eficiente și reduceți numărul de tickete. Începeți acum cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și împuterniciți-vă clienții cu autoservire 24/7. Fără taxă de instalare sau card de credit necesar.
Cele mai bune practici de asistență
Descoperă cele 17 practici esențiale pentru îmbunătățirea suportului clienți, de la automatizare la selecția software-ului potrivit.
Listă de verificare pentru serviciul clienți
Descoperiți cum să oferiți un serviciu clienți de 5 stele cu lista noastră de verificare completă. Îmbunătățiți interacțiunile prin gestionarea eficientă a frustrărilor, stabilirea așteptărilor clare și utilizarea instrumentelor moderne. Asigurați un suport excelent și depășiți așteptările clienților!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team