Faceți cunoștință cu Răzbunătorii noștri pentru succesul clienților

Michaela

Manager succes clienți

Programul de lucru al Michaelei (CET, ora Vienei)

Luni: 9:00 – 17:00
Marți: 11:00 – 19:00
Miercuri: 9:00 – 17:00
Joi: 11:00 – 19:00
Vineri: 9:00 – 17:00

Andrej

Manager succes clienți

Programul de lucru a lui Andrej (CET, ora Vienei)

Luni: 11:00 – 19:00
Marți: 7:00 – 15:00
Miercuri: 11:00 – 19:00
Joi: 7:00 – 15:00
Vineri: 7:00 – 15:00

Laura

Manager succes clienți

Programul de lucru al Laurei (CET, ora Vienei)

Luni: 9:00 – 17:00
Marți: 11:00 – 19:00
Miercuri: 9:00 – 17:00
Joi: 11:00 – 19:00
Vineri: 9:00 – 17:00

John Gordon

Manager succes clienți

Programul de lucru al lui JG (EST, ora New York)

Luni: 9AM – 5PM
Marți: 9AM – 5PM
Miercuri: 9AM – 5PM
Joi: 9AM – 5PM
Vineri: 9AM – 5PM

Beata

Manager succes clienți

Programul de lucru al Beatei (CET, ora Vienei)

Luni: 11:00 – 19:00
Marți: 7:00 – 15:00
Miercuri: 11:00 – 19:00
Joi: 7:00 – 15:00
Vineri: 7:00 – 15:00

Articole legate deSuccesul clienților
Un serviciu clienți excelent începe cu un software de asistență mai bun. Vedeți beneficiile LiveAgent și începeți să îl utilizați în 5 minute.

Oferiți clienților servicii de asistență excelente.

Un serviciu clienți excelent începe cu un software de asistență mai bun. Vedeți beneficiile LiveAgent și începeți să îl utilizați în 5 minute.

Despre Noi - Echipa Noastra

Echipa noastră

Despre Noi - Echipa Noastra

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tarife LiveAgent

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Este o măsură a modului în care produsele și serviciile furnizate de o companie răspund sau depășesc așteptările clienților. Aflați mai multe despre aceasta în Glosarul LA.

Satisfacția serviciului pentru clienți

Descoperă cum LiveAgent poate îmbunătăți satisfacția serviciului pentru clienți, măsurând și depășind așteptările clienților prin CSAT și scorul net al promotorului. Află cum să îmbunătățești experiența clienților și să încurajezi loialitatea prin tehnici de vârf. Începe acum perioada de încercare gratuită și transformă-ți serviciul pentru clienți într-unul de excepție!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x