Faceți cunoștință cu Răzbunătorii noștri pentru succesul clienților

Michaela

Manager succes clienți

Programul de lucru al Michaelei (CET, ora Vienei)

Luni: 9:00 – 17:00
Marți: 11:00 – 19:00
Miercuri: 9:00 – 17:00
Joi: 11:00 – 19:00
Vineri: 9:00 – 17:00

Andrej

Manager succes clienți

Programul de lucru a lui Andrej (CET, ora Vienei)

Luni: 11:00 – 19:00
Marți: 7:00 – 15:00
Miercuri: 11:00 – 19:00
Joi: 7:00 – 15:00
Vineri: 7:00 – 15:00

Laura

Manager succes clienți

Programul de lucru al Laurei (CET, ora Vienei)

Luni: 9:00 – 17:00
Marți: 11:00 – 19:00
Miercuri: 9:00 – 17:00
Joi: 11:00 – 19:00
Vineri: 9:00 – 17:00

John Gordon

Manager succes clienți

Programul de lucru al lui JG (EST, ora New York)

Luni: 9AM – 5PM
Marți: 9AM – 5PM
Miercuri: 9AM – 5PM
Joi: 9AM – 5PM
Vineri: 9AM – 5PM

Beata

Manager succes clienți

Programul de lucru al Beatei (CET, ora Vienei)

Luni: 11:00 – 19:00
Marți: 7:00 – 15:00
Miercuri: 11:00 – 19:00
Joi: 7:00 – 15:00
Vineri: 7:00 – 15:00

Articole legate deSuccesul clienților
Despre Noi - Echipa Noastra

Echipa noastră

Descoperă echipa talentată din spatele LiveAgent - dezvoltatori, designeri, specialiști în marketing și suport, dedicați succesului tău!

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tarife LiveAgent

Planul Enterprise de la LiveAgent oferă suport prioritar, integrare asistată, funcții avansate și economii de până la 20% cu facturare anuală.

În LiveAgent, agenții și reprezentații pentru clienți cu rol de administrare pot, de asemenea, supraveghea și configura sistemul. Citiți despre tipurile de utilizatori și mai multe.

Agenți

Descoperă rolul esențial al agenților de birou de asistență în a oferi suport tehnic și a răspunde întrebărilor clienților prin diverse canale. Află cum LiveAgent îți poate îmbunătăți serviciul clienți cu caracteristici versatile și integrări, și încearcă gratuit pentru a-ți crește productivitatea.

Este o măsură a modului în care produsele și serviciile furnizate de o companie răspund sau depășesc așteptările clienților. Aflați mai multe despre aceasta în Glosarul LA.

Satisfacția serviciului pentru clienți

Descoperă cum LiveAgent poate îmbunătăți satisfacția serviciului pentru clienți, măsurând și depășind așteptările clienților prin CSAT și scorul net al promotorului. Află cum să îmbunătățești experiența clienților și să încurajezi loialitatea prin tehnici de vârf. Începe acum perioada de încercare gratuită și transformă-ți serviciul pentru clienți într-unul de excepție!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x