Treceți la un software de help desk dedicat și îmbunătățiți-vă biroul de servicii pentru clienți. LiveAgent vă oferă un sistem de ticketing avansat, dar simplu de utilizat, care unifică toată comunicarea cu clienții într-un singur loc.
Oferiți asistență prin e-mail, chat live, telefon, portal pentru clienți, Viber, WhatsApp sau rețele sociale relevante și acoperiți fiecare canal utilizat de clienții dvs. Citiți mai departe pentru a afla mai multe despre LiveAgent sau începeți astăzi testarea gratuită pentru 14 zile.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
|
SpiceWorks
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează cererile de servicii ale clienților.
|
LiveAgent oferă ticketing.
|
SpiceWorks oferă ticketing.
|
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă chat live.
|
SpiceWorks nu oferă Live Chat.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuția automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
SpiceWorks nu oferă Call Center.
|
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care aceștia se pot înregistra pentru a-și accesa biletele anterioare și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portal Self-Service.
|
SpiceWorks oferă un portal self-service.
|
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în bilete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
|
SpiceWorks nu oferă o integrare Facebook.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la tweet-uri direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
|
SpiceWorks nu oferă o integrare Twitter.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
SpiceWorks nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
SpiceWorks nu oferă o integrare Viber.
|
WhatsApp
Integrările WhatsApp cu birourile de asistență permit utilizatorilor să răspundă la orice mesaj WhatsApp în cadrul unui sistem de ticketing multicanal și să le trateze la fel ca orice alt tichet de asistență pentru clienți.
|
LiveAgent oferă o integrare WhatsApp.
|
SpiceWorks nu oferă o integrare WhatsApp.
|
Baza de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole practice.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
|
SpiceWorks oferă o bază de cunoștințe.
|
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs. care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
SpiceWorks nu oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
|
SpiceWorks oferă automatizare și reguli.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
SpiceWorks oferă funcții API.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze într-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
SpiceWorks nu oferă caracteristici IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține video, similar apelurilor Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
SpiceWorks nu oferă apeluri video.
|
Istoric nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
|
SpiceWorks oferă istoric nelimitat.
|
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
|
SpiceWorks oferă site-uri web nelimitate.
|
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
|
SpiceWorks nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și bilete.
|
LiveAgent oferă tichete/mail-uri nelimitate.
|
SpiceWorks oferă tichete/email-uri nelimitate.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
SpiceWorks nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7.
|
SpiceWorks nu oferă suport nelimitat 24/7.
|
Alegeți funcțiile de gestionare a tichetelor de care aveți nevoie și oferiți asistență clienților oriunde este nevoie. Clienții dvs. vă trimit e-mailuri sau preferă să vă sune mai întâi? LiveAgent poate gestiona fiecare aspect al comunicării cu clienții, astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea de răspunsuri.
Capacitățile de gestionare multicanal includ ticketing prin e-mail, chat live, call center cu Viber, WhatsApp, portal pentru clienți și social media – Facebook, Twitter și Instagram.
Chat-ul live este un instrument ideal pentru a oferi servicii rapide și excelente clienților. Widgetul nostru de chat live este cel mai rapid de pe piață, ceea ce înseamnă că nu vă veți lăsa clientul să aștepte. Pur și simplu plasați widget-ul pe site-ul dvs. web și gestionați cererile primite de la LiveAgent.
Caracteristici precum vizualizarea tastaturii în timp real sau invitațiile proactive de chat vă sprijină pe parcurs. Încercați-l gratuit acum și vedeți cum funcționează în acțiune.
Fiecare canal de comunicare este susținut de caracteristici avansate care vă fac fluxurile de lucru fluide și eficiente. Utilizați filtrarea, etichetele sau notele pentru a vă menține sistemul de ticketing organizat. Profitați de caracteristicile de gamificare, de monitorizarea rețelei sau conectați biroul de asistență cu alte aplicații pe care le utilizați zilnic.
LiveAgent vă permite să decideți cum să îl utilizați și vă permite să vă personalizați la nesfârșit fluxurile de lucru atunci când aveți nevoie. Vedeți lista completă de caracteristici aici.
Software de pionierat
Înființată în 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care a oferit capabilități de chat live și help desk. Începând cu anul 2023, LiveAgent este cea mai bine cotată și cea mai recenzată soluție de help desk de pe piață, deservind peste 150 de milioane de utilizatori și 40.000 de întreprinderi din întreaga lume.
Creați experiențe memorabile pentru clienți, care sporesc veniturile.
Bucurați-vă clienții cu răspunsuri rapide ca fulgerul.
Realizați mai multe vânzări prin fidelizarea clienților față de marca dvs.
Înțelegem că pentru a oferi cel mai bun suport trebuie să primiți cel mai bun suport atunci când este necesar. LiveAgent vă sprijină de fiecare dată când aveți nevoie de el. Suportul nostru pentru clienți 24/7 va asigura furnizarea de servicii excelente oricând. Contactați-ne prin e-mail, chat live sau dați-ne un telefon ori de câte ori aveți nevoie de ajutor sau doriți să învățați ceva nou.
LiveAgent combină excelent chat live, ticketing și automatizare care ne permit să oferim un suport excepțional clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Aruncați o privire la planurile noastre tarifare accesibile și alegeți-l pe cel care vi se potrivește cel mai bine. Dacă doriți să vedeți LiveAgent în acțiune, aruncați o privire la turul nostru video sau încercați și începeți astăzi o perioadă de încercare gratuită de 14 zile. Nu sunt necesare informații despre cardul de credit și nu există obligații.
Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?
Descoperiți LiveAgent, alternativa ideală la Verloop pentru suport clienți! Beneficiați de acoperire multi-canal, peste 175 de funcționalități și prețuri accesibile. Îmbunătățiți satisfacția clienților și productivitatea echipei, cu opțiuni precum call center, integrare social media și suport 24/7. Începeți perioada de încercare gratuită acum, fără necesitatea unui card de credit!
Căutați o alternativă la SpiceWorks?
Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la SpiceWorks: 24/7 suport, fără taxă de configurare și fără card de credit.
Căutați o alternativă la Kustomer?
Descoperă LiveAgent, alternativa ideală la Kustomer! Fără taxe de configurare, suport 24/7, încercare gratuită 14 zile, fără card necesar!
20 best trouble ticket systems
Descoperiți top 20 sisteme de ticketing pentru suport clienți, cu funcționalități și prețuri. Comparați opțiuni și alegeți idealul!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.