Clienții dvs. sunt bombardați cu alegeri. În fiecare zi, ei decid de unde să-și cumpere cafeaua, prânzul sau alimentele. Când vine vorba de cumpărături online, nu este diferit. Există mii de magazine care au produse identice sau similare pentru o gamă de prețuri diferite. Deci, cum decid consumatorii de la cine să cumpere? Ce diferențiază afacerile de succes?
În afară de prețul și calitatea produselor, clienții acordă atenție experienței clienților pe care o oferă companiile. A fost captivant și personalizat? Îi lasă cu un sentiment pozitiv?
Clienții doresc să fie implicați și chiar sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență de cumpărături mai bună. Deci, cum puteți crește implicarea clienților? Ce strategii vă vor oferi un avantaj competitiv? Citiți mai departe pentru a afla.
Implicarea clienților se referă la interacțiunile dintre marca dvs. și clienții dvs. În esență, implicarea clienților este acel lucru special pe care îl face marca dvs., care îi face pe clienți să revină.
Există o serie de moduri diferite de a calcula implicarea. Cele mai importante valori de măsurat sunt rata de comenzi ale oaspeților, frecvența de cumpărare, valoarea medie a comenzii și rata de repetare a comenzilor:
Valoarea medie a comenzii
Frecvența de cumpărare
Rata de comenzi a oaspeților
Rata de repetare a comenzilor
Rata de comenzi ale oaspeților reprezintă numărul de clienți care finalizează o achiziție fără a face un cont. Ratele de comenzi ale oaspeților sunt importante, deoarece clienții care își creează un cont au șanse mai mari de a face achiziții repetate.
Calcul: numărul de comenzi completate de un oaspete / numărul total de comenzi.
Această valoare este importantă, deoarece atunci când știți cât îi ia unui client mediu să facă o nouă achiziție, veți înțelege mai bine cât de implicați sunt.
Calcul: numărul de comenzi din ultimele 365 de zile / numărul de clienți unici din ultimele 365 de zile.
Acest număr vă va spune cât de mult cheltuiește clientul mediu pe achiziție atunci când face cumpărături de la dvs. În general, clienții care repetă cheltuiesc de aproximativ 7 ori mai mult decât omologii lor cu o singură achiziție, făcând din aceasta o metrică importantă de înțeles.
Calcul: venituri totale în ultimele 365 de zile / numărul total de comenzi plasate în ultimele 365 de zile.
Rata de repetare a comenzilor vă oferă o imagine mai clară a eficacității întregii strategii de retenție, deoarece vă spune câți clienți sunt suficient de implicați pentru a face mai mult de o achiziție de la magazinul dvs.
Calcul: numărul de clienți care au cumpărat de mai multe ori / numărul total de clienți.
42% dintre clienți au spus că vor plăti mai mult pentru o experiență prietenoasă și primitoare, iar 52% ar plăti mai mult pentru o experiență rapidă și eficientă a clienților.
80% dintre clienți sunt mai susceptibili de a face o achiziție de la un brand care oferă experiențe personalizate.
48% dintre utilizatorii de smartphone sunt mai predispuși să cumpere de la companii ale căror site-uri mobile oferă conținut video instructiv.
Oferim servicii de migrare concierge de la cele mai populare soluții de asistență.
Oferiți asistență omnicanal cu LiveAgent. Simplificați toate solicitările clienților dvs. într-un singur tablou de bord și răspundeți-le cu ușurință.
Economisiți timp utilizând automatizarea și concentrați-vă asupra a ceea ce este important – personalizarea experienței generale pentru clienții dvs.
Configurați baze de cunoștințe externe pentru a oferi asistență non-stop utilizatorilor dvs. Completați-le cu întrebări frecvente, videoclipuri, articole de instruire și multe altele.
Aveți nevoie să sporiți implicarea clienților? Fiți disponibil oriunde s-ar afla clienții dvs. Oferiți asistență pe toate platformele pe care aceștia le utilizează. De ce ar trebui să comute între aplicații doar pentru a vă contacta?
Cu LiveAgent, puteți oferi asistență impecabilă în timp real prin e-mail, telefon, chat live, rețele sociale, forumuri de bază de cunoștințe și multe altele. Toate canalele de comunicare menționate mai sus sunt simplificate într-o singură căsuță de e-mail a companiei, din care puteți vizualiza, gestiona și răspunde la toate tichetele.
Clienților dvs. le va plăcea experiența de servicii perfectă oferită pe toate canalele. Aveți încredere în noi.
Faceți-vă clienții să se simtă speciali. Spuneți-le pe nume. Amintiți-vă întrebările lor anterioare. Trimiteți-le oferte personalizate. Cu LiveAgent, este ușor.
CRM-ul nostru încorporat vă permite să vizualizați cu ușurință toate informațiile importante despre clienții dvs. în timp ce discutați sau sunteți cu ei pe fir în timp real. Vizualizați achizițiile anterioare, tichetele, detaliile de contact și informațiile personalizate, cum ar fi dimensiunea pantofilor sau geolocalizarea, pentru a oferi cel mai personalizat serviciu posibil.
LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Clienții dvs. au cunoștințe tehnice și digitale. Dacă le oferiți informațiile de care au nevoie pe site-ul dvs., aceștia vor putea să-și răspundă singuri la întrebări despre produsele sau serviciile dvs.
Oferind aceste informații, puteți oferi asistență imediată 24/7. Clienții dvs. nu vor avea nevoie să se aventureze pe Google și să descopere site-ul concurenței. Ce mai așteptați? Configurați-vă baza de cunoștințe și îmbunătățiți-vă software-ul inteligent de implicare a clienților astăzi!
Primiți feedback și sugestii de la clienții dvs. prin intermediul portalului pentru clienți. Aflați ce le place, ce nu, și ce așteaptă cu nerăbdare în viitor. Acest tip de cercetare organică este de neprețuit și vă va ajuta să creați informații utile care vă vor spori implicarea clienților.
Clienților dvs. le place să fie ascultați, așa că de ce să nu le oferiți o platformă?
Având în vedere cantitatea vastă de funcționalități pe care le oferă LiveAgent, oferta noastră este de neegalat. Încercați astăzi LiveAgent cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit!
Cel mai popular
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Serviciu clienți – Încorporarea utilizatorilor
Reduceți cererile de asistență și creșteți retenția utilizatorilor cu integrarea eficientă a utilizatorilor și suportul live. Află cum!
Rolul serviciului clienți în ce privește experiența clientului
Serviciul clienți îmbunătățește experiența clientului, fidelizând și evitând pierderi. Descoperă sfaturi pentru suport optim!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team